סניף טיב טעם צילום פרטי
סניף טיב טעם צילום פרטי

ראש העיר על פעילות טיב טעם: "לא הדתה אלא טובת התושבים"

בישיבת המועצה נדחתה הצעתו של יריב פישר להחזיר את שעות פעילות הסניף שקוצרו בימי שישי. פישר: "פגיעה קשה ונוספת בציבור החילוני"

פורסם בתאריך: 23.11.17 09:19

נדחתה הצעתו של חבר המועצה, יריב פישר, להשיב את שעות פעילות סניף 'טיב טעם' בהרצליה שקוצרו בימי שישי. ראש העיר, משה פדלון, השיב כי לנגד עיניו עומדת רק טובת התושבים החיים בסמוך וסובלים מפעילות הסניף, "לא הדתה ולא שום דבר אחר".

בישיבת המועצה שהתקיימה השבוע  העלה חבר מועצת העיר, יריב פישר, הצעה לסדר היום, להשיב את פעילותו של סניף 'טיב טעם' בעיר, אשר שעת סגירתו בשישי הוקדמה, למתכונת פעילות בדומה לסניפים בערים הסמוכות. ההצעה נדחתה ברוב קולות. בין המתנגדים היה גם יוסף לונדון, נציג סיעת מרצ במועצה. " כאדם חופשי ברצוני להודיע כי אם השבת לא הייתה כתובה בתורה, אני הייתי יוזם הצעת חוק הקובע כי יום אחד בשבוע הינו יום מנוחה", הסביר לונדון והוסיף: "ההחלטה שהתקבלה בנושא צמצום שעות הפעילות של  טיב טעם בשבת הינה מידתית, ושומרת על איזון ראוי בין הנוחות של הציבור החופשי לבין הצורך לשמור על איכות חיים ראויה של התושבים הגרים בסמוך לטיב טעם".

המתנגדים: "אין סיבה שתושבי הרצליה, עיר חילונית, ייסעו לרעננה בעלת הצביון הדתי לעשות קניות לשבת"
התומכים: תושבי שכונת בר כוכבא רוצים קצת שקט בסופ"ש

בהצעה לסדר הסביר פישר כי סניף טיב טעם בעיר חילונית הוא יותר מאשר סופר לקניית מוצרים, והוא סמל לתרבות החילונית, אותו זרם בחברה הישראלית שעובד שעות ארוכות ורבות במשך השבוע ואין לו את הזמן הפנוי לערוך את הקניות לבית במהלך השבוע. "אנחנו רואים בקיצוץ שעות פעילות הסניף פגישה קשה ונוספת בציבור החילוני בעיר ובסטטוס קוו בעיר הרצליה", אמר פישר.

 

 

 

עוד הוסיף פישר בישיבה: "כולנו דיברנו לפני הבחירות על סטטוס קוו. כולנו הסכמנו שצריך לשמור עליו. וזה סטטוס קוו "אבל": סטטוס קוו, אבל את האוטובוסים בשבת ביטלנו; סטטוס קוו, אבל את המצב בבתי הספר נפנפנו; סטטוס קוו, אבל תקציבים לחרדים אנחנו מעבירים; סטטוס קוו, אבל פוגעים בכל העסקים הקטנים עם הכשרות; סטטוס קוו, אבל סוגרים רחוב. זה עוד דבר קטן ועוד דבר, הפעם זה כבר לא משהו קטן. אני מקבל את הבעיות שאתם מציגים מבחינת תחבורה, אבל יש לכך פתרונות. אפשר לפתור את הבעיה הזאת לעומק ולא לקצץ את השעות של טיב טעם".

בתגובה לדברי של פישר הזכיר ראש העיר כי ראש העיר הקודמת, יעל גרמן מסיעת מרצ בחרה לפעול לטובת התושבים בסוגיה של פעילות 'טיב טעם' והסביר: "מאז כניסתי לתפקיד קיבלתי תלונות רבות של תושבים הגרים בסמוך ל'טיב טעם', על רעשים, צפירת מכוניות, קללות, הזזת ארגזים, במיוחד ביום שישי החל משעות הצהריים ועד שעות הערב המאוחרות. לפני מספר חודשים ארגנו התושבים מפגש, אליו הגעתי כדי לשמוע מהם על הבעיות במתחם. השיחה הייתה קשה מאוד והתושבים התחננו בפני לצמצם את המפגע. אני לא יכול להתעלם מהמסמך עליו חתומים למעלה ממאה תושבי הסביבה, שיכולים לספר לכם בעצמם עד כמה הם סובלים. לכן בהחלטה לצמצם בשעתיים את שעות פתיחת הסניף, עשיתי את האיזון הנכון בין המסחר לבין טובת התושבים. הנטייה שלי הייתה לבוא לקראת התושבים והכל למען איכות החיים וסביבה טובה יותר לתושבי העיר שלי. זה מה שהיה חשוב לי. לא הדתה ולא שום דבר אחר. אין שום קשר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר