ניידת של משמר השכונה בנווה עמל. באדיבות משמר השכונה נווה עמל
ניידת של משמר השכונה בנווה עמל. באדיבות משמר השכונה נווה עמל

על המשמר: החל גיוס מתנדבים למשמר שכונות נווה ישראל ונווה אמירים

תהליך הקמת משמר השכונה הוקפא בגלל הקורונה ועכשיו העירייה והתושבים מניעים אותו מחדש. כיום פועלים בהרצליה חמישה משמרי שכונה, ומשמר נוסף מתגבש גם בשכונת ויצמן

פורסם בתאריך: 25.6.20 16:11

עיריית הרצליה החלה בגיוס מתנדבים למשמר שכונות נווה ישראל ונווה אמירים. מהעירייה נמסר שבשכונות עלו בקשות מצד תושבים להקמת המשמר, ואף החלו פגישות עם אגף ביטחון, פיקוח וסדר ציבורי, אבל התהליך הוקפא בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. כעת, כאמור, החל תהליך רשמי של גיוס מתנדבים למשמר. השבוע, מסרה העירייה, נערך מפגש זום עם תושבים ובו הם קיבלו הסבר על מהות המשמר, המשימות שעומדות בפניו וכן מידע על ההדרכה שיעברו.

נזכיר שבשבוע שעבר הודיעה העירייה על הקמת משמר שכונה חדש בשכונת ויצמן בעיר. משמרי שכונה נוספים פועלים כבר במערב העיר, בשכונת נווה עמל שבה פועל המשמר הגדול והפעיל ביותר עם כ-100 מתנדבים, בשכונת הרצליה ב', בהרצליה צפון ובשכונת יבור.

"המתנדבים עוברים הכשרה לפני שהם יוצאים לסיורים, וכן מקבלים רכב עירוני עם אור מהבהב, אפוד לזיהוי ומכשיר קשר המחובר למוקד השליטה העירוני", מסרה העירייה. "תושבים המעוניינים לקחת חלק במשמר יכולים למלא את פרטיהם בטופס ייעודי שנמצא בעמוד הפייסבוק של מתנ"ס נווה ישראל ואמירים, ומאוחר יותר יוצרים איתם קשר להמשך ההצטרפות".

ראש העיר משה פדלון אמר "עיריית הרצליה משקיעה משאבים רבים בשמירה על ביטחון התושבים. במקביל, גם ההתארגנות בשטח מצד התושבים בקהילה חשובה לחיזוק הביטחון האישי".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא אמר "העירייה מסייעת למתנדבים בשטח, כאשר הכוחות המקצועיים של השיטור העירוני ושל אגף ביטחון, הפיקוח וסדר ציבורי מעניקים רוח גבית ותמיכה למשמרות השכונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רפאל

    ראש העיר בהרצליה ישן, הוא יתעורר כשהמגפה תשרוץ בהרצליה ואז הוא יצעק חמס.
    פקחים לא מבתיבבים בהרצליה העיר , פה אין קורונה הפקרות בלתי נסבלת, תתעורר לפני שיהיה פה מאות חולים ויסגרו את העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר