הדמיית משרדי הרצליה הילס: סטודיו 84
הדמיית משרדי הרצליה הילס: סטודיו 84

הדיירת החדשה בהרצליה הילס: נובל אנרג'י

נובל אנרג'י, DSP ומיקסר הן החברות הראשונות להתאכלס במגדל המשרדים בפרויקט. השכירות הממוצעת למ"ר: 85 שקלים

פורסם בתאריך: 29.7.19 12:48

החברות נובל אנרג'י, DSP ומיקסר הן החברות הראשונות להתאכלס במתחם המשרדים בפרויקט הרצליה הילס. כך נמסר מיזמית הפרויקט, עופר השקעות ואזורים. החברות שכרו יחד 13 קומות של משרדים, במחיר ממוצע של 85 מ"ר לדונם ולתקופות שבין חמש עד עשר שנים.

נובל אנרג'י  שכרה שמונה קומות של משרדים במתחם, שממוקמים באגף הצפוני של הפרויקט ומשתרעים על שטח כולל של 13 אלף מ"ר. חברת DSP שכרה שטח של כ-4,000 מ"ר בשתי קומות באגף הדרומי של הפרויקט. חברת מיקסר, המתמחה בחללי עבודה משותפים, שכרה כ־5,000 מ"ר בבניין המשרדים, בקומות שבע עד תשע, גם היא באגף הדרומי של הפרויקט.

איכלוס שלוש החברות מצטרף לשלוש עסקאות שנסגרו לאחרונה במתחם בשטח כולל של 4,200 מ"ר: חברת פנדו אייאו ישראל בע"מ שכרה כ-1,300 מ"ר בפרויקט, חברת יאיר השחר אחזקות בע"מ שמתמחה בניהול והפעלת חניונים שכרה כ-1,100 מ"ר וחברת נייאקס בע"מ שעוסקת בייצור מערכות תשלום ללא מזומנים ובמערכות בקרה ושליטה למכונות אוטומטיות שכרה כ- 1,800 מ"ר. נכון להיום נותרו לשיווק בפרויקט כ-2,500 מ"ר משרדים.

שרון שטרית, סמנכ"ל שיווק בעופר השקעות: "הפרויקט מגלם את הגשמת החזון של עירוב שימושים באופן המובהק ביותר – בשעות היום אזור המשרדים צפוי ליהנות ממכלול שירותים ברמה הגבוהה ביותר, ובערב צפוי המסחר במקום לשרת את תושבי מתחם המגורים של הרצליה הילס והאזור ולשמש כאזור נעים לבילוי".

מגדל המשרדים בפרויקט הוא בגובה של עשר קומות וכולל קומת מסחר במפלס הקרקע. שטח המשרד הכולל הוא כ-30 אלף מ"ר, כל מפלס בבניין משתרע על פני 3,400 מ"ר. בפרויקט גם שישה מגדלי מגורים בני 18 קומות ועוד ארבעה בנייני מגורים בני שלוש קומות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר