סניף הדואר בנווה עמל, צילום שרון יונתן
סניף הדואר בנווה עמל, צילום שרון יונתן

חשש בנווה עמל מסגירת סניף הדואר שמשרת תושבים רבים. ומה אומרים בדואר ישראל?

חבר המועצה איתי צור, המתגורר בשכונה: "הסניף משרת מאות תושבים מהשכונה ונותן מענה בעיקר לאוכלוסייה מבוגרת". משה פדלון פנה בנושא אל מנכ"ל הדואר

פורסם בתאריך: 23.11.22 08:05

תושבים בשכונת נווה עמל חוששים מכוונת חברת דואר ישראל לסגור את סניף הדואר במרכז המסחרי ברחוב ברל כצנלסון, סניף הדואר היחיד המשרת את תושבי השכונה הגדולה בהרצליה.

לפני מספר ימים עלתה עצומה לרשת ובה נכתב: "אנחנו דורשים לעצור את סגירת סניף הדואר בשכונת נווה עמל. לא ייתכן ששכונות שלמות עם עשרות אלפי תושבים נשארות ללא שירותי דואר נגישים וזמינים. בשכונה שלנו יש מאות תושבים מבוגרים שאינם ניידים ומתקשים להגיע לסניפים אחרים. אנחנו פונים להנהלה של חברת דואר ישראל ולהנהלת העיר הרצליה והעומד בראשה למצוא משאבים ודרך יצירתית לפתרון בעיית חוסר סניפי הדואר בהרצליה. לא יכול להיות שתהליך התייעלות של חברת דואר ישראל יבוא על חשבון לקוחותיה". עד אתמול (שלישי) חתמו על העצומה 662 תושבים.

חבר המועצה איתי צור, המתגורר בשכונת נווה עמל, אמר ל"צומת השרון": "פנו אלי כמה תושבים לגבי סגירת הסניף. אני כמובן תומך בהשארת הסניף בשכונה. זהו סניף שמשרת מאות תושבים מהשכונה ונותן מענה בעיקר לאוכלוסייה מבוגרת. ביקשתי מהעירייה לפנות בצורה רשמית להנהלת הדואר על מנת למנוע את הסגירה ואני ממתין לתוצאות".

 

בתוך כך פנה ראש  העירייה משה פדלון אל מנכ"ל הדואר, וכתב לו: "הריני פונה אליך בשל חשש גדול בקרב ציבור תושבי מזרח העיר הרצליה אשר התבשרו כי סניף הדואר בשכונת נווה עמל צפוי להיסגר. על פי בדיקה שערכנו הסניף משרת קרוב לל- 30,000 תושבים ועובדים מהשכונות נווה עמל, הרצליה הצעירה ויד התשעה. מדובר בשכונות בהם יש
ריבוי של אוכלוסייה מבוגרת, וחלק מהמקרים גם חסרות אמצעים. סגירת הסניף תפגע באופן אנוש בתושבי השכונות ובפרט בתושבים הקשישים אשר מקבלים את קצבת הזקנה שלהם בסניף וכן במשפחות מרובות ילדים, ועובדים זרים המטפלים בקשישים הזקוקים לסיעוד. לפיכך, למען התושבים ורווחתם אבקש לשנות את ההחלטה בגין סגירת הסניף. מקדים תודה לפנייה".

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "טרם התקבלה החלטה סופית לגבי הסניף. נכון לעכשיו, הסניף פועל כרגיל, אך ייתכנו שינויים. במידה ותתקבל החלטה סופית לסגור את הסניף, כמובן שנעדכן מראש באתר הדואר, בשילוט בסניף, בהודעות סמס ללקוחות הסניף ובמוקד הטלפוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מישהו

    מה אני אגיד עלק סוגרים סניפים כדי להתעייל… רוצים להתייעל באמת תסגרו את משרדי הפאר של המנכ"לים והמנהלים ותקצצו להם במשכורות המגוזמות שלהם… לזה קוראים התייעלות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר