מגמת המחול בתיכון היובל. צילום: אביב אברג'יל
מגמת המחול בתיכון היובל. צילום: אביב אברג'יל

להקת "פילובולוס" תעביר כיתת אמן במגמת המחול בתיכון "היובל" בהרצליה

הופעותיה של להקת המחול האמריקנית יתקיימו החל מהערב בהיכל אומנויות הבמה בעיר, ובמהלך השבוע יעבירו רקדניה שיעור לבנות המגמה

פורסם בתאריך: 13.11.17 09:34

להקת המחול האמריקאית "פילובולוס", מהמצליחות והאהובות בעולם, תעביר כיתת אמן לבנות מגמת המחול בתיכון "היובל" במסגרת ביקורה בארץ. כל הופעות הלהקה בארץ יתקיימו בהיכל אומנויות הבמה הרצליה, והערב (ב') ב-20:30 תיערך ההופעה הראשונה (ר' פירוט למטה).

כיתת האמן היא תוצאה של שיתוף פעולה מתמשך בין התיכון להיכל לאומנויות הבמה הרצליה אותו יזמו מנכ"לית ההיכל עופרה זכריה ורכזת מגמת המחול ב"יובל" ורדית קרונפלד סרוסי. לדברי קרונפלד סרוסי, במסגרת היעדים העיקריים של מגמת המחול בתיכון, עומד הצורך לספק לתלמידים אמצעי העשרה בסיסיים, הן ברמה העיונית והן ברמה המעשית, לשם היכרות עם עולם המחול המקצועי העכשווי, תוך התנסות מעמיקה ומוחשית בעולם זה, הרחבת האופקים והעשרת הידע האומנותי והתרבותי.

מגמת המחול בתיכון היובל. צילום: עמית אריה

מגמת המחול בתיכון היובל. צילום: עמית אריה

 

 

 

"תחת שיתוף הפעולה עם ההיכל לאומנויות, אנחנו כמגמה מגיעים להיכל על מנת לצפות בכל הלהקות מחו"ל אשר מגיעות להופיע בו ובנוסף זוכים לקבל מאותן להקות כיתת אמן", מסבירה קרונפלד סרוסי. "במפגש כיתת האומן, גורם בלהקה כגון המנהל האומנותי, המנהל הראשי, הרקדנים וכדומה, מגיע לסטודיו של המגמה בתיכון ומעביר לתלמידות שיעור. להקת "פילובולוס" תעביר ביום חמישי שיעור ריקוד מרפרטואר הלהקה, בו הבנות יצפו ואותו הן ילמדו לבצע. בנוסף, במפגש כיתת האמן ילמדו התלמידות על הלהקה עצמה, על האופי שלה, על החומרים בהן היא עוסקת, על ההיסטוריה שלה וכן על הרלוונטיות שלה בזמננו, זאת במסגרת שיעורי תולדות המחול העיוניים במגמה".

מתוך Sadowland 2 של פילובולוס. צילום: Kai Heimberg

מתוך Sadowland 2 של פילובולוס. צילום: Kai Heimberg

"פילובולוס" (Pilobolus), להקת המחול עליה נאמר שהיא מתגרה בחוקי הכבידה ונודעת בשל התפיסה הכוריאוגרפית המורכבת והייחודית שלה, תפתח את עונת 2017/18 של 'היכל אמנויות הבמה הרצליה'. במסגרת זו יתקיימו שבעה מופעים בהם תציג הלהקה בבכורה ישראלית  את היצירה ""Shadowland 2, המגולל סיפור אהבה ומעורבים בו ציפור דמיונית, מלצר, מכונית, כיסא, מגדל אייפל ורובוט נבזי. בהועפתה מערבת הלהקה טכניקות אמנותיות שונות כמו וידאו ארט, אנימציה וצלליות. בנוסף, במיוחד עבור הקהל בישראל, תקדיש הלהקה קטע שיצרה לשיר "ירח" של שלמה ארצי, החוגג 25 שנה לצאת אלבומו "ירח".

הופעות פילובולוס בהיכל אומנויות הבמה הרצליה: ימים ב'-ה' ב-20:30, יום ו' ב-13:00, שבת ב-17:00 ו-21:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר