זירת הרצח בהרצליה (תיעוד מבצעי מדא) והנרצחת יעל בן אברהם ז"ל (צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים)
זירת הרצח בהרצליה (תיעוד מבצעי מדא) והנרצחת יעל בן אברהם ז"ל (צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים)

יעל בן אברהם ז"ל היא האישה שנרצחה בהרצליה. שכנים: "זה הלם לכולנו"

הותר לפרסום שמה של האישה שנרצחה בהרצליה. שכנים: "הם היו זוג שקט ואף אחד לא ידע על בעיות ביניהם". עורך דינו של החשוד: "מרשי כאוב ומלא צער על התוצאה הנוראית שהיא תוצר של אובדן שליטה, ולרגע לא חפץ בה"

פורסם בתאריך: 3.11.22 12:25

"זה היה הלם לכולנו. לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות אצלנו", כך אמרה אתמול תושבת המתגוררת בבניין המשותף ברחוב הקרן 3 בשכונת גליל ים בהרצליה, בעקבות הרצח הנורא של יעל בן אברהם ז"ל בת ה-66 ביום שלישי. על פי החשד, יעל נדקרה למוות על ידי בעלה יעקב (בן 70) במהלך ויכוח בין השניים. אחד השכנים שמע את צעקותיה והזעיק את המשטרה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו למרבה הצער לקבוע את מותה.

הנרצחת בהרצליה, יעל בן אברהם ז"ל (צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים)

הנרצחת בהרצליה, יעל בן אברהם ז"ל (צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים)

מיד לאחר הרצח עצרה המשטרה במקום את את הבעל יעקב בן אברהם בחשד לרצח ומעצרו הוארך אתמול (רביעי) בבית המשפט השלום בתל אביב בשבעה ימים, עד ה-8.11. בשלב מאוחר יותר ביום הרצח עצרה המשטרה גם את בתם (בת 32) שהתגוררה עימם בדירה בהרצליה בחשד לרצח, לשיבוש הליכי חקירה ולקשירת קשר לביצוע פשע. אתמול האריך בית המשפט השלום בת"א את מעצרה בחמישה ימים נוספים עד ה-6.11. חקירת הפרשה הוטלה על היחידה למניעת פשיעה במרחב ירקון. בסיום חקירתו של החשוד, בעלה של הנרצחת, הוא נכלא והיום הוארך מעצרו בשבעה ימים עד ה-8.11.

הבניין ברחוב הקרן 3 בהרצליה, זירת הרצח, צילום שרון יונתן

הבניין ברחוב הקרן 3 בהרצליה, זירת הרצח, צילום שרון יונתן

כאמור, הרצח אירע בשכונת גליל ים הפסטורלית והחדשה יחסית שמאוכלסת בעיקר בזוגות צעירים עם ילדים רבים. לשכנים בבניין בן 7 הקומות לא הייתה כל סיבה לחשוד כי מקרה כה מזעזע יכול להתרחש. "הם היו ידועים כזוג שקט ונחמד", סיפרה אחת מהדיירות בבניין והוסיפה: "לא הכרתי אותה ממש אישית, אבל תמיד אמרתי לה שלום מחוץ לבניין. בזמן הרצח לא הייתי בבית ורק כשהגעתי ראיתי את כמות כוחות המשטרה וסיפרו לנו את מה שאירע. אני אפילו לא יודעת איך זה קרה".

קיראו גם:

הרצח בהרצליה: המשטרה עצרה גם את בתה של הנרצחת, הוארך מעצר החשוד ברצח (צפו בסרטון מהזירה)

התושבת הוסיפה: "כמובן שכולנו קיבלנו את הבשורה בהלם ובתדהמה כי זה הדבר הכי רחוק שיכולנו לחשוב שיקרה אצלנו. כולם כאן בהלם כי זה ממש לא נעים שרצח כזה מתרחש אצלך בבניין". בתשובה לשאלה, איך קיבלו זאת ילדי הבניין, השיבה: "לפי מה שאני יודעת רוב המשפחות לא סיפרו לילדים הקטנים מה בדיוק התרחש כאן. לא רצינו שזה יגרום להם טראומה".

דייר נוסף בבניין אמר: "אני לא הכרתי את הזוג, רק את שמם. אני לא הייתי בבית בזמן הרצח והתעדכנתי על כך דרך קבוצת הוואצאפ של הבניין. ממה ששמעתי מהשכנים, הם היו זוג שקט ואף אחד לא ידע על בעיות ביניהם או על מקרה דומה בעבר, כך שזה נפל עלינו ממש בהפתעה. זה לא נעים לראות תמונה של הבניין בו אתה מתגורר כזירת רצח, אבל זה קרה ואנחנו מנסים לשים את זה מאחורינו. חבל לנו מאוד על השכנה שנרצחה. זה ממש לא הגיע לה".

פראמדיק מד"א שי רענן, וחובש רפואת חירום במד"א, בנימין סעדיה, שהגיעו לזירה דקות לאחר הרצח סיפרו: "כשהגענו לזירה חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לבניין. ראינו אישה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

עורך דין ליאור אשכנזי, צילום עידן מעוז

עורך דין ליאור אשכנזי, צילום עידן מעוז

עו"ד ליאור אשכנזי, המייצג את החשוד ברצח, אמר: "מדובר במקרה טראגי וכואב, שראוי להכיר בו היטב את העובדות, לפני שרצים לגזור מסקנות. מרשי הוא בן 70, שטרם הספיק להחלים ממחלת הסרטן שהיכתה בו, איש משפחה, נעים הליכות ואהוב על הבריות. אכן, בני הזוג היו בהליכי פרידה בתקופה האחרונה, כאשר מרשי טוען כי עשה ככל יכולותיו לבוא בהבנות עם זוגתו ואף נוסח הסכם בין השניים. אלא שלדבריו ברקע עמד גם מצב נפשי שממנו סבלה המנוחה, שהתפרץ בשיאו באותו הבוקר. מרשי כאוב ומלא צער על התוצאה הנוראית שהיא תוצר של אובדן שליטה, ולרגע לא חפץ בה. אעשה ככל שבכוחי כדי שהעובדות יובאו גם בפני בית המשפט".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר