לוחמי סיירת גולני
לוחמי סיירת גולני

גולני שלי: לוחמים מהסיירת מגיעים להתנדב, העמותה מהרצליה דואגת שהם גם יקבלו בחזרה

עמותת מעגל 911 הרצליה-כפר שמריהו תארח 15 לוחמים מסיירת גולני שביקשו לעשות עבודות בתשלום למען הקהילה כדי לממן את שיפוץ המועדונית שלהם

פורסם בתאריך: 28.1.20 18:17

15 לוחמים מסיירת גולני ועומדים לקראת שחרור מצה"ל ביקשו לעשות עבודות בתשלום למען הקהילה כדי לממן את שדרוג המועדונית שלהם בקו שאותו הם תופסים. בנות עמותת מעגל 911 הרצליה-כפר שמריהו שנענו לפנייה דומה של לוחמי גולני לפני כארבעה חודשים התגייסו מיד לסייע ללוחמים ובשבוע הבא, בין 2.2 ל-6.2, החיילים יתארחו אצל חברת העמותה ענת עליזי וישתתפו בפעילויות של תרומה לקהילה – עם שורדי שואה, חלוקת מזון לנזקקים, עזרה ביום סיירות לתלמידי כיתות י"ב, עזרה במיון במחסן לנזקקים ועוד. בכל יום בערב חברות העמותה מנסות לארגן להם בילוי מפנק והן פונות לחברי הקהילה לקחת חלק בפרויקט. לשם כך אפשר לפנות לענת עליזי בטלפון 050-5292159.

"הלוחמים פנו אלינו בעקבות פרויקט שעשינו עם צוות אחר ששיפץ דירות של עמידר ברעננה, צבע בית של חיילים בודדים ועוד", מספרת יו"ר העמותה סמדר אילן, "אחד מחברי הצוות, חייל בודד שנשאר בקבע כי חשש לצאת מהמסגרת, סיפר עלינו לצוות ועל השבוע המהמם שהיה להם ועשה להם חשק לעשות פרויקט דומה. הפעם הם יתנדבו ביום ראשון ב'לשובע', ביום שני תהיה להם פעילות עם שורדי שואה דרך עמותת 'מצעד הגבורה', ביום שלישי יתנדבו ביום הכנה לקרבי לתלמידי י"ב בחיפה של עמותת 'אחריי' וביום רביעי ילכו לפרויקט 'יוסף' בבית שמש – שינוע חברתי. יעל טייץ דאגה להם לפינוקים וארגנה להם פעילות ימית ביום חמישי בבוקר. אנחנו מנסות לארגן להם בכל יום 'גוד טיים' בערב. אנו נרגשות מאוד להחזיר לחיילי גולני על כל מה שהם עושים ימים ובלילות ושומרים עלינו. זו ההזדמנות של הקהילה להחזיר להם. כל ישראל ערבים זה לזה. כרגע אנו מחפשות שותפים לתחום הפינוק והכיף וכל הצעה תתקבל בברכה".

"עשינו מסלול בסיירת, רצנו ,זחלנו, דמענו צחקנו מה לא עשינו יחד, אבל היום הגיע בו אנו מעבירים את המשמר לבאים בתור", כתבו הלוחמים בפנייתם לעמותת מעגל 911, "כחלק ממורשת הסיירת כל צוות שמשתחרר משאיר אחריו חותם אחרון. מה זה בעצם הפרויקט? הצוות מקבל שבוע לטובת הפרויקט שבשבוע הוא עובד על מנת לממנו (מה למשל צוותים שהשתחררו לפנינו עשו: שער כניסה ליחידה, מגרש כדורעף ללוחמים ופינות ישיבה וכו'). אנו צריכים את עזרתכם על מנת להגשים מטרה זו".

העמותה מעגל 911 הרצליה-כפר שמריהו, שבה חברות 12 נשים, הוקמה ב-2001. מעגל נשים הינו ארגון בינלאומי, התנדבותי, א-פוליטי, בו חברות נשים כ- 15,000 נשים בגילאים 18-45 מ-36 מדינות ברחבי העולם. מטרות הארגון הן עידוד ההבנה והאחווה בין נשים צעירות מתרבויות שונות, והגברת מעורבותן למען הקהילה. מוטו הארגון הינו חברות ועזרה לזולת. כל חברות הארגון פועלות למען הקהילה בהתנדבות מלאה. חברות העמותה רואות לעצמן זכות לשמש כשגרירות רצון טוב של כל מי שתורם ומסייע ונמנה על החלק היפה בעמנו של אנשים שנוטלים חלק בהתנדבות בסיוע לאוכלוסייה חלשה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר