הדמיית מתחם רכבת הרצליה
הדמיית מתחם רכבת הרצליה. הדמייה נתיבי איילון

אל תגיעו עם הרכב לרכבת, לא יהיה לכם איפה לחנות (כמעט)

מחר אמורות להתחיל עבודות השיפוץ של חניוני התחנה, במסגרת סלילת הנת"צ בבן ציון מיכאלי שנצבע כבר באדום לבן. העבודות אמורות להסתיים בעוד שנה וחצי

פורסם בתאריך: 27.1.20 12:41

חברת נתיבי איילון אמורה להתחיל מחר (שלישי, 28.1) בעבודות לחידוש ושדרוג שני חניוני תחנת הרכבת בהרצליה, זאת במסגרת העבודות לסלילת המשך הרת"צ (רחוב תחבורה ציבורית) לאורך רחוב בן ציון מיכאלי ועד לתחנת הרכבת בהרצליה, כחלק מפרויקט מהיר לעיר של החברה בשיתוף עיריית הרצליה. העבודות אמורות להסתיים בעוד כשנה וחצי.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, לקראת העבודות כבר נצבעו שפות המדרכה ברחוב בן ציון מיכאלי באדום-לבן. כעת מתברר שהחל ממחר החניון שמדרום לתחנת הרכבת יהיה סגור במסגרת העבודות להסדרת כ-40 מקומות חניה במקום. גם החניון הצפוני אמור לעבור שידרוג ויוסדרו בו 20 מקומות חניה נוספים, אלא שבעקבות עבודות ליליות של רכבת ישראל לחישמול המסילה הוא ישמש גם כחניון לשאטלים עד להודעה חדשה ומספר מקומות החניה שבו, שגם ככה לא עולה על 15, יקטן.

כפועל יוצא כמעט ולא יוותרו לבאי תחנת הרכבת בהרצליה מקומות חניה מוסדרים בתקופה הקרובה במרחק הליכה קצר לתחנה. אלה יאלצו להסתפק בחניון העפר הלא מוסדר, הנמצא בשטח פרטי מצפון לתחנה ושככל הנראה ישאר פתוח ללא הפרעה. מי שבכל זאת יתעקש להגיע לתחנת הרכבת ברכב יוכל לחנות בקניון שבעת הכוכבים או בחניון פארק הרצליה.

בתוך כך, שבעת מקומות החניה המיועדים לציבור הנכים בכניסה לתחנה יישארו במקומם עד לפתיחת החניון הצפוני לציבור, ואז יועתקו אליו חמישה מקומות חניה לנכים ואלה הקיימים יבוטלו. כעת הגישה לחניות הנכה הקיימות תתאפשר דרך הכביש המיועד לרת"צ.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רוני

    צריך לתת עדיפות לתחבורה ציבורית הכניסות למעגל התנועה,כל השאר מיתר

  2. אורנה

    שיפור התחבורה הציבורית בישראל זה חובה! חבל על החניות שבוטלו, מקווה שזה יהיה שווה את זה. סך הכל בעד!

  3. אחד

    כזאת טיפשות לבטל חנייה לרכבים פרטי בתחנות רכבת – הרי כל המטרה שאנשים ינסעו ברכבת לעבודה .ככה זה שפדלון נכנע לפקידות של משרד התחבורה . חכו חכו שיחריב את מרכז העיר הרצליה .

  4. מיכאלל

    לפי ההדמייה התכנון פשוט נורא. נפח השימוש ברכבת רק הולך וגדל אבל המרווח גישה להולכי רגל באסור התחנה הוא מאוד מצומצם ולא מספיק.
    אין מספיק מקום לכמות האנשים שיוצאים ובאים במעברים שבהדמייה, כולל באזור תחנות האוטובוס, בכניסה ויציאה מתחנת הרכבת. איפה אזור לחניית אופניים הקיים היום?. איפה תחנת המוניות?
    החניון שגוזל שטח רחב למספר מאוד מצומצם של רכבים מצדיק לשקל לייתר את החניה הזו לגמרי ולמצוא פתרונות חלופיים.
    בתבדקו את עצמכם דחוף!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר