מתנדבי עמותת הרצליה אוהבת חיות
מתנדבי עמותת הרצליה אוהבת חיות

אורנה בנאי, נגה ד'אנג'לי ודפני ליף מתגייסות להציל את הכלבים של הרצליה

עמותת הרצליה אוהבת חיות מקיימת במוצ"ש ערב גיוס תרומות והשקת קמפיין מימון המונים חדש. המטרה: להשיג לפחות 100 אלף שקל כדי להציל כלבים וחתולים

פורסם בתאריך: 28.1.19 09:01

עמותת הרצליה אוהבת חיות מקיימת במוצאי שבת הקרובים (2.2) ערב התרמה, שבו יופיעו בהתנדבות הסטנדאפיסטיות אורנה בנאי ונגה ד'אנג'לי, ובהנחיית הפעילה החברתית דפני ליף, בבר ה"סורא מארה" בתל אביב. האירוע יחל ב-18:30 וכל מכירות הכרטיסים לסטנדאפ ייתרמו לעמותה. האירוע פתוח לכולם וכאן ניתן להזמין כרטיסים לאירוע בעלות של 50 שקלים.

בערב האירוע יושק הפרויקט של העמותה "בואו נזרוק להם עצם", שילווה בסרטון הומוריסטי שבו יככב השחקן והדוגמן דין מירושניקוב תחת הסלוגן "זרקו לנו עצם". כמו כן, באותו הערב יעלה לאוויר פרויקט מימון המונים בהדסטארט. "מטרת הפרויקט היא להציל את הכלבים שלנו שזקוקים לטיפול רפואי או התנהגותי, כדי שיוכלו למצוא בית טוב וחם. במימון ההמונים תוכלו לרכוש תשורות כמו כרטיסים להופעת של בית הבובות ב-22.2 בשעה 14:30 בזאפה הרצליה, שיעורי גלשני סאפ של מועדון לב הים, ארוחות בוקר טבעוניות ברשת מי קאסה בגליל ים, מוצרי מזון וחטיפים לכלבים של רשת זוארץ ושיעורי אילוף של המאלף שיר אשל", אומרים בעמותה.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בהרצליה:

אורנה בנאי. צילום תומר אפלבאום

אורנה בנאי. צילום תומר אפלבאום

עמותת הרצליה אוהבת חיות הוקמה בשנת 2003 במטרה להציל בעלי חיים במצוקה ולטפל בכלבים וחתולים בכלביות העירוניות. מאז הקמתה התפרשה העמותה לערים נוספות – נתניה ובאר שבע ובפועל מלווה, מצילה ומטפלת בכלבים וחתולים בכל רחבי הארץ. עד כה אומצו כ-4,800 כלבים וחתולים מהעמותה, שהשקיעה 1.1 מיליון שקלים בטיפולים רפואיים והתנהגותיים בבעלי החיים שבלעדיהם לא ניתן לאמץ. היא מקיימת ימי אימוץ קבועים בשישי בכלביה העירונית בהרצליה בין השעות 16:00-14:00, בנתניה בין השעות 15:00-13:00 ובשבת בנתניה בין השעות 13:00-10:00, ובשתי השבתות האחרונות בכל חודש בשפיים בשעות 13:00-10:00.

הכלבה אנג'ל

הכלבה אנג'ל

"אנחנו שמונה חברי צוות הליבה – מיכל צווייג, זוהר אילון, ניצן בראון, חגית פילוט, מירון מלצר, נטע ברוק, יהונתן סולומון ורגינה אפראימוב", מספרת בראון, שמתנדבת כבר שבע שנים בעמותה ואחראית על הפרסום ושיתופי פעולה ולוקחת חלק בצוות מסירות בימי אימוץ, "כולנו פעילים ותיקים בעמותה וביחד מובילים את הצוותים השונים: קשרי קהילה, דאטה והפצה, כספים, שיתופי פעולה עסקיים, ניו מדיה, פעילות שטח, תשורות. אנחנו עובדים בהתנדבות על ההפקה של הפרויקט הזה קרוב לחודשיים, מנובמבר, בהובלה של ברק לוי סגל כיועץ קמפיינים ומומחה לגיוס המונים. הוא אימץ כלבה בכלבייה שלנו לפני שלוש שנים והנושא קרוב ללבו, כמו כל אוהבי הכלבים. הוא אמר שכשיהיה לו קצת זמן הוא יעשה פרויקט בהתנדבות בשבילנו. גייסנו מתנדבים בשלושה כנסים שעשינו. פנינו להרבה מובילי דעת קהל, יחצנים, סלבס ואמנים וביקשנו את עזרתם לשתף פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לקדם את ההדסטארט. למשל שלומית מלכה, לי בירן, השף חיים כהן ועוד. דרך קשרים אישיים הגענו לכל מיני אמנים ובסופו של דבר יצאנו לדרך עם אורנה בנאי ונגה ד'אנג'לי בהתנדבות מלאה. יש לנו גם הרבה שיתופי פעולה עם חברות במשק שתורמות לנו דברים כמו שיעורי ספורט, שיעורי סאפ, אוכל טבעוני, שיעור עם מאלף כלבים ועוד".

הכלב ג'ינג'י

הכלב ג'ינג'י

על הסרטון של הפרויקט שיושק בשבת הקרובה אומר לוי סגל: "הפקנו סרטון מדהים והומוריסטי עם השחקן דין מירושניקוב שהתנדב. הסרטון מתחיל כשהוא מראיין כלבים על הבחירות והם עונים בדיבוב. כמובן שהנושא פחות מעניין אותם. דין מסביר לציבור את מה שבאמת חשוב – הצרכים של הכלבים והצורך לגייס כסף לטובת טיפולים רפואיים והתנהגותיים שבלעדיהם כלבים לא יוצאים לאומנה או אימוץ".

למה בעצם אתם מגייסים את הכסף?
בראון: "בתקופה האחרונה יש מגמת ירידה במספר האימוצים אל מול העליה של ההוצאות הרפואיות והטיפול בכלבים בשוטף בכלביות, הכולל גם טיפולים התנהגותיים. זה מכניס את העמותה, שמתבססת על תרומות, למצב כלכלי שלילי וזה מקשה עלינו לטפל ולהציל עוד בעלי חיים. אף אחד לא יאמץ כלב שהוא במצב רפואי לא טוב או שהוא תוקפני. בסופו של דבר, אם לא מטפלים בהם כמו שצריך הם יכולים לגדול ולמות בפנסיון או בכלביה כי אף אחד לא יאמץ אותם".

הכלב הארי

הכלב הארי

מה הסכום שהצבת לכם ליעד לגייס?
"עוד לא קבענו את היעד הסופי, ונפרסם אותו ביום ההשקה, כרגע זה נראה שהוא יעמוד על לפחות 100 אלף שקלים".

ולמה אירוע ההשקה מתקיים בתל אביב ולא בהרצליה?
"חשבנו שזה יהיה יותר נחמד בבר שהוא מרכזי ומוכר בתל אביב, וגם הרבה מהקהילה של המתנדבים גרים בתל אביב. זה גם יותר ויראלי ובאזזי ויותר מגניב וגם יהיה יותר קל למשוך את האמנים ואת האנשים. האירועים מפוזרים בכל מיני מקומות, בשפיים, בהרצליה ובתל אביב".

כמה כלבים יש כרגע בעמותה?
"יש כ-105 כלבים שנמצאים בחסות העמותה בהרצליה, בנתניה, בכלביות העירוניות, אצל משפחות אומנה ובפנסיונים התנהגותיים, שהעמותה מממנת את השהות שלהם שם עד שהם יהיו ברי אימוץ".

אירועים נוספים שיתקיימו כחלק מהפרויקט וכל הכנסותיהם ייתרמו לעמותה הם:

# ביום שבת, 9.2, בשעה 11:00 בבוקר יתקיים שיעור יוגה עם המדריכה אורית אופיר, בטיילת הרצליה בדק ליד המעלית בעלות של 50 שקל למשתתף.

# ביום שישי, 15.2, בין השעות 13:00-10:00 תוקם פינת ליטוף גורים למטרת אימוץ וכל מאמץ יקבל תה ומשהו מתוק בקפה חמניה ברחוב בזל בתל אביב בעלות 20 שקלים למשתתף.

# ביום שני, 18.2, בשעה 19:00, תתקיים הרצאה על הבר בנושא מיתוסים על אפריקה בדיזי פרישדון בתל אביב בעלות של 50 שקל למשתתף.

# ביום שבת, 23.2, יתקיים יום אימוץ חגיגי פורימי בשפיים בין השעות 13:00-10:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר