הבניין ברחוב הקרן 3 בהרצליה, זירת הרצח, צילום שרון יונתן
הבניין ברחוב הקרן 3 בהרצליה, זירת הרצח, צילום שרון יונתן

הרצח של יעל בן אברהם בהרצליה: שוחררה למעצר בית בתה של הנרצחת

עורך דינה של הבת, לינוי בן אברהם: "ללינוי אין כל קשר לרצח המזעזע". נציג המשטרה: "אנו סבורים ומקווים שבמהלך החקירות הבאות היא תגיד אמת"

פורסם בתאריך: 16.11.22 15:31

התפתחות בפרשת הרצח בהרצליה: שבועיים בדיוק לאחר שנעצרה בחשד למעורבות ברצח אמה, שוחררה אתמול (שלישי) לינוי בן אברהם ממעצר והיא תשהה עד ה- 30 בנובמבר במעצר בית. מעצרו של אביה יעקב, החשוד ברצח אשתו יעל ז"ל, הוארך אתמול בשמונה ימים נוספים.

כזכור, מספר שעות לאחר הרצח הנורא שהתרחש ברחוב הקרן בשכונת גליל ים ב-1 בנובמבר נעצרה הבת לינוי כחשודה במעורבות ברצח וזאת לאחר ששהתה בדירה בזמן הרצח אבל עזבה את הדירה לאחריו. מעצרה הוארך מעת לעת עד שכאמור אתמול שוחררה למעצר בית.

קיראו גם:

"אין מחלוקת ששהתה בדירה בזמן הרצח ונמלטה". גילויים חדשים בפרשת הרצח בהרצליה

יעל בן אברהם ז"ל היא האישה שנרצחה בהרצליה. שכנים: "זה הלם לכולנו"

בדיון הארכת מעצר שהתקיים אתמול בבית המשפט השלום בתל אביב אמר נציג המשטרה כי המשטרה תמשיך לפעול בתיק ולבצע את כלל פעולות החקירה כדי להגיע לחקר האמת בעניין החשודה. "ניתנה לה הזדמנות פעמים רבות מאוד למסור גרסה אמיתית, כנה ואותנטית לעניין הימצאותה במקום ולעניין הדברים עליהם שיקרה במהלך כלל החקירות ואנו סבורים ומקווים שבמהלך החקירות הבאות היא תגיד אמת כדי שנוכל להשלים את פעולות החקירה", אמר נציג המשטרה.

 

 

השופטת כריסטינה חילו-אסעד ציינה בהחלטה כי לאחר ששמעה את טיעוני הצדדים ועיינה בפעולות שבוצעו ובפעולות שנותרו לביצוע היא מורה על שחרורה למעצר בית בתנאים מגבילים בעיר עפולה, זאת עד לתאריך 30 בנובמבר.

ד"ר עו"ד ניר דוד, המייצג את לינוי בן אברהם, אמר לאחר הדיון: "היום הוכח כי מה שטענתי מהדיון הראשון הוא אמת – ללינוי אין כל קשר לרצח המזעזע ואני שמח שהצלחתי לשכנע את בית המשפט בכך. מבית המשפט לינוי תצא היישר לפקוד את קבר אמה המנוחה. לינוי מודה לכל האנשים הרבים והטובים שתמכו בה לכל אורך הדרך, האמינו וידעו שלא נפל רבב במעשיה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר