סניף הדואר בנווה עמל, צילום שרון יונתן
סניף הדואר בנווה עמל, צילום שרון יונתן

באותו יום: הדואר יסגור סניפים בשתי שכונות גדולות בהרצליה

החשש של תושבי נווה עמל התאמת, והסניף בשכונה, שמשרת אנשים רבים, בהם מבוגרים, ייסגר. גם הסניף בשכונת נוף ים ייסגר. העירייה: "ניאלץ לנקוט בצעדים של עתירות ובקשות לצווים"

פורסם בתאריך: 20.2.23 08:52

החשש של תושבי שכונת נווה עמל הופך כעת למציאות: ב-2 במרץ ייסגר סניף הדואר הנמצא במרכז המסחרי ברחוב ברל כצנלסון, ששירת במשך שנים את אלפי תושבי השכונה הגדולה בהרצליה. בנוסף, ייסגר באותו יום גם סניף הדואר במרכז המסחרי בשכונת נוף ים.

כזכור, על חששם של תושבי נווה עמל בגין סגירה צפויה של סניף הדואר פרסמנו בצומת השרון בסוף חודש נובמבר האחרון. מחברת דואר ישראל נמסר אז בתגובה לכתבה כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. היום פני הדברים הם אחרים וכאמור הסניף ייסגר בעוד כשבוע וחצי.

לאחר סגירתם של שני סניפים אלו, בשכונות נווה עמל ונוף ים, יישארו ברחבי הרצליה רק חמישה סניפי דואר פעילים: הסניף הראשי ברחוב סוקולוב 68, הסניף ברחוב משכית 35 באזור התעשייה, הסניף ברחוב מדינת היהודים 85 באזור התעשייה, הסניף ברחוב פישמן בהרצליה ב' והסניף בצמרות בו יתחלף הזכיין אך הוא לא ייסגר.

איתי צור, חבר מועצת העיר ותושב שכונת נווה עמל, המנסה לאחרונה למנוע את סגירת הסניף, אמר אתמול: "קיבלנו את ההודעה על סגירת הסניף. כמובן שאנחנו התושבים מתנגדים לזה נחרצות כי מדובר בסניף שמשרת את תושבי השכונה שרבים מהם מבוגרים, כך שאין סיבה אמיתית לסגירת הסניף. פניתי לראש העירייה במטרה שיסייע למנוע את הסגירה. הוא פנה למנכ"ל הדואר שסירב לכך. אנו מתכננים פנייה לשר התקשורת וגם להוציא בקשה לבית משפט לצו מניעה שימנע את סגירת הסניף. אעשה את המקסימום למנוע את הסגירה של הסניף הזה. זה פשוט נורא ואיום, חוסר השירות הוא מזעזע בעיניי ואני מקווה שנוכל לשנות את רוע הגזרה".

 

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, פועל בימים אלו בכל הכלים העומדים לרשותו על מנת לנסות ולמנוע את סגירתם של הסניפים. ראש העירייה פנה למנכ"ל הדואר בדרישה למנוע הסגירה אך נענה כי "זו מדיניות הדואר" וכי בכוונתם לסגור 140 סניפים בכל רחבי ישראל. בעקבות תשובה זו, פנה ראש העירייה אל שר התקשורת במטרה שיתערב ויעצור את הסגירה. בנוסף, ביום שני ייערך כנס חרום של מרכז השלטון המקומי בנושא שירותי המדינה ובמסגרת כנס זה יעלה פדלון את הנושא לדיון. לדברי פדלון "במידה ולא יענו בקשות העירייה, נאלץ לנקוט בצעדים של עתירות ובקשות לצווים – במטרה למנוע את הסגירה של הסניפים".

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "הדואר עובר בימים אלו תכנית הבראה נרחבת, שהמטרות העיקריות שלה הן למנוע פשיטת רגל, לייצב ולייעל את החברה, ולשפר משמעותית את רמת השירות. בהרצליה פועלות כ-14 נקודות שירות של הדואר, בסניפים ובמרכזי מסירה לחבילות בעסקים קטנים ברחבי העיר. בזכות שינויים ושירותים חדשים שמציע הדואר, כבר אין צורך להגיע לסניף בשביל כל פעולה, כולל עבור משיכת כספי הקצבאות. עם הכרטיס הבנקאי 'דיירקט', ניתן למשוך כספים מהחשבון בבנק הדואר מכל כספומט של כל בנק, לשלם בחנויות ואף לשלם חשבונות או לבצע רכישות במוקדים טלפוניים ובאתרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר