תלמידי תיכון בהרצליה ב"יריד זרוע הים". צילום דובר צה"ל

זרקו אותם למים: תלמידי התיכונים בהרצליה הגיעו לשמוע על חיל הים, ומצאו את עצמם בהפלגה

התלמידים התנסו בסימולטור המדמה צוות של ספינה ובהפלגה בסירות גומי. סא"ל תומר בר לוי: "רבים מבוגרי ובוגרות העיר מגיעים לשירות לחימה ושירות משמעותי בזרוע הים"

פורסם בתאריך: 7.11.19 09:12

תלמידי תיכון מהרצליה, הנמצאים לקראת גיוס, השתתפו השבוע ב"יריד זרוע הים" שהתקיים בעיר, במסגרתו נחשפו לתפקידים שונים בחיל הים, ואף זכו לחוות בעצמם הפלגה בסירת גומי. המטרה היתה להכיר לתלמידים את זרוע הים, ולהעלות את המוטיבציה ‏לשירות בזרוע.

ה"יריד" התקיים השבוע, בימים ראשון עד רביעי, ובמהלכו נחשפו התלמידים למגוון תפקידים רחב ובהם מאמנת סימולטור, לוחם ימי, חובלים, צוללנים, בקריות שליטה ימיות ועוד. התלמידים, כאמור, התנסו בהשטת סירת גומי ושמעו סקירה על ידי מפקד ספינה מפלגת לוחמי הביטחון השוטף 916, האמונים על הזירה הימית הדרומית.

תלמידי תיכון בהרצליה ב"יריד זרוע הים". צילום דובר צה"ל

ראש ענף איתור וגיוס, סא"ל תומר בר לוי, אמר כי "במהלך השבוע ביקרו כל תלמידי התיכון בעיר במרינת הרצליה, שם הוקמו מייצגים ועמדות הסברה והרשמה לכלל תפקידי חיל הים. הדבר התרחש המטרה להקל על המועמדים לשירות להגיע לתפקידי חיל הים המבוקשים. התלמידים שומעים הסברים על היחידות השונות, פוגשים לוחמים, מפליגים על סירות גומי ומתנסים בסימולטור ייחודי המדמה צוות של ספינה במשימת הגנה על המדינה. השותפות עם העירייה, אשר מתקיימת זו השנה העשירית, מבורכת ואכן רבים מבוגרי ובוגרות העיר מגיעים לשירות לחימה ושירות משמעותי בזרוע הים".

תלמידי תיכון בהרצליה ב"יריד זרוע הים". צילום דובר צה"ל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר