עץ שנפל בהרצליה, צילום במבי צורי

"אני יוצאת מהשער הזה עשרות פעמים". עץ נוסף קרס בהרצליה

מספר ימים אחרי קריסת עץ דקל לתוך שביל הולכי בהרצליה הירוקה, אירעה קריסה נוספת של עץ, בהרצליה פיתוח

פורסם בתאריך: 1.9.21 12:46

אחרי קריסת עץ הדקל משטח פרטי היישר לשביל הולכי רגל, שהסתיימה במזל גדול ללא נפגעים, מתברר שעץ נוסף קרס בעיר. הפעם לא מדובר בעץ דקל אומנם, אך הסכנה לא פחותה. הקריסה הייתה לפני כשבוע. מדובר בעץ מסוג שלטית מקומטת, שנחצה לשניים וקרס ברחוב עוזיהו המלך בהרצליה פיתוח. העץ נפל על רכב בכניסה לבית, שבמזל לא ישב בו איש. כזכור, לאחרונה, עץ דקל קרס בטיילת בטבריה והרג אישה כתוצאה מפגיעה ישירה.
במבי צורי, שהרכב של אמה שהתארחה בביתה, נפגע, מספרת: "ישבתי בבית ופתאום שמעתי בום גדול וראיתי שהעץ קרס. הוא נפל על הרכב, אך במזל רק הפגוש נפגע. המחשבה המיידית הייתה שאני יוצאת מהשער הזה עשרות פעמים ומה אם היה נופל עליי או על ילדיי או שאר בני משפחתי, ולמה לא דחוף לעירייה לגזום את העץ שראינו בבירור שהוא רקוב בחלקו. פנינו וביקשנו לגזום את העץ, הבנתי שיש להם עומס עם תחילת הלימודים, ולכן לא באו לגזום. בכלל, העצים במצב רע ומאוד כבדים, כי לא עברו גיזום. העץ כנראה היה רקוב וקרס, כל הרחוב מלא בעצים כאלה והם כולם כבדים. אני לא יודעת אם זה באמת בגלל החיפושית שמכרסמת בעץ, כמו שאמרו לנו, או בגלל משהו אחר, יש פה חוסר תחזוקה של העצים וחוסר בדיקה אם הם רקובים, וגם אחרי שמקרה כזה נופל בבית של משפחה עם 7 נפשות, אפילו לא טורחים לבוא ולגזום, כי יש את תחילת שנת הלימודים".

 

 

קיראו גם:

מזל גדול: עץ דקל קרס בהרצליה על שביל הולכי רגל שמוביל לבית ספר


למי פניתם בעירייה, ומה אמרו לכם?
"פנינו למוקד העירוני 106, הגיעו מאגף שיפור פני העיר, מישהו שמטפל בתחזוקת גינות, ואמרו שבגלל פתיחת שנת הלימודים הם לא יוכלו לטפל בזה במיידי והם יטפלו בזה תוך שבועיים. בינתיים, חלף שבוע, ואף אחד עוד לא תיאם איתנו לבוא ולגזום את העץ ואת שאר העצים בשכונה. בוא נגיד שזה פחד אלוהים, כי כל העצים כבדים והם לא תוחזקו הרבה מאוד זמן, ולדעתי זו לא הקריסה האחרונה".
מעיריית הרצליה נמסר: "בעיר הרצליה מעל 50 אלף עצים. העירייה מבצעת ביקורת וסקירות לאורך כל השנה ועוקבת אחר מצבם. מדובר במקרה של ענף שקרס – הוא פונה מיידית וצוות גיזום יגיע היום על מנת לגזום את העץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר