הכלב זילי, צילום דוברות המשטרה
הכלב זילי, צילום דוברות המשטרה

חוף כלבים ראשון בהרצליה: ייקרא על שם הכלב זילי שנהרג בפעילות צה"ל בשכם

מספר ימים לאחר פרסום תלונות בנושא בצומת השרון, הודיעה העירייה על השקת חוף הכלבים החדש, בו יוכלו כלבים להסתובב ללא רצועה. החוף ממוקם דרומית לתחנת ההצלה בנוף ים

פורסם בתאריך: 11.8.22 12:28

עדכון אחרון: 12.8.22 11:40

חדשות טובות לבעלי הכלבים: מספר ימים לאחר הפרסום בצומת השרון על כך ששנתיים עברו מההבטחה לחוף ייעודי לכלבים בהרצליה, הודיעה העירייה על פיילוט של חוף כזה. עיריית הרצליה פותחת היום, יום שישי, חוף כלבים ראשון – החוף ממוקם דרומית לתחנת ההצלה בנוף ים.  בנוסף, העירייה תאפשר הכנסת כלבים קשורים למספר חופי ים בעיר. חוף הכלבים יפעל כפיילוט עד לסוף עונת הרחצה בחודש אוקטובר, ולאחריו יוחלט אם להשאירו במיקום הנוכחי, או להעתיקו לחוף אחר.

הבוקר (שישי), הכריז ראש העירייה משה פדלון כי החוף ייקרא על שם הכלב זילי שנהרג השבוע בחילופי האש בשכם בעת לכידת מבוקש בפעילות טרור. מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, אמר: "חלק משמעותי ממורשת החיל שלנו היא הלוחמים והלוחמות שנפלו בפעילויות מבצעיות וכמובן גם הכלבים ובעלי החיים שלוחמים יחד עם אנשי מג"ב בכל זמן ובכל נקודה בארץ. אני מברך ומודה בשמי ובשם החיל את ראש עיריית הצליה משה פדלון על ההנצחה החשובה של זילי שנהרג בפעילות מבצעית מורכבת של הימ"מ יחד עם שב"כ וצה"ל".

 

אירוע השקת החוף מתקיים הבוקר, יום שישי, בשעה 11:00. התושבות והתושבים מוזמנים להגיע עם כלביהם להפנינג שמח. החלטות העירייה מתאפשרות בעקבות שני תיקונים לחוק העזר העירוני שאושרו השבוע, לפיהם: 1. ניתן להכניס כלבים קשורים בעונת הרחצה למספר חופים בעיר – נוף ים (סידני עלי), אפולוניה ומדרום לחוץ הנפרד. 2. התיקון לחוק מקנה סמכות לראש העירייה להכריז על מקומות המיועדים לכלבים ללא צורך ברצועה ובהתאם לכך הוקצה שטח לחוף כלבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר