בנו ריינהורן. צילום מוטי מילרוד
בנו ריינהורן. צילום מוטי מילרוד

עשרות קורבנות קטינות: מאמן בנות הרצליה בנו ריינהורן הורשע בשורת עבירות אונס ומעשים מגונים

ריינהורן התחזה בין השאר לסוכנת דוגמנות וביקש מהקטינות לצלם עצמן בעירום תוך שהן נוגעות בעצמן

פורסם בתאריך: 18.2.20 16:41

מאמן קבוצת הנשים של בנות הרצליה בכדוריד בעבר, בנו ריינהורן, הורשע היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב בשורה של עבירות מין באמצעות האינטרנט, בעשרות נשים, רובן קטינות. ריינהורן הורשע בריבוי עבירות, בין השאר אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה, הטרדה מינית, איומים והתחזות.

התחזה לסוכנת דוגמניות ופגע מינית ביותר מ-100 קטינות: כך פעל בנו ריינהורן

נזכיר שבכתב האישום שהוגש נגד ריינוהרן הוא פגע מינית באמצעות האינטרנט ב-28 קטינות וארבע בגירות, וכן יצר קשר וניסה לפגוע מינית ב-45 קטינות נוספות וארבע בגירות נוספות. נוסף על כך, הוא עקב אחר כ-40 קטינות נוספות באינסטגרם במטרה לפנות אליהם ולנסות לפגוע בהן מינית.

הוא נאשם שהתחזה לסוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים מעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה להן לדגמן עבורה. במקרה שהביעו עניין, הציע להן לעבור אודישן מצולם, במסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן לרבות בווידאו, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הווידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות. בחלק מהמקרים ביקש ריינהורן לגעת בעצמן ואף להחדיר לאיבר המין שלהן או לישבנן אצבע או חפץ לפי דרישתו, תוך הצגת מצג שווא כי צילומים אלו חיוניים לצורך האודישן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר