צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

בשורה להורים: חוגי ספורט בצהרונים, שיפעלו עד 17:15

חדש: על מנת להקל על ההורים, בכל יום יתקיימו בצהרוני העירייה חוגי ספורט דו שכבתיים בין 16:30 ל-17:15. המחיר: 300 שקלים בחודש

פורסם בתאריך: 26.9.17 08:57

בפגישה שנערכה ביום שני עם מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא, הוחלט כי בצהרוני העירייה יתקיימו חוגי ספורט בין השעות 16:30 ל-17:15. זאת על מנת להקל על ההורים ולאפשר להם להגיע לצהרונים בשעה נוחה.

החוגים יתקיימו במתכונת דו שכבתית, כלומר כיתות א'-ב', ו-ג'-ד'. בכל חוג יהיו בין 12 ל-15 ילדים. מחיר ההשתתפות בחוגים אלו יעמוד על 300 שקלים בחודש לחמישה ימים בשבוע.

מ"מ יו"ר ועד הורים ליאור לזר שנכח בישיבה מטעם ועד ההורים אמר: "אני מברך את יוזמת ועד ההורים להקל על ציבור ההורים העובדים בהרצליה. הבאנו בשורה להורים. במחיר אפסי הוספנו לכל יום צהרון עוד 45 דקות והקלנו על ההורים. חשוב לנו היה כי בזמן התוספת לא יהיה בייביסטר אלא חוג מהותי עם ערך מוסף לילדי העיר. אני מברך את עיריית הרצליה, המנכ"ל, אגף החינוך אגף התנו"ס (תרבות, נוער וספורט) וקבוצת בני הרצליה, ששיתפו אתנו פעולה כדי להוציא לפועל את הפרויקט החשוב הזה. זו בשורה אמיתית להורי צהרוני בתי הספר אחרי המכות האחרונות שקיבלנו מחוק ניצנים, וללא סיוע עיריית הרצליה לא היינו מצליחים לעדן את המכות".

לזר הוסיף כי החוגים יפעלו בכל צהרוני בתי הספק היסודיים בעיר וכי הם יתחילו לפעול מיד אחרי סוכות. הרישום לחוגים יתבצע דרך מזכירויות בתי הספר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר