אחד החשודים בפריצה לבית ברחוב גיל בנווה עמל בתחילת החודש

הפורצים לא מפחדים: עוד שתי פריצות בנווה עמל, הפעם בחמש בבוקר. הדיירים ישנו

בתוך פחות משבועיים נפרצו בשכונה ארבעה בתים. משמר השכונה מגייס מתנדבים. היכנסו לקישור בכתבה כדי להצטרף

פורסם בתאריך: 14.1.20 12:21

היום, סביב השעה 5:00 בבוקר, אירעו שתי פריצות לבתים בסוף רחוב פורצי הדרך בשכונת נווה עמל, בקטע שבין רחוב אבוקה לרחוב יצחק שדה, בזמן שדיירי הבתים ישנו. מהבתים נגנבו לפטופים וכסף, בדומה לשתי הפריצות שהתרחשו לפני פחות משבועיים בשכונה, האחת ברחוב פורצי הדרך והשנייה ברחוב גיל. עכשיו מנסים במשמר השכונה לאסוף תיעוד ממצלמות האבטחה של התושבים באיזור כדי לסייע לחקירה המשטרתית.

סרטון מהפריצות הקודמות בתחילת החודש:

מנהל משמר השכונה רונן עובדיה כתב הבוקר בקבוצות הוואטסאפ השכונתיות ובפייסבוק: "תושבים יקרים, לפנות בוקר ספגנו שתי התפרצויות בפורצי הדרך, בין יצחק שדה לאבוקה. לצערנו אנחנו עם ארבע התפרצויות החודש. הדרכים להתמודד עם העניין: המשטרה מטפלת באירועים ונעזרת במשמר לקבלת מידע ומצלמות; המשמר ידאג להרחיב את הסיורים גם לאזור השדות של גבעת חן; המשמר יעבוד עם העירייה לתוספת תאורה באיזורים החשוכים בהיקף השכונה; הגברת המודעות אצל התושבים לעניין נעילת פתחים ושימוש באזעקות; הגדלת מספר המתנדבים על מנת שנוכל להבטיח כיסוי מלא בלילות ואם ניתן גם בשתי ניידות בכל משמרת".

עובדיה קרא לתושבים ותושבות נוספים, מעל גיל 21, להצטרף למשמר בקישור כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהושוע שאבי

    אני מציע כמה פתרונות יעילים למגר את הפריצות. 1.לחלק את משמר השכונה לכמה רובעים וכל קבוצה תתמקד ברובע משלה. 2. למפות את הדירות בשכירות עם העיריה המשטרה והדיירים וכל משכיר יחוייב לתת את פרטיו. 90% אלו גנבים שגרים או לנים בשכונה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר