משה פדלון. צילום עזרא לוי

פדלון הנחה לאפשר למסעדות ובתי קפה להוציא שולחנות וכסאות לשטח הציבורי

על פי הודעת העירייה, מעבר להקלה הזו היא גם מלווה בעלי עסקים במתן תשובות והבהרות לשאלות שמתעוררות אצלם, וכן יצאה בקמפיין עידוד התושבים לרכישה מקומית

פורסם בתאריך: 21.7.20 17:57

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, הנחה להרחיב את השטח הציבורי המותר לשימוש עבור המסעדות ובתי הקפה בעיר, ולאפשר להם להציב שולחנות וכיסאות מעבר לשטח שמוקצה להם. זאת כחלק ממתווה מקיף להקלות, ליווי ומתן כלים מקצועיים שגובש בעבודת מטה של ועדה בראשות מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא.

בהודעה שהוציאה היום עיריית הרצליה היום כי "עיריית הרצליה ממשיכה להיות קשובה לבעלי העסקים בעיר שנפגעו כלכלית ממשבר הקורונה". על פי ההודעה, מעבר להקלה הזו היא גם מלווה בעלי עסקים במתן תשובות והבהרות לשאלות שמתעוררות אצלם, וכן יצאה בקמפיין עידוד התושבים לרכישה מקומית. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "העסקים המקומיים הם חלק חשוב בליבת הפעילות של העיר ואנו נמשיך לפעול למענם כי בכך אנחנו תורמים למעשה להצלחת העיר כולה".

היום החליטה ועדת הקורונה של הכנסת, בראשות חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, בניגוד לעמדת הממשלה, כי המסעדות יישארו פתוחות. שמונה מחברי הוועדה הצביעו בעד החרגת המסעדות מהצו הממשלתי ושלושה התנגדו. ההחלטה התקבלה בעקבות כישלון המגעים בין שאשא-ביטון לשר הבריאות יולי אדלשטיין. האחרון ביקש לאפשר למסעדות לאכלס עד 50 איש בחלל פתוח בלבד, ואולם ביטון לא הסכימה להגבלה לפיה הישיבה במסעדות תהיה בשטחים חיצוניים בלבד.

נזכיר כי פדלון קרא כבר בתחילת מאי להחזיר את המסעדות לפעילות מלאה במהירות האפשרית ואף הציג מתווה שיאפשר זאת. אז כתב פדלון ליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס: "ברשויות מקומיות רבות פועלים בתי הקפה והמסעדות כמחולל כלכלי מקומי מרכזי. בתי עסק אלו מאפשרים חזרה תקינה לפעילותם של אזורי תעסוקה, מרכזי הייטק ואזורי מסחר ומהווים בעצמם מעסיק מרכזי ומקור פרנסתם של רבים. לפיכך, חזרתם לשגרה של בתי הקפה והמסעדות היא פעולה הכרחית וחיונית להמשך תפקודה וחוסנה של עיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר