איתי רגב, באדיבות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים
איתי רגב, באדיבות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

חזר הביתה: ארבעה ימים אחרי אחותו מיה, שוחרר איתי רגב בן ה-18 מעזה

איתי שוחרר יחד עם עוד תשעה חטופים, אם ובת בעלות אזרחות רוסית וארבעה אזרחים תאילנדים. פדלון: "אנו מייחלים לשובם של כל החטופים ולא נשקוט עד שיחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים"

פורסם בתאריך: 30.11.23 00:17

10 חטופים ישראלים הוחזרו הלילה, בין רביעי לחמישי לישראל מעזה, בפעימה השישית של מתווה ההפוגה ושחרור החטופים מהחמאס הנתעב. במוצאי שבת שוחררה מיה רגב, בת ה-21, שנפצעה ברגלה ומאז נותחה בבית החולים סורוקה. אתמול בלילה שוחרר אחיה, איתי בן ה-18.

לאחר שחרורה של מיה מסרה המשפחה:  "כולנו מתרגשים מאוד עם חזרתה של מיה אלינו, יחד עם שאר החטופים.ות ששוחררו. זו שעה מורכבת וכעת אנחנו בתהליכים הנדרשים בתחומים השונים כדי לאפשר את ההתאקלמות המיטבית והרפואה השלמה של מיה. אנו זקוקים לזמן מה כדי לתת מענה מדוייק לצרכים השונים, ולהבין את מצבנו הנוכחי. היום, שעות בודדות לאחר השחרור של מיה שלנו, אנחנו חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני. איתי עדיין חטוף ואנחנו נמצאים בחזית המאבק לאחד את המשפחה ומייחלים לחזרתו הביתה בהקדם. אתם.ן הייתם.ן איתנו ואיפשרתם.ן לנו ברגישות, במקצועיות ובהרבה אהבה להשמיע את קולנו. נעדכן אתכם.ן בהתפתחויות בהמשך, לכשיתאפשר, מבחינה אישית וביטחונית. אנו מבקשים מהציבור שתמך בנו עד כה וחיזק אותנו להתפלל לחזרתו וכמובן להשבתם.ן של שאר החטופים.ות במהרה. מייחלים לבשורות טובות, אוהבים ומעריכים, משפחת רגב".

מיה רגב, צילום דוברות העירייה

מיה רגב, צילום דוברות העירייה

ביום שלישי מסר ד״ר אסף אקר, מנהל היחידה לטראומה אורטופדית בסורוקה: "מיה רגב, בת ה-21, הועברה לסורוקה בשבת האחרונה לאחר ששבה לישראל מהשבי בעזה. היא הגיעה עם פציעה מורכבת ברגלה השמאלית כתוצאה מירי בשבת השחורה בשבעה באוקטובר. עם הגעתה, היא הועברה לחדר הטראומה במלר״ד בית החולים, עברה הערכה רפואית מקיפה ומצבה הוגדר בינוני. כבר בהגעתה היא לוותה על ידי צוות רב מקצועי בהובלת רופאה בכירה מהמלר"ד ועובדת סוציאלית מהשירות הסוציאלי בבית החולים, שליוו אותה באופן צמוד ומלוות אותה עד לרגע זה. מספר שעות לאחר הגעתה עברה ניתוח שבו טיפלנו בכל מרכיבי פציעתה, ייצבנו את מצב הגפה וקיבענו את השברים. ככל הנראה, בשל הפציעה המורכבת יהיה צורך בביצוע ניתוחים נוספים כדי להמשיך ולטפל בשבר המורכב. וצפוי למיה תהליך שיקום משמעותי. אנו מלווים את מיה לכל אורך התהליך, הן בטיפול פציעתה הגופנית והן בתמיכה ובטיפול רגשי על מנת לסייע לה להתמודד עם החוויה המטלטלת שעברה ועם הדרך שעוד צפויה לה. אנו מייחלים לשובו המהיר של איתי אחיה של מיה ולשובם של כל החטופים לישראל בבריאות מלאה של הגוף והנפש".

כאמור, הלילה שוחרר גם איתי והועבר לארץ. ממטה המשפחות ברכו על חזרת חטופים נוספים לארץ וציינו כי איתי הוא ספורטאי, שיחק כדורגל עד כיתה י"א ברמת השרון ובמכבי הרצליה. אוהד את בית"ר ירושלים ואת ברצלונה. יחד איתו שוחררו: רעיה רותם (בת 54, ביתה שוחררה לפני מספר ימים), רז בן עמי (בת 57), ירדן רומן ( בת 36), ליאת אצילי (בת 49), מורן סטלה ינאי (בת 40, נחטפה מהמסיבה ברעים), ליאם אור (בן 18), אופיר אנגל (בן 17), עמית שני (בן 16), גלי טרשנצקי (בת 13).

חמאס שחרר גם שתי ישראליות בעלות אזרחות רוסית, ילנה טרפנוב ואמה ילנה טטי. יחד עמם שוחררו גם ארבע אזרחים תאילנדים.

מעיריית הרצליה נמסר: "העיר הרצליה נרגשת ומחבקת את איתי רגב, בן העיר, ששוחרר הלילה, ומייחלת לחזרתם במהרה של כל יתר החטופים הנמצאים בשבי החמאס. העיר הרצליה קיבלה בהתרגשות גדולה את הבשורה על שחרורו של איתי רגב, ששוחרר הלילה, 54 ימים לאחר שנחטף לעזה על ידי החמאס. איתי נחטף במסיבה ברעים יחד עם אחותו, מיה רגב, ששוחררה ביום שבת האחרון.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר הלילה: "אנו מברכים ונרגשים על שחרורו של איתי רגב שחזר אל חיק משפחתו, וכעת מששני האחים שבו הביתה, המשפחה סוף סוף התאחדה. אנו מייחלים לשובם של כל החטופים ולא נשקוט עד שיחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים. זוהי חובתם הערכית והמוסרית של מקבלי ההחלטות במדינה".

בעירייה ציינו גם כי מאז פרוץ המלחמה, עיריית הרצליה פועלת ומסייעת למשפחות החטופים מהרצליה, מיה ואיתי רגב ועומר שם טוב, לבני משפחתה של מייה שם משוהם, המתגוררים בהרצליה, ולבני משפחות החטופים המתארחים בעיר, אל מול גורמי הצבא והמדינה. הצוותים המקצועיים של העירייה נמצאים בקשר הדוק עם משפחות החטופים, יחד עם פסיכולוגים ועובדים סוציאליים, במטרה להקל ולסייע להן, גם בקשר מול גורמי הצבא והמדינה, ולתת מענה רגיש וייחודי לכל משפחה על פי צרכיה, בתקופה הקשה הזו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר