עו"ד עמי מלול: יצירתיות היא שם המשחק בנצחון תיקים. צילום: Shutterstock - PhuShutter
עו"ד עמי מלול: יצירתיות היא שם המשחק בנצחון תיקים. צילום: Shutterstock - PhuShutter

עו"ד עמי מלול: יצירתיות היא שם המשחק בנצחון תיקים

תחום עריכת הדין הוא מגוון ורחב, וכשיש לצדכם עורך דין שמתמחה בתחומים רבים - אתם יודעים שאתם בידיים טובות. בכתבה הבאה תכירו את עו"ד עמי מלול שהשילוב בין התמקצעותו בקשת רחבה של תחומים לבין יצירתיות יעילה, מניבה תוצאות מרשימות

פורסם בתאריך: 2.7.20 16:54

משרד עורך דין עמי מלול מתמחה בתחום הפלילי, תעבורה ותאגידים, תכנון ובנייה. משרד הבוטיק שהקים בנתניה בשנת 2013, מספק שירותים משפטיים תוך עבודה מקצועית נמרצת והתייחסות אישית לכל לקוח. טרם לימודי המשפטים, הקים וניהל עו"ד מלול חברות ועסקים בתחום הרכב למשך שנים, וצבר ידע וניסיון מעשי לאורך 20 שנה בתחום החברות. את הידע הנצבר שלו בעולם העסקי, הוא רותם כיום לעולם המשפטי ומספק ערך מוסף ללקוחותיו בתחום התאגידים.

"הניסיון שצברתי בעסקים, בניהול מוצלח של מו"מ והגעה להסכמות, הכנת חוזים, ניהול, וכד', משמש לי ככלי חכם ויצירתי לפתרון מחלוקות לשביעות רצונם של הצדדים, הן בתהליכי הגישור העסקי שאני מבצע והן בייצוג משפטי". אומר עו"ד מלול.

באילו תיקים אתה מטפל בתחום התאגידים?

"אני מטפל בתחומי רבי עניין אשר רובם מורכבים וסבוכים ומצריכים פתרונות יצירתיים במיוחד –  סכסוכים עסקיים, מחלוקות בין שותפים, הפרדת חברות ועסקים ועוד. כל תיק המובא לפתחי זוכה ליחס אישי ותשומת לב מלאה עד לפרטי פרטים, בכדי לספק את הליווי והייצוג המשפטי הטוב והאיכותי ביותר".

כעו"ד פלילי, מה חשוב לדעת כיום בנושא הסמים והקנאביס הרפואי?

"בתחום הפלילי אני בעיקר עוסק בתחום זה, בעיקר אחזקה, שימוש וסחר. חשוב לדעת כי בימים אלו מתהווה רצון עז להפוך את נושא הקנאביס לחוקי ולתת לו לגליזציה. הבעייתיות היא שישנם אנשים שמחפשים כיצד 'לקצר תהליכים', לרוב אנשים נורמטיביים לחלוטין, אשר חושבים שגידול קנאביס הוא חוקי ומותר לכל אחד וכי הוא חלק לגיטימי מעולם החקלאות, אבל הוא לא. קנאביס נתפש כיום עדיין כסם קשה לכל דבר ועניין, והמחוקק מתייחס לגידולו בדיוק כפי שמתייחסים למשפחת הסמים הקשים".

מהי הענישה הרווחת על גידול קנאביס?

"הענישה קשה. יש אפס סובלנות מצד הפרקליטות והמדינה בנושא וכדי להציב הגנה ראויה לנאשם בגידול קנאביס יש צורך בהוכחות משמעותיות לכך שהוא 'חזר למוטב'. החל מהפניה לתזכירי מבחן חיוביים ועד להוכחה כי הנאשם עבר שיקום (ללא קשר אם אותו נאשם משתמש בסמים או לא). ניהלתי תיק לדוגמה, בו הנאשם היה צריך לעבור שיקום למשך ארבעה חודשים בקבוצה בקהילה כדי לזכות להקלה בענישה. העונש הקל ביותר עבור גידול קנאביס הוא שירות לטובת הציבור ללא הרשעה, והכבד ביותר הוא מאסר בפועל. זה תמיד כולל גם קנסות כספיים".

באילו מקרים אתה מטפל בתחום התעבורה?

"אני מטפל בכל קשת העבירות בתחום, בעיקר בנושא של נהיגה תחת השפעה. זה לאו דווקא השפעה של אלכוהול, לאחרונה המחוקק קבע כי שימוש בסמים בזמן נהיגה ייחשב לעבירת נהיגה תחת שכרות. החומרה של נהיגה בהשפעת סמים ולא אלכוהול היא חמורה שבעתיים כיוון שברוב המקרים לא ניתן לקבל את כמות הסמים המדויקת שיש לנאשם בדם".

מה במקרה של בעלי רישיון לשימוש בקנאביס רפואי שנתפסים נוהגים תחת השפעה של הסם?

"זה פשוט מאוד – כשאתה נוטל את התרופה אסור לך לעלות על הכביש. היה לי מקרה שאדם נתפס נוהג כשהוא מחזיק ג'וינט בידו ואמר לשוטר שהוא בעל רישיון לשימוש. כמובן שבכל זאת הגענו למשפט, כיוון שאסור לנהוג תחת השפעה בכל מקרה. הענישה יכולה לנוע מקנס ועד פסילת רישיון. מעבר לנהיגה תחת השפעה אני מטפל בעבירות מהירות, חוקי תנועה וכד'".

ובתחום התכנון והבנייה?

"אני מטפל ומייצג בתיקים של עבירות תכנון ובניה ורישוי עסקים, לאחרונה טיפלתי הרבה בענף המשתלות. ענף המשתלות סובל מהרשויות בכתבי אישום על שימוש חורג. אסור למשל להקים משתלה בשטח חקלאי ללא היתר מיוחד, מאחר ובמשתלה יש קופה ופעולות כספיות, מה שהופך אותו ל'עסק' על פי החוק. טיפלתי במספר כתבי אישום במסגרת עבירת תכנון ובנייה למשתלות באזור השרון, אשר קיבלו כתבי אישום ובית המשפט בצעד אמיץ זיכה את המשתלות מטעמי הצדק באמצעות ההגנה שלי".

 

עו"ד עמי מלול

כתובת: גיבורי ישראל 22, נתניה

טלפון: 054-2228174

עו"ד עמי מלול. צילום: עו"ד אייל קורסייה

עו"ד עמי מלול. צילום: עו"ד אייל קורסייה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר