מחאת תושבי הרצליה ב' ופיתוח, צילום פרטי
מחאת תושבי הרצליה ב' ופיתוח, צילום פרטי

"אנחנו נלחמים על הבריאות שלנו, אנו קוראים לראש עיריית הרצליה להצטרף"

אחרי הפנייה לבית המשפט: תושבים מהרצליה ב' ומהרצליה פיתוח הפגינו במחאה על כך שלא מוקם קיר אקוסטי בין בתיהם לבין כביש החוף הסואן

פורסם בתאריך: 5.6.23 08:22

מאבק התושבים מעלה הילוך: ביום חמישי האחרון הפגינו למעלה מ-50 תושבי הרצליה פיתוח והרצליה ב' למען הקמת קיר אקוסטי לאורך כביש החוף. ההפגנה התקיימה על הגשר להולכי רגל מעל כביש החוף המחבר בין הרצליה ב' להרצליה פיתוח. בין השאר הניפו התושבים שלטים עליהם נכתב: "הרצליה ב' אזרחים סוג ב', אנחנו נחנקים, תנו לישון בשקט".

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו ב"צומת השרון" כי עשרה תושבים, 8 מהרצליה פיתוח ועוד 2 מהרצליה ב', הגישו לאחרונה תביעה לבית המשפט השלום בהרצליה ובה הם דורשים מהמדינה כי תקים קיר אקוסטי בין בתיהם לכביש החוף הסואן כדי להקל את מפגעי הרעש הקשים מהתנועה החולפת בו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


המפגינים מוחים על ההתעלמות הבוטה של כל הרשויות לבקשותיהן הרבות להקים קיר אקוסטי בכביש החוף במקטע שנמצא סמוך לשכונות, כאשר לטענתם הרעש שנבדק נמצא חריג מהתקנים ופוגע בבריאותם של התושבים. עוד טוענים כי בעבר ניתנו הבטחות להקמת קיר אקוסטי לאורך כל הציר כפי שמקובל ברחבי הארץ ואף החלו בפרויקט להוספת נת"צ לצד השכונות אך להפתעתם העבודות לא כוללות הקמת קיר אקוסטי באורך מלא אלא מקטע קטן לאורך של 300 מטר בלבד.

התושבים הצהירו כי ימשיכו בהפגנות שבועיות בכל יום חמישי וקראו לעיריית הרצליה להצטרף למאבק ולהשתמש בכל המשאבים והכלים העומדים לרשותה על מנת לדרוש ממשרדי הממשלה להקים את הקיר ולעמוד ההתחייבויות עבר.

אחד ממובילי המחאה אמר לאחר ההפגנה: "אנחנו נלחמים על הבריאות שלנו ואנו לא נוותר. אנו קוראים לראש עיריית הרצליה להצטרף למאבק ולעזור לנו בכל אמצעי שעומד לרשותו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר