תלונות על השחתת שלטים של משה פדלון, צילום פרטי
תלונות על השחתת שלטים של משה פדלון, צילום פרטי

פעילים במטה פדלון תיעדו השחתת שילוט והאשימו יריב פוליטי, שהכחיש זאת

מטה פדלון פרסם סרטון שבו נראה אדם מדביק מדבקות עם כיתוב בגנות פדלון על שלטי בחירות. במטה מאשימים את יש עתיד ויריב פישר, שם אומרים: "איננו אחראים על שום פעילות מאורגנת מהסוג שנטען כלפינו"

פורסם בתאריך: 26.9.23 18:06

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות ועימן גם התלונות על השחתת שלטי בחירות: מטה הבחירות של ראש העירייה, משה פדלון, פרסם ביום ראשון סרטון שבו נראה פעיל בחירות מדביק מדבקות עם כיתוב בגנותו של פדלון על שלטי בחירות במקומות המיועדים לתליית שלטי בחירות וכן על תחנות אוטובוס ולוחות מודעות עירוניים. לטענת מטה פדלון, מרבית ההשחתות כוונו כלפי רשימת המחנה הממלכתי בראשות פדלון וכן כלפי דניאל אייזנברג, מובילת רשימת "רוח צעירה בהרצליה".

במהלך ליל שבת, ערכו מתנדבי מטהו של פדלון סיור על מנת לראות האם המשחית האנונימי יפציע שוב. להפתעתם, לפנות בוקר, כך הם מתארים, נפגשו במשחית בפעולה. לטענת אנשי המטה, בדיקה מעמיקה ברשתות החברתיות העלתה שמדובר לכאורה בפעיל בולט במטה הבחירות של יש עתיד. מהמטה נמסר כי המתנדבים תיעדו את האירועים והעבירו את התיעודים שנאספו למשטרת גלילות.

במטה פדלון מציינים כי זו הפעם השנייה החודש בה מטהו של פדלון חושף מי עומד מאחורי התעמולה האסורה בעיר, כשרק בחודש שעבר שולחי הודעת טקסט אנונימית נאלצו לשלוח הודעת התנצלות בנוגע למידע שקרי שהפיצו על פדלון.

ממטה פדלון נמסר: "תקווה חזקה הרבה יותר מפחד. מערכת הבחירות עברה כל גבול, לפני מספר ימים פנינו למטה יש עתיד הרצליה בשל חשד שחלק מפעיליהם לוקחים חלק בפעילות לא חוקית, אך פישר בחר להתעלם ולא השיב לפנייתנו. ב-31.10 תושבי הרצליה יצביעו ברגליים נגד המסיתים "האנונימיים" וסוכני הכאוס, ואנו נמשיך לשמור על הרצליה בידיים טובות".

מהמטה של יריב פישר וסיעת "יש עתיד ליברלי" נמסר בתגובה: "הבחירות הקרובות בהרצליה הן מאבק על צביון החיים שלנו. או הרצליה בראשות יריב פישר שתהיה עיר ליברלית,  בטוחה, או הרצליה שנשלטת על ידי כפייה דתית. מיותר לציין שהטענות במכתבו המבוהל של עורך הדין של פדלון אינן נכונות. "יש עתיד ליברלי בהרצליה" אינה מייצרת ואינה אחראית על שום פעילות מאורגנת מהסוג שנטען כלפינו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר