יובל כספין. צילום אורן זיו
יובל כספין. צילום אורן זיו

השבוע בהרצליה והסביבה: ערב שירי משוררות עם יובל כספין ויום הולדת למאיר אריאל

מה עוד עושים השבוע בהרצליה והסביבה? טיול צפרות בבריכת החורף בהרצליה, קונצרט ג'ז באוניברסיטה הפתוחה והרצאות של פאולה רוזנברג ועקיבא נוביק. שבע המלצות

פורסם בתאריך: 23.2.20 08:16

1 ביום שני, 24.2, בשעה 20:30 יעלה בהיכל בעיר בהרצליה מופע הבידור המוזיקלי "היפה והחייט" במרוקאית, בשיתוף מחלקת תרבות תורנית. המופע "היפה והחייט" הוא קומדיה רומנטית שמגוללת את סיפורם של סימו, חייט מרוקאי טיפוסי בן 55, הנשוי 25 שנה לאלגרה, עקרת בית בת 50 ורומנייה טיפוסית. סימו נמצא בדילמה אדירה – השבת הם יחגגו 25 שנות נישואין ועבורו זהו עוד יום בלוח הקלנדרי ועבור אלגרה זו סיבה למסיבה, ומזה בדיוק הוא חושש – שלמסיבה הזו יגיעו כל משפחתה לסופ"ש. סימו מתוך חנותו הקטנה מתאונן בפני אמו ובפני הקהל על מסע ״הייסורים״ שהוא עבר ועובר עם אלגרה רעייתו, כל זאת באמצעות פלאשבקים מהעבר. משתתפים: אריק משעלי (מהסדרה "שנות ה-80"), הדר מעיין שחף, זנט זוהר סבאג ואבי ביטון. בימוי וכתיבה: אריק משעלי. מנהל מוזיקלי: רותם כהן אולפני ארט אשדוד. עלות כרטיס: 50 שקל.

2 ביום חמישי, 27.2, בשעה 17:00 יתקיים ערב שירי משוררות עם יובל כספין בהיכל בעיר בהרצליה. כספין ישיר ממיטב שירי המשוררות הישראליות, בהן תרצה אתר, רחל, לאה גולדברג, נורית זרחי, יונה וולך, מרים ילן שטקליס, חדוה הרכבי, דליה רביקוביץ ונעמי שמר. עיבודים והפקה המוסיקלית: אמיר ברנד "מתוך אהבה גדולה למילה העברית הכתובה ומתוך התחברות ל'חרוז' הנשי בחרתי לשיר משוררות". מחיר: 30 שקל

3 ביום שישי, 28.2, קהילת נווה עמל ומרכזים קהילתיים הרצליה מזמינים אתכם לחגוג את יום המשפחה בטיול צפרות בבריכת החורף בפארק העירוני. נפגשים ליד "פארק קפה" בפארק הרצליה בשעה 13:30 לפיקניק משפחות וב-14:00 יתקיים הסיור. התושבים מוזמנים לבוא ולהכיר את עולמן המופלא של הציפורים בהדרכתה של שלומית ליפשיץ מיוזמת ציפורי הבר בחצר. מומלץ להביא משקפת. האירוע הוא ללא תשלום אך מותנה בהרשמה מראש באתר המכרזים הקהילתיים.

4 ב־8 במרץ יחול יום האישה הבינלאומי ובמתחם אושילנד בכפר סבא מקיימים ביום חמישי (27.2) יום של העצמה נשית כשבראשה הרצאה של פאולה רוזנברג והקרנת טרום בכורה של הסרט "נשים בחזית". בשעה 19:00 תחל התכנסות עם קפה ומאפה ומיד אחריה, בשעה 19:30 תחל הרצאתה של רוזנברג, מנחת התכנית "פאולה וליאון" תחת הכותרת "איך להיות אישה יותר מאושרת". בתום ההרצאה, בשעה 20:30 יוקרן בהקרנת טרום בכורה הסרט "נשים בחזית" המתאר את חייהן של נשות חיילים בריטים הלוחמים באפגניסטן שמחליטות להתאחד כדי להקים מקהלה העונה לשם "נשות החיילים". מחיר כרטיס: 65 שקלים.

5 ביום שלישי (25.2) בשעה 21:30 כולם מוזמנים לחגוג יום הולדת לזמר והיוצר המנוח מאיר אריאל בקמפאי בר במתחם אושילנד בכפר סבא. אריאל נולד ב־2 במרץ 1942 ונפטר ב־18 ביולי 1999 בגיל 57 לאחר שחלה בקדחת הבהרות. הוא נחשב לאחד היוצרים המוכשרים והמיוחדים בנוף הישראלי עם קריירה ארוכה כמשורר, פזמונאי, מלחין וזמר שזכה לכינוי "הצנחן המזמר" ו"הטרובדור הנודד". את יום ההולדת יציינו הבן אהוד אריאל, במופע עם מיטב משירי מאיר אריאל וסיפורים מבית אבא, ואיתו יופיע עודד מנשרי על כלי הקשה. מחיר כרטיס: 65 שקלים.

6 הבחירות השלישיות אוטוטו כאן וזו הזדמנות מצוינת לשמוע מה יש לאחד הפרשנים המוערכים לומר בנושא. ביום שלישי (25.2) בשעה 20:30 יגיע עקיבא נוביק עם הרצאתו "פוליטיקאים ברשתות החברתיות" למרכז הצעירים בחצר השוק. נוביק גדל בעפרה, וכנער בתקופת ההתנתקות החליט ללכת לתקשורת כדי להשפיע. הוא התחיל בגל"צ משם עבר לידיעות אחרונות והפך לכתב הכנסת של ערוץ 13. העלות 30 שקלים.

7 אוהבים ג'ז? האוניברסיטה הפתוחה מזמינה אתכם לקונצרט מיוחד שנערך בשבוע הבא, ומוקדש כמחווה לנגני הגיטרה מעולם הג'אז מכל הזמנים. "יש לנו בין שלושה לארבעה קונצרטים כל שנה, כאשר כל אחד מהם מוקדש לנגן או כלי. הפעם הקונצרט מוקדש לנגני הגיטרה", אומר ד"ר דן כהן, שמנגן על פסנתר בקונצרט ובמקביל מלמד את תולדות הג'ז במאה ה-20 באוניברסיטה, "אנחנו לוקחים כל מיני נגנים מההיסטוריה, מספרים עליהם ומנגנים את הקטעים שלהם, נגנים כמו פט מתיני, קני בורל, ג'ו פס וג'ים הול. מי שמנגן בגיטרה באותו הערב זה עופר גנור, אחד מנגני הגיטרה הטובים בארץ. אני על הפסנתר, אסף חכימי על הקונטרבס ושי זלמן על התופים. הרציונל של לעשות קונצרט באוניברסיטה הוא שזו הזדמנות לדבר על הגיטרה ככלי ועל הנגנים. זו שעה וחצי של ג'אז מכל הזמנים". הקונצרט יתקיים ביום חמישי, 27 בפברואר, בשעה 20:30 באוניברסיטה הפתוחה. מחיר כרטיס הוא 40 שקלים, ניתן לרכוש באתר האוניברסיטה או בטלפון כוכבית 3337.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר