פרויקט אזורים הכוכב בגליל ים קרדיט: 3DIVISION

בית קפה, גלידריה, עיצוב שיער: מתקרבת פתיחת המרכז המסחרי בגליל ים

פרויקט אזורים הכוכב כולל שישה בנייני מגורים בהם 189 דירות ו-2,300 מ"ר שטחי מסחר. האיכלוס אמור להתחיל בחודשים הקרובים

פורסם בתאריך: 29.3.22 08:49

הפתיחה של מתחם המסחר בשכונת גליל ים מתקרבת: חברת אזורים חתמה עם חברת היי טאואר הסכם לניהול מתחם המסחר. בפרויקט אזורים הכוכב. בפרויקט שישה בנייניי מגורים בהם 189 דירות, ושטחי מסחר בהיקף של כ-2,300 מ"ר. איכלוס הדירות ושטחי המסחר צפוי עוד השנה, ויחל בחודשים אפריל – מאי.

לאחר שאכלוס שכונת גליל ים בהרצליה צבר תאוצה, גדלה הציפיה להשקת המתחם המסחרי שישרת את תושבי השכונה והאזור. צעד נוסף בדרך להשקת המרכז נרשם עם הודעתה של אזורים על חתימת הסכם עם חברת היי טאואר המספקת שירותי ניהול ואחזקה מקצועיים, לניהול של מתחם המסחר של אזורים בגליל ים. המתחם המסחרי צפוי להיות חלק מפרויקט "אזורים הכוכב". העסקים שצפויים לפעול במתחם הם מעדניית "גבינות המשק", סופר פארם, רולדין, רשת "לחם בכפר", רשת "עולם הממתקים", גלידריית "רוביניק", עיצוב שיער, "יוסי חממה אורגינל" ועוד.

 

דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים, אמר: "אנו מברכים על ההסכם עם היי טאואר ועל הבשורה החשובה עבור תושבי השכונה שיזכו למתחם מסחרי המנוהל ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר. חברת אזורים מאמינה ופועלת למען גיוון העסקים בכל המרכזים המסחריים בפרויקטים שהיא מקימה. מכאן, חשוב לנו להבטיח עבור שותפינו העסקיים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניהול ואחזקת המתחמים המסחריים. מיקומו האטרקטיבי והאסטרטגי של המתחם, בשל נגישותו וקרבתו לצירים מרכזיים, מייצר עניין וחשיבות רבה עבור אנשי העסקים ואנו מרגישים את הציפייה מצד התושבים וממשיכים לפעול במלוא המרץ בכדי ליצור את התמהיל המסחרי האיכותי והטוב ביותר עבור השכונה והתושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר