ג'יין בורדו. צילום: חן תמרי
ג'יין בורדו. צילום: חן תמרי

ג'יין בורדו, להיטי הזהב מהסבנטיז והופעת מחול משולשת השבוע בהרצליה

שלישיית הפולק הישראלית תופיע בזאפה, להקת הריקוד "מחולה" תעלה שלושה מופעים ביום אחד בהיכל אומנויות הבמה, עידן עמדי יעשה כבוד לזמר המזרחי של פעם

פורסם בתאריך: 14.1.18 08:35

קאנטרי עברי בצבע בורדו

להקת ג'יין בורדו עם הצליל האקוסטי הייחודי לה תופיע בזאפה הרצליה

גיטרה, קונטרבס, שירה – לפעמים זה כל מה שצריך. בלי גיטרות מתחרעות, בלי תופים מהדהדים, בלי קלידים אינסופיים, להקת ג'יין בורדו היא אחת המצליחות בארץ, הודות לצליל האקוסטי שכה מזוהה איתה. וכמובן הודות לקול הנעים והיפה של דורון טלמון. השירים של ג'יין בורדו הם על כאן ועכשיו, עם שירים תל אביביים כמו "עינב" מהאלבום הראשון (2014) ו"קולנוע לב" מהשני, "מה שחשוב" (2017), אבל המעטפת היא של קאנטרי כפרי פשוט, בסיסי ושורשי. הלהיט "איך אפשר שלא" היה אחד המושמעים בתחנות הרדיו ב-2015 ושנה לאחר מכן קיבל אלבום הבכורה של הלהקה, שנושא את שמה, מעמד של אלבום זהב. את אלבומם השני הפיקו והקליטו בעצמם, באולפנם הביתי, מה שבוודאי לא יגרע מאווירת החמימות הביתית והפשטות השורה על שירי הלהקה.

ג'יין בורדו: דורון טלמון – מילים, שירה וכלי הקשה, מתי גלעד – קונטרבאס וקולות, אמיר זאבי – גיטרה אקוסטית,חשמלית וקולות.

אתם מוזמנים להתאהב בהם ביום רביעי, 17.1 בזאפה הרצליה. תחילת הופעה ב-22:00, פתיחת דלתות ב-20:15. כרטיס: 105 שקלים.

עושים כבוד

עידן עמדי ותזמורת ירושלים מזרח מערב במופע מחווה ללהיטי הזהב של הסבנטיז בארץ

עידן עמדי. צילום אוהד רומנו

עידן עמדי. צילום אוהד רומנו

בהיכל אומנויות הבמה הרצליה מתקיימת סדרה מעניינת של מופעים בה מארחת תזמורת ירושלים מזרח מערב זמרים ואמנים למפגש מוזיקלי מיוחד. בשבוע הבא יגיעו להיכל עידן עמדי ויהודה קיסר למופע מחווה לשירים הגדולים של הזמר המזרחי בשנות ה-70'. באותם ימים פרחו פסטיבלי הזמר המזרחי והחסידי ומהם יצאו להיטים רבים שהושמעו ללא הפסק ברדיו. "נפרדנו כך", "הפרח בגני", "איני יכול", "הגברים בוכים בלילה", "הבל היופי ושקר החן", "ערוגות הבושם", "שחורה ונאווה" ועוד ועוד. זמרים כמו יזהר כהן, אבנר גדסי, בועז שרעבי, נסים גרמה ושימי תבורי פרצו לתודעה מפסטיבלים אלה, והזמר עידן עמדי, ולצדו הגיטריסט יהודה קיסר, יזכירו קלאסיקות מימים עברו.

תזמורת ירושלים מזרח מערב היא למעשה גלגול של התזמורת האנדלוסית, שהחלה את פעילותה באשדוד ולפני מספר שנים מצאה בית חם בירושלים.

מנהל מוסיקלי ומנצח ראשי: תום כהן

כבר עברו השנים – תזמורת ירושלים מזרח ומערב עם עידן עמדי ויהודה קיסר. יום חמישי, 18.1 ב-20:30, היכל אומנויות הבמה הרצליה. כרטיסים החל מ-149 שקלים.

 

ונצאה במחול

בית הספר לריקוד "מחולה" יעלה שלושה מופעי מחול שונים בערב אחד

חובבי הריקוד והמחול מוזמנים לכמה שעות של הופעות מחול שתתקיימנה אחת אחרי השנייה בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה. מאחורי המופע הגרנדיוזי הזה עומד הסניף התל אביבי של בית הספר לריקוד "מחולה", הפועל כיום במתחם הספורט באוניברסיטת תל אביב.

ב-16:15 יעלה המופע הראשון, "מיוזיקלס", בו יציגו הרקדנים את המיטב של מחזות הזמר הגדולים מבימות ברודוויי ולונדון ועד תל אביב. מחיר כרטיס: 63 שקלים.

ב-18:30 יעלו רקדני "מחולה" את המופע "מלחמת העולמות" העוסק בניגודים שבחיינו – יחיד מול חברה, ים מול יבשה, חופש מול כלא, כפר מול עיר ועוד. מחיר כרטיס: 67 שקלים.

וב-21:00 תערוך הלהקה מופע מחווה לרגל 30 שנים לפסטיבל המחול כרמיאל בו יעלו הרקנים את יצירות להקת מחולה לאורך השנים בפסטיבל. מחיר כרטיס: 70 שקלים.

ניהול אמנותי: יניב ודורית הופמן.

מיוזיקלס, מלחמת העולמות, 30 שנים לפסטיבל כרמיאל. להקת מחולה תל אביב, יום שלישי, 16.1 בהיכל אומנויות הבמה הרצליה, החל מ-16:15.

 

# להקת יאמאס מביאה את הרמבטיקו הטהור והמנגינות מאיי יוון, בהופעה שתיערך השבוע בהיכל בעיר. יאמאס מנגנת עיבודים חדשים ומרעננים לשירים יווניים ומשלבת כלי נגינה מסורתיים, כמו בוזוקי ולירה כרתית. חמישי ב-20:30, היכל בעיר.

 

מכירים את האנשים האלה שתמיד עושים שמח? שתמיד מרימים את האווירה מסביב? נו, כמו למשל יובל לוי, טל גולדנר, אלון ונטורה, גל ויזל, שירה דביר ואלדר אלנבוגן, משפחת הדולי פרטון הרצליה לשנת 2018. אז קודם כל, קבלו תמונה של החבורה השמחה. ודבר שני, הם מחכים לכם גם ביום שני הקרוב בליין הכי חזק של המקום – ימי שני ישראלי, עם אווירה ישראלית, ריגושים, פלאפל והמון ערק. מי מתייצב?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר