סניף הדואר ברחוב פישמן בהרצליה, צילום שרון יונתן
סניף הדואר ברחוב פישמן בהרצליה, צילום שרון יונתן

"דואר ישראל פשוט מנותקים ממה שקורה ומהתושבים": סניף נוסף בהרצליה ייסגר בקרוב

מקומם ומרגיז: סניף דואר נוסף ייסגר בקרוב בהרצליה ובעיר יישארו שלושה סניפים פעילים בלבד. והתגובה של דואר ישראל? אין בה שום בשורה לתושבים הכועסים

פורסם בתאריך: 30.5.23 08:23

עולם הולך ונעלם: סניף דואר נוסף ייסגר בקרוב בהרצליה ובכך יישארו בעיר רק שלושה סניפי דואר. הפעם מדובר על סניף הדואר ברחוב פישמן בשכונת הרצליה ב', שייסגר ב-14 ביוני. כזכור, לפני שלושה חודשים פרסמנו ב"צומת השרון" על שני סניפי דואר שנסגרו: במרכז המסחרי ברחוב ברל כצנלסון בשכונת נווה עמל ובמרכז המסחרי בשכונת נוף ים.

לאחר סגירת הסניף בהרצליה ב' יישארו בהרצליה, כאמור, רק שלושה סניפי דואר: הסניף המרכזי ברחוב סוקולוב 68 ועוד שני סניפים קטנים יותר – ברחוב מדינת היהודים 85 באזור התעשייה ובמרכז המסחרי ברחוב צמרות 2.

כמו כל סגירת סניף דואר, גם סגירת הסניף הזה מלווה בביקורת וכעס מצד התושבים. "לא ברור מדוע חברת דואר ישראל חושבת שצמצום סניפים זאת התייעלות. אולי לדואר עצמו אבל בטח לא לתושבים. לא ייתכן שבעיר עם מאה אלף תושבים יפעלו רק שלושה סניפי דואר", כתב תושב העיר בפייסבוק. תושבת אחרת הוסיפה: "כל כך חבל שסוגרים את הסניף בהרצליה ב'. זה היה סניף קטן עם צוות עובדות נפלא שתמיד שמחות לשרת את התושבים. יש שם חניה בשפע וקל מאוד להגיע לשם, מה שאי אפשר לומר על הסניף המרכזי ברחוב סוקולוב". תושב אחר כתב: "דואר ישראל פשוט מנותקים ממה שקורה בשטח. יש עדיין צורך בסניפי דואר בכל רחבי העיר אבל הם רק סוגרים ומקצצים וזה ממש חבל".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


מדואר ישראל נמסר: "בהרצליה ימשיכו לפעול 12 נקודות שירות של הדואר, מהן 3 סניפים ועוד 9 מרכזי מסירה לחבילות ברחבי העיר. זאת, בנוסף לזמינות שירותים בדיגיטל ובמוקד הטלפוני. הדואר ממשיך להרחיב את שיתופי הפעולה עם עסקים קטנים ברחבי הארץ, ולהנגיש עוד ועוד שירותים עד הבית, ללא צורך להגיע לסניף, כולל עבור משיכת כספי הקצבאות. עם הכרטיס הבנקאי 'דיירקט', ניתן למשוך כספים מהחשבון בבנק הדואר מכל כספומט של כל בנק, לשלם בחנויות ואף לשלם חשבונות או לבצע רכישות במוקדים טלפוניים ובאתרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הלצנ

    הדואר צודק
    העולם משתנה
    אין באמת צורך לבוא כמעט לסניף הדואר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר