עמוד שהוצב ברחוב סוקולוב עם הסדרי החניה החדשים
עמוד שהוצב ברחוב סוקולוב עם הסדרי החניה החדשים

החניה חינם לתושבי העיר במרכז הרצליה תוגבל לשעתיים

ההגבלה תכנס לתוקף השבוע בחלק מרחוב סוקולוב ובעוד כשבועיים בחלק מרחוב בן גוריון. בהמשך יחול הסדר דומה גם בחלק מרחובות אזור התעשייה בהרצליה פיתוח. העירייה: "המטרה לסייע לעסקים במרכז העיר ולעודד את המסחר בו"

פורסם בתאריך: 25.10.20 11:22

עיריית הרצליה תגביל, החל מהשבוע, את החניה חינם לתושבי העיר בעלי תו חניה עירוני ברחוב סוקולוב לשעתיים. בעוד כשבועיים תוגבל החניה באופן דומה גם ברחוב בן גוריון ובהמשך יחול ההסדר גם ברחובות מסויימים באזור התעשייה הרצליה פיתוח.

ההסדר החדש יוחל ברחוב סוקולוב, בשני צידיו, בקטע שבין הרחובות הדר ופינסקר. ברחוב בן גוריון יוחל ההסדר בשני צדי הרחוב, בקטע שבין הרחובות ארלוזורוב וסוקולוב וכן בחניון החדש בפינת הרחובות בן גוריון והעצמאות. מהעירייה נמסר שבמקומות שבהם מתקיימת ההגבלה הוצבו תמרורים המנחים כי מעבר לשעתיים ביום ייגבה תשלום עבור כל שעה נוספת. עוד ציינה העירייה כי החניה במשך שעתיים ליום מחושבת באופן מצטבר, כך שאם נהג חנה למשך שעה ונסע הוא יוכל ליהנות מאוחר יותר באותו יום משעה נוספת של חנייה ללא תשלום. תושב המבקש להחנות את מכוניתו באחד הרחובות יידרש להשתמש בשירותי אחת מהחברות המספקות שירותי חנייה, פנגו או סלופארק.

בהודעת העירייה נמסר שהמטרה מאחורי הגבלת החניה חינם היא "לסייע לעסקים במרכז העיר ולעודד את המסחר בו". ראש העירייה משה פדלון אמר: "החנייה הקצובה בזמן היא מהלך לטובת כלל תושבי העיר, שכן היא מאפשרת ליותר מבקרים להגיע ברכבם למרכז העיר ולבצע בנוחות קניות וסידורים, ובמקביל, גם תורמת לעידוד הפעילות העסקית בעיר".

נציין שבישיבת מועצת העיר ב-2 במאי 2019, העלה חבר המועצה רונן וסרמן (יש עתיד) הצעה דומה, לפיה "עיריית הרצליה תבצע פיילוט ובו תבחר שלושה אזורים ספציפיים, בהם תוגבל החניה לשעתיים, ותבחן את ההשלכות של הפיילוט מבחינת בתי העסק ותושבי הרחוב". ההצעה ירדה מסדר היום ברוב קולות הקואליציה.

חברת המועצה מחזיקת תיק התחבורה דניאל אייזנברג צדיקים אמרה: "אני נרגשת שמהלך שיזמנו ראש העירייה ואני יוצא לדרך ובמיוחד בתקופה כה קשה לעסקים. זהו מהלך הכרחי שעשוי לשפר את נוחות ההגעה לבתי העסק במרכז העיר ולגרום להגדלת תחלופת הקונים בכל שעות היום".

דניאל אייזנברג-צדיקים

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא "עיריית הרצליה קשובה לבקשות שמגיעות אליה, ומתוך כך קיבלנו את החלטה על שינוי זמני החניה במרכז העיר. במקרה הזה הבקשות הופנו אלינו הן מתושבים והן מבעלי עסקים, שהעלו את הצורך בנגישות טובה יותר למרכז העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יופי, עכשיו כולם הולכים לחנות ברח. סירקין ויגאל אלון, ומה עם דיירי הרחוב ?

  2. רונן

    למה מעדיפים סוחרים שרובם לא גרים בהרצליה על פני דיירי הרחוב שאין להם חניה. מרבית הבתים ברחוב הם ישנים וללא חניה יש מצוקת חניה בסוקולוב וברחובות הסמוכים שלעיתים מצריכה חיפוש חניה של מעל חצי שעה בשעות השיא. בדרך כלל נהוג להעדיף את אנשי עירך על פני תושבי חוץ. עוד מהלך דרקוני ונטול מחשבה של עיריית הרצליה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה יש לאנשים מהרצליה לחפש באזורים המתפגרים האלה יותר שעתיים? כל השיפוצים של העיריה בסוקולוב לא הפכו רחבו שנראה כמו בשנות החמישים למשהו יותר אטרקטיבי. החנויות המוזנחות , הבתים המתקלפים וכל האוירה של חזרה למאה העשרים מ מרחיקים את האנשים ממרכז העיירה הזו. אז פתאום מישהו נתפש לעניין החניה??

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה טוב שיש קניונים מודרניים ליומת חניות מיושנות ןיקרותהנרי

  5. רונן

    עוד דרך לגבות כספים כמו בסדום יפו. טוב שנתקלתי בידיעה, יותר לא אגיע למרכז העיר

  6. ליאור הרצליה

    טוב לדעת שבעלי עסקים התלוננו עכשיו ממש אשתדל לא להגיע למרכז העיר! החלטה בזויה שמישהו יתעורר שם ויבטל את זה

  7. גיא

    החניון הקטן בהנדיב סמוך ל סוקולוב הפך לחניה קבועה של הדיירים בבנין החדש הסמוך ואינו שמיש יותר
    אפילו לנכים שבאים לקופת חולים מכבי או לבתי המרקחת הסמוכים

  8. משה

    החלטה חכמה,בעלי העסקים משלמים ארנונה גבוה מאוד שתושבי הרצליה נהנים ממנה,כאשר יהיו מקומות חנייה תהייה תנועה רבה יותר של קונים ובעלי העסקים יתפרסו בכבוד וגם ישלמו ארנונה לטובת תושבי העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר