שדה התעופה בהרצליה. צילום עזרא לוי
שדה התעופה בהרצליה. צילום עזרא לוי

קריית המסלול: פביאן קרא לפדלון לכנס מטה מאבק משותף עם התושבים. פדלון סירב

התוכנית להקמת 1,650 יחידות דיור בשטח שדה התעופה הופקדה לפני כחודש וחצי להתנגדויות. פדלון: "הוועדה המקומית תתנגד לתכנון באופן עצמאי"

פורסם בתאריך: 29.1.20 14:12

ראש עיריית הרצליה משה פדלון סירב לבקשתו של חבר המועצה איל פביאן (החופש לבחור) לכנס פורום ומטה מאבק משותף לעירייה ולתושבים כדי להתנגד יחד לתוכנית קריית המסלול שהופקדה להתנגדויות לפני כחודש וחצי. נזכיר שלפי התוכנית יקומו 1,650 יחידות דיור בבנינים שבין 25-10 קומות בשטח שדה התעופה.

לפרטים המלאים של התוכנית היכנסו כאן.

"מעורבות התושבים בהתנגדות להליך היא מבורכת וראויה. עיריית הרצליה בראשותי תתנגד לתוכנית, ואכן נדון בוועדה המקומית לגבי היקף ההתנגדות לפרקיה. בשלב זה, ההתנגדות יכולה להיעשות דרך מוסדות התכנון ועל כן הוועדה תתנגד לתכנון באופן עצמאי", כתב פדלון לפביאן בתשובה.

הדמיית תוכנית קרית המסלול. הדמיה: משרד פרחי-צפריר אדריכלים.

פביאן טען כי "מניסיון אחרים, וגם שלנו (עם "קריית שחקים" ועוד), אנו לומדים כי התנגדות לוותמ"ל היא מהלך קשה ובעל סיכוי לא גבוה, אם לא פועלים במישורים ובאמצעים רבים ומגוונים. עירנו התברכה בתושבים רבים בעלי יכולת אישית גבוהה, שמוכנים להירתם לפעולה ולתרום את יכולותיהם למען העיר ולמען הכלל. למעורבות אמיתית של נציגי תושבים בהובלת הפעילות נגד תוכנית הוותמ"ל, תהיה השפעה גדולה ביותר בכל הרמות של מקבלי ההחלטות. להבנתי, תגיש הוועדה המקומית התנגדות לתוכנית 'קרית מסלול' אך בכך לא יהיה די. לאור הנ"ל, מצופה ממך, ראש עיריית הרצליה להוביל מאבק כולל – ציבורי, משפטי, תקשורתי ובכל דרך אחרת יחד עם תושבי העיר, כדי להשפיע על מקבלי ההחלטות בוותמ"ל, במינהל מקרקעי ישראל ובממשלה. זאת לפני שתקבענה עובדות בשטח לשנים הבאות לעיר הרצליה אשר תהיינה בלתי הפיכות, (ותקבענה לדורות הללו והבאים), במקום שיעשו זאת תושבי העיר ונציגיהם במועצת העיר ובוועדה המקומית לתכנון ובנייה".

איל פביאן. צילום עזרא לוי

עוד מוסיף פביאן כי תוכנית "הרובע הצפוני" היא תוכנית לבניית 16,000-10,000 דירות בכל השטחים הפתוחים של צפון-הרצליה, ותוכנית "קריית מסלול" היא רק השלב הראשון אשר יאפשר את הקמת "הרובע הצפוני". תנאי לביצוע תוכניות אלה הוא פינוי שדה התעופה הרצליה ממקומו.

משה פדלון צילום עזרא לוי

משה פדלון. צילום עזרא לוי


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    פדלון מתנגד בכאילו . הוא גם יזם את קריית השחקים אבל עכשיו מתנגד בכאילו , הוא גם הקפיא את התמא 38 במרכז העיר אבל רק בכאילו . בפועל הרצליה בבניה מטורפת ללא בלמים וללא תשתיות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר