יריב פישר, דנה אורן ינאי ובעלי בר המוניציפל בהרצליה
יריב פישר, דנה אורן ינאי ובעלי בר המוניציפל בהרצליה

אחרי הסערה הגדולה: פגישת הבהרה בין ראש העירייה לבעלי בר המוניציפל

בעלי הבר הדגישו כי העסק שלהם תומך בחיילי צה"ל והביעו צער על האירוע. הם הדגישו כי השמעת המוסיקה בווליום גבוה לא נעשתה בכוונה. בתום הפגישה עם פישר התקשרו לסיגלית הלל כדי להתנצל

פורסם בתאריך: 19.5.24 13:32

בעקבות ארועי אמש: ראש העיר הרצליה יריב פישר זימן את קבוצת בעלי בר המונציפל לפגישת הבהרה. בהמשך לפוסט שפרסם אמש ראש העיר הרצליה, יריב פישר, בנוגע למוזיקה שנשמעה מבר המונציפל  במהלך העצרת ברחבת העירייה בזמן של סיגלית הלל, שבנה אורי טשרניחובסקי נרצח במסיבה ברעים, נשאה דברים, זימן ראש העירייה הבוקר ללשכתו את בעלי בר המונציפל לשיחת הבהרה.

פישר ציין כי כל פעילות בתי העסק בעיר חשובה לו מאוד והם מהווים חלק בלתי נפרד מליבה הפועם של העיר, אך עם זאת, ערכי כבוד לזולת, סובלנות והכלה – הם מעל הכל והם אלה שמאפשרים לחיות יחד בעיר.

בעלי בר המוניציפל הדגישו כי העסק שלהם תומך בחיילי צה"ל ומחבק את משפחות החטופים עוד מתחילת המלחמה. הם הביעו צער על האירוע שהתרחש אמש ואמרו כי ערכו תחקיר עם צוות העובדים ומצאו שמדובר באי הבנה וכי לא נעשתה כל פעולה בכוונה. הבעלים הוסיפו כי הנהלים ירועננו ויוקפדו בעתיד.

בנוסף, בעלי הבר התקשרו לסיגלית הלל, התנצלו על שארע והזמינו אותה להתארח בבר ולהכיר להם את סיפור בנה. בסיום המפגש, יישרו פישר ובעלי הבר את ההדורים והסכימו שינקטו בכל הצעדים הנדרשים שאירוע מסוג זה לא יתרחש שוב.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר