הפתרון לכאבים. קרדיט: פיקס פיט
הפתרון לכאבים. קרדיט: פיקס פיט

פתרון לכאבים: חיבור משמיים ששינה את עולם המדרסים בישראל

פורסם בתאריך: 29.1.20 21:15

יש מקרים בהם חיבור בין שני אנשים יכול לשרת מטרה משותפת אחת שמתאימה רק להם, אבל יש מקרים שהיכרות בין שניים יכולה להביא תועלת לעשרות אלפי אנשים ולעזור להם לשפר את איכות חייהם במהירות ובקלות. כזה הוא החיבור בין פיני מושקוביץ לבין אמיר שלח שהביא לעולם את FIX FEET מדרסים.

פיני מושקוביץ, המכונה גם "הקורא בכפות הרגלים", אורטוטיסט (טכנאי אורתופד), עם ותק של 45 שנה בתחום האורתופדיה ובניית המדרסים, דור שני לעסק משפחתי בתחום שקיים 70 שנה. לאחר שהות בת שבע שנים בסין במהלכן עבד בבתי חולים בבייג'ינג בירת סין ובנוסף, העביר שם השתלמויות והדרכות בתחום המדרסים, חזר לישראל.

צילום: פיקס פיט

פיקס פיט: המדרסים שיפתרו לכם את הכאבים

אמיר שלח, כדורגלן עבר מצליח, ששיחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל החליט עם פרישתו מהכדורגל לתעל את הערכים שהפכו אותו לספורטאי מוביל, לתחום העיצוב ואדריכלות פנים. ב- 15 שנות פעילותו בתחום, הוציא אמיר תחת ידיו עשרות רבות של פרויקטים הן פרטיים והן מסחריים מת"א ועד ניו יורק.

עם שובו ארצה רכש פיני דירה וכשחיפש מעצב קיבל המלצה לפנות לאמיר שלח. במהלך הפגישה הבחין פיני שאמיר עומד באי נוחות מטרידה. כששאל לפשר העניין הסביר לו אמיר שהוא סובל מזה תקופה ארוכה מכאבים שנובעים מבעיות גב הכוללות בלט, דיסק והקרנות לרגלים. וכעת, לאחר אינספור טיפולים כולל זריקות שלא הועילו, הוא אמור לעבור ניתוח.

פיני ביקש מאמיר שייתן לו הזדמנות לעזור לו לפני שיבחר בניתוח ואמיר נענה והגיע לפגישת אבחון. ניסיונו רב השנים של פיני בכפות רגליים, בא לידי ביטוי בייצור מדרסים מותאמים לאמיר. לאחר כחודש ימים נעלמו הכאבים והסבל שנמשך מספר שנים, פסק . "כיום אני לא חי בלי מדרסים", מסביר אמיר , "מעביר אותם מנעל לנעל, כי כשאני לא משתמש בהם התחושות הרעות והכאבים – חוזרים".

מתאמנים נכון: FIX FEET. קרדיט עיצוב: פיקס פיט

מתאמנים נכון: FIX FEET. קרדיט עיצוב: פיקס פיט

ממפגש זה נולד הרעיון לפתוח עסק משותף בתחום המדרסים. "טסנו יחד לגרמניה לחברת SCHEIN שהיא המובילה בעולם בתחום המדרסים, חומרים וטכנולוגיה. רצינו להביא משהו אחר, חדשני, שלא קיים בארץ בתחום האורתופדיה", מסביר פיני .

החיבור הזה בין מושקוביץ לבין שלח הוליד את המותג FIX FEET מדרסים, שהיא מעבדת הליכה המתמחה בייצור מדרסים. בעזרת מכשור הליכה מתקדם בו שתולים 7200 סנסורים ומצלמות, ניתן לקבל תמונה תלת ממדית של כף הרגל ואינדיקציה על כל מעגל ההליכה של הנבדק. כל דריכה על המסילה מטביעה את חותמה ונאספת במאגר הנתונים. בצפייה חוזרת בבדיקה, ניתן להבחין הן בקריסה פנימית של כף הרגל והן בקריסה חיצונית, אורך צעד וחוסר איזון באגן, בעיית דורבן וחוסר איזון בין צד שמאל לימין, עומסים ומשקלים שמופנים כלפי הקרקע ואפיוני הליכה נוספים.

בשונה ממכונים אחרים בארץ בהם הלקוח צריך לסמוך על דבריו של המוכרן, בסיום הבדיקה ב FIX FEET, הנבדק יושב עם הטכנאי שמציג בפניו את הבדיקה המצולמת, עובר על הנתונים ותוצאות הבדיקה, מציג וחושף בפניו את הבעיות, אם יש כאלה, וכמובן, מציג את הפתרונות בעזרת מדרסים מותאמים לבעיה הספציפית.

"לטעמי", אומר פיני, "ולא רק לטעמי, אלא גם על בסיס אינספור מחקרים, כ- 50% מאוכלוסיית העולם זקוקים למדרסים. ל50% הנותרים, המדרסים יועילו בפיזור לחץ נכון, ישפרו את הביצועים וימנעו פציעות עתידיות".

מהן הבעיות העיקריות בתחום האורתופדיה והמדרסים?

לדברי פיני, יש שתי בעיות עיקריות בתחום האורתופדיה והמדרסים. הראשונה שיש בתחום לא מעט חוסר מקצועיות שגובלת בשרלטנות. והשנייה מתבטאת בהעדר פיקוח על החומרים, על מוצרים ועל המחירים וכן אין אחריות על המוצר המוגמר. התוצאה מתבטאת בלקוחות שאינם שבעי רצון, שזרקו את המדרסים שלא נתנו מענה לבעייתם וגם חוו הוצאה כספית לא מבוטלת.

"לא כך המצב ב FIX FEET מדרסים", הוא אומר. "אנחנו מתחייבים להצלחה ולא, אנחנו מתחייבים במקביל להחזיר את הכסף ללקוח" .

פתרונות מדרסים מגוונים: פיקס פיט

פתרונות מדרסים מגוונים: פיקס פיט

מי קהל היעד?

אמיר הביא לחשיפה של FIX FEET בקרב הספורטאים המקצוענים . "יש לנו המון לקוחות מובילים מכל הקשת הספורטיבית: כדורגלנים, כדורסלנים, מאמני כושר, אצנים ואנשי ברזל, חבר'ה שרצים 300 ק"מ בחודש. אבל לא רק ספורטאים מקצוענים אלא גם המון אנשים שעוסקים בספורט כתחביב ובריאות. קיימת בעיה קשה של העדר מודעות."

"לי אישית", הוא אומר, "כספורטאי שחווה זאת על בשרו, ברור שספורטאי מקצועני שלוקח את גופו לפעמים עד קצה היכולת, חייב במדרסים, ולא רק הוא. גם סמי מקצוענים שרצים, קופצים ומתאמנים, זקוקים למדרסים שיגנו עליהם מפציעות וישפרו את ביצועיהם."

פיני מוסיף ומעיר כי "גם פה קיימת בעיה. למרות העיסוק בספורט והעומסים הכבדים, כשלא כואב לך בגיל 20 אתה לא שואל את עצמך מה יהיה בגיל 50 עם השחיקה של הסחוסים והמפרקים, לכן הנישה של הכאב בתחום המדרסים גדולה יותר מהנישה של הספורט. כשכואב להם, הם נזכרים לטפל . המוצר שלנו "מטורף" ועושה את העבודה אז למה לחכות שהכאבים יופיעו? למה לא למנוע אותם מבעוד מועד?"

מה מבדיל אתכם ממכונים אורתופדים וחברות מדרסים אחרות ?

"ב FIX FEET אנחנו שואפים למצוינות בכל תחום. יש לנו לא רק את הידע, הניסיון רב השנים ושיטת אבחון ייחודית בטכנולוגיה המתקדמת בעולם, אלא גם בית מלאכה בבעלותנו שממוקם בנתניה ובו מייצרים את המדרסים עבור שלושת הסניפים של הרשת ( תל אביב ,נתניה ,חדרה) . עובדה זו משחררת את החברה מתלות ביצרן אחר מבחינת זמני אספקה (שבועיים הוא פרק הזמן הסביר) ומבטיחה לה שליטה על איכות המוצר ושמירה על הסטנדרטים הגבוהים שקבעה לעצמה – יכולת ייצור של מדרס ספציפי ומיוחד שייתן פתרון לכל בעיה, ובמקביל- פיתוח מדרסים חדשים."

"הרעיון המנחה אותנו הוא לזהות את הבעיה של הלקוח ולמצוא את הפתרון המתאים. אנחנו מאמינים במוצר שלנו ואין לנו בעיה להתחייב להצלחה. מתוך אמונה זו, אנחנו מתחייבים בפני הלקוח להחזיר לו את כספו אם בסיום תהליך השיקום יהיה לא מרוצה, צעד שאין אף חברה אחרת שנוקטת בו כי מבחינתנו, החתירה למצוינות היא גם בתחום השירות."

לוגו האגודה הישראלית לסוכרת

לוגו האגודה הישראלית לסוכרת

בחברה משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר והיא משלבת במוצריה חומרים חדשים שמשדרגים את המדרסים הקיימים ומספקים ללקוחות חוויית משתמש איכותית, נעימה ונוחה יותר. ישנם בשוק סוגים רבים של חומרים ובסיסים המיוצרים במדינות שונות ואיכותם אינה זהה וכך גם עלותם.

ל-FIX FEET מגוון רחב של מדרסים העשויים מחומרים איכותיים, עובדה הבאה לידי ביטוי גם במחיר. ככלל, אורך חיים של מדרסים נע משנה לשלוש שנים, מותנה בסוג המדרס ובחומרים ממנו מיוצר, וזו גם האחריות שלנו על המוצר.

ב FIX FEET השירות הוא מעל הכול. בחברה מלווים את הלקוח מרגע מסירת המדרסים שיוצרו בהתאמה אישית, עד שהוא מרגיש אתם לא רק בנוח אלא מצוין. אנחנו מתקשרים לתאם ביקורות יזומות ומקיימים שיחות מעקב תקופתיות על מנת לשמוע איך הלקוחות מרגישים בשימוש במדרסים. המטרה היא שבסיום תקופת האחריות, הלקוחות יגיעו לרכוש מדרסים חדשים וכתוצאה מחוויית משתמש מוצלחת, ימליצו עלינו בפני בני משפחה וחברים.

מה הביא החיבור ביניכם?

"לטעמי", כך אמיר, "החיבור שלנו מנצח. פיני מביא אתו ניסיון וידע שתוצאתם התאמה מושלמת של מוצר מעולה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לכל לקוח ולקוח ואני מביא ניסיון ניהולי, מצוינות כערך עליון ותפיסת שירות מתקדמת. אנחנו משקיעים את כל כולנו בחברה כדי לספק פתרון אחר עבור הלקוחות שלנו."

עשרות אלפי לקוחות מרוצים עברו לאורך השנים תחת ידיו של מושקוביץ. ככה זה כשמקצועיות פוגשת שירות ייחודי לצד הבטחה להחזר כספי מלא במידה והבעיה לא נפתרה. "לפי דעתי טוב שלכל אחד יהיה זוג מדרסים כי גם אם כרגע אין בעיה, מדרסים ימנעו בעיות עתידיות", מבהיר מושקוביץ.

אם אתם סובלים מכאבים בכפות הרגלים, כאבי ברכיים, כאבי גב, חוסר איזון ויציבה, בעיית דורבן, אם אתם סוכרתיים, מרגישים עייפות ושריפה ברגלים בסוף יום עבודה, סובלים מהלוקס ולגוס, אנחנו הכתובת עבורכם.

צרו אתנו קשר, תאמו בדיקה ללא עלות ותוכלו לקבל פתרון לכאבים שלכם מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. הצטרפו לעשרות אלפי לקוחות מרוצים שבחרו ב FIX FEET מדרסים

FIX FEET מדרסים
טלפון כללי :
1599506090

לחץ כאן לאתר החברה

סניפים:
תל אביב: ראול ולנברג 24 רמת החיל, מגדלי זיו בניין A 03-5246090
נתניה: סמילנסקי 15 09-8338967
חדרה: הנשיא 31 04-6322426

הסיפור של החברה

לחץ כאן לעמוד הפייסבוק

מעל ל45 שנות נסיון. קרדיט: פיקס פיט

מעל ל45 שנות נסיון. קרדיט: פיקס פיט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר