זופר אבדיה עם יוני בסון ועם גביע המדינה בכדורסל

מרגש: זופר אבדיה ביקר עם הגביע את אוהד הקבוצה שנאבק במחלה קשה

יוני בסון החולה התרגש מהמחווה. בן דודו מנהל עבור קמפיין גיוס לטובת טיפול מציל חיים. אבדיה העניק לו חולצה חתומה על ידי בנו דני ואמר: "התרגשתי מאוד מהמפגש הזה"

פורסם בתאריך: 20.2.22 13:37

הביאו לו גביע. זופר אבדיה, המנהל המקצועי של בני הרצליה בכדורסל, הגיע אתמול (שבת) לבקר את יוני בסון מהרצליה, שנאבק במחלת הסרטן, עם גביע המדינה שבו זכתה הקבוצה בחמישי האחרון, לאחר ניצחון מרשים בגמר על הפועל תל אביב. יוני, אוהד הקבוצה מזה 30 שנה, הופתע עד מאוד והתקשה להסתיר את התרגשותו לאור המחווה. במהלך הביקור הוא זכה לקבל מהמנהל המקצועי של הכחולים צעיף וחולצה חתומה על ידי בנו, דני אבדיה, שחקן ה-נ.ב.א של וושינגטון וויזרדס. לשאלתו של יוני, האם בקבוצה מתכוונים ללכת כעת על זכייה באליפות, השיב זופי בדרכו האופיינית: "למה לא, למה לא?".

בסון, כיאה לאוהד אדוק, ממש לא התכוון לוותר על משחק הגמר, וזכה לקבל אישור מיוחד לצאת מבית החולים תל השומר בו הוא מאושפז על מנת לעודד את קבוצתו האהובה מהיציע. כפי שפרסמנו, בסון חלה לפני כשנה וחצי בסרטן בלשון שהספיק להתפשט גם לצוואר. משפחתו פתחה לאחרונה בקמפיין גיוס תרומות לצורך מימון טיפול רפואי מורכב תוך שהיא פונה לכלל הציבור להושיט עזרה. את הפםנייה פרסם בן דודו רפי, שכתב: "חברים יקרים, כולם מכירים את יוני בסון בן דודי היקר. את הלב, האכפתיות וכל הטוב שיש ביוני. לצערנו, המזל לא האיר לו פנים בשנים האחרונות. אנחנו מתגייסים לאיסוף כסף, לתת ליוני היקר הזדמנות שמגיעה לו. יוני צריך כסף לטיפולים שמחוץ לסל התרופות כדי להילחם במחלה הארורה. כל תרומה תתקבל בברכה". הפנייה המרגשת לא נפלה על אוזניים ערלות, ועד כה בתוך פחות משבוע נתרמו כ-100 אלף שקלים, אך מימון הטיפולים כרוך בסכום גבוה יותר. (היכנסו כאן לקרוא את הסיפור המלא).

 

לדברי רפי, הפרסום בתקשורת תרם למסע התרומות: "זה פתח את הדלת לכל ההתרמות וכל האנשים. המון תורמים עדיין. זה מאוד מרגש אותו, שכל כך הרבה אנשים עוזרים ותורמים. כרגע זה בתאוצה ולא יודעים עדיין מה יהיה עם המחלה הזו כי היא חזרה שוב".

זופי אבדיה אמר: ״שמחתי לבקר את יוני, אוהד מסור שלנו ולהעלות חיוך על פניו. התרגשתי מאוד מהמפגש הזה, ואני רוצה לאחל לו בריאות טובה״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר