הדמיית הציר בן ציון מיכאלי-יוסף נבו בגמר העבודות. הדמייה: נתיבי איילון

עבודות הנת"צ בהרצליה: שימו לב לשינויים בהסדרי התנועה. המפה בפנים

במסגרת עבודות הקמת נתיב התחבורה הציבורית ברחוב בן ציון מיכאלי בהרצליה הודיעה נתיבי איילון על שינויים בהסדרי התנועה

פורסם בתאריך: 19.4.20 13:36

במסגרת עבודות הקמת נתיב התחבורה הציבורית ברחוב בן ציון מיכאלי בהרצליה, על ידי חברת נתיבי איילון, הודיעה החברה על שינויים בהסדרי התנועה. לפי ההודעה:

לא תתאפשר נסיעה ברחוב בן ציון מיכאלי לחציית הכיכר, לנוסעים בשני הכיוונים ולא תתאפשר נסיעה ברחוב יוסף נבו לחציית הכיכר, לנוסעים בשני הכיוונים.

לא תתאפשר פנייה שמאלה מרחוב בן ציון מיכאלי לרחוב יוסף נבו, לבאים ממזרח. הפנייה שמאלה מרחוב בן ציון מיכאלי לרחוב יוסף נבו, לבאים ממערב, תתאפשר באמצעות מעקף זמני.

לא תתאפשר פנייה ימינה משדרות שבעת הכוכבים לרחוב יוסף נבו, לבאים ממערב. לא תתאפשר פנייה שמאלה משדרות שבעת הכוכבים לרחוב יוסף נבו, לבאים ממזרח. לא תתאפשר פנייה שמאלה מרחוב יוסף נבו לרחוב בן ציון מיכאלי, לבאים מדרום.

כמו כן, מעבר החציה החוצה את רחוב בן ציון מיכאלי, מזרחית לכיכר יועתק לכיוון מזרח ולא יתאפשר מעבר הולכי רגל במעבר החציה החוצה את רחוב יוסף נבו, צפונית לכיכר ובמעבר החציה החוצה את רחוב יוסף נבו, דרומית לכיכר.

מהיר לעיר. צילום באדיבות נתיבי איילון

נזכיר שבמסגרת העבודות מקימה נתיבי איילון, בהובלת משרד התחבורה ועיריית הרצליה, נתיב תחבורה ציבורית ברחוב בן ציון מיכאלי, במסגרת פרויקט "מהיר לעיר". העבודות מבוצעות כיום באזור כיכר יוסף נבו המחברת בין הרחובות שבעת הכוכבים, יוסף נבו ובן ציון מיכאלי. נתיב ההעדפה לתחבורה ציבורית באורך של 500 מטר נסלל ברחוב בן ציון מיכאלי, מתחנת הרכבת ועד כיכר יוסף נבו שתהפוך אחרי העבודות לצומת מרומזר. במקביל יסללו גם שבילי אופניים בצידו הצפוני של הרחוב, עד כיכר יוסף נבו. כפי שדיווחנו בצומת השרון בשבוע שעבר, החברה מנצלת את הכבישים הריקים בעקבות משבר הקורונה כדי להאיץ את קצב העבודות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מבקש אים אפשר לצלם את רחוב נווה עמל במיוחד את הרחוב קיבוץ גלויות מ"ס 58 גדלתי כשהייתי ילד תודה על ההבנה והסבלנות .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר