צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

החשוד המרכזי מת, תיק האונס הקבוצתי בהרצליה נסגר. באת כוחה של המתלוננת: "התנהלות חמורה"

באת כוחה של המתלוננת, עו"ד יערה רשף: "הידיעה על סגירת התיק הופצה לכלי התקשורת בטרם הועבר לידי מכתב מסודר". הפרקליטות: "הודעה טלפונית נמסרה לבאת כוחה של המתלוננת בטרם יצאה הודעה לתקשורת"

פורסם בתאריך: 30.5.19 18:01

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה לבאי כוחם של החשודים בפרשת האונס הקבוצתי בהרצליה מחודש אפריל 2017 כי התיק נגדם נסגר מחוסר ראיות מספיקות. זאת, בין השאר, בעקבות מותו של החשוד המרכזי בפרשה, שנהרג בקטטה באילת בחודש שעבר.

בהודעת הפרקליטות לתקשורת נמסר כי "כזכור, בעקבות פנייתה של באת כוחה של המתלוננת בתיק לפיה מצבה מאפשר ביצוע השלמות חקירה בתיק, החליטה הפרקליטות להורות למשטרה לבצע השלמות חקירה. בטרם התבקשו ההשלמות, נודע לפרקליטות כי החשוד המרכזי בתיק נפטר. במצב זה לא ניתן לבצע את השלמות החקירה אשר היו מחויבות על מנת למצות את החקירה ולהגיע לחקר האמת. משכך, ולאחר בחינה מחודשת ויסודית של הראיות בתיק, הוחלט לסגור את התיק נגד החשודים. נמסרה על כך הודעה גם לבאת כוחה של המתלוננת".

עורכת הדין של המתלוננת, יערה רשף, ביקרה בחריפות את התנהלות הפרקליטות. "במועד פניית כלי התקשורת אלי טרם הועבר אלי מכתב סגירה מסודר. הן אני והן המתלוננת רואות בחומרה רבה את העובדה שהידיעה על סגירת התיק הופצה לכלי התקשורת בטרם הועבר לידי מכתב מסודר, ובטרם הזדמן לי, כעורכת דינה של הנפגעת, לקיים איתה שיחה מסודרת בעניין. לא רק שלמרות בקשתנו הפרקליטות לא טרחה לפנות עשר דקות מזמנה לטובת כבודה הבסיסי של הנפגעת, אלא שכדי להוסיף חטא על פשע גם לא אפשרו לה לקבל את הידיעה באמצעותי בפגישה מסודרת ורגישה פנים מול פנים. העובדה שהפרקליטות פעלה כפי שפעלה הינה רק נדבך נוסף בשרשרת הפגיעות והזלזול הרב שהפגינה כלפי המתלוננת, שהינה נפגעת עבירת מין. מדובר בהתנהלות חמורה, מזלזלת ומחפירה שצריכה להדיר שינה מכל אזרח ואזרחית במדינה".

עו"ד יערה רשף

עו"ד יערה רשף

תגובת הפרקליטות: "ההודעה שנמסרה לבאת כוחה של המתלוננת בשיחה טלפונית, בטרם יצאה ההודעה לתקשורת, נמסרה בהתאם להנחיות פרקליט המדינה בנושא".

נזכיר כי על פי החשד מקרה האונס אירע בדירה בהרצליה של אחד מארבעת החשודים באמצע אפריל 2017. הנערה הגיעה לדירתו של החשוד שאיתו הייתה לה היכרות מוקדמת ושם גילתה להפתעתה שני צעירים נוספים תושבי הדרום ואליהם הצטרף צעיר נוסף מהשרון. על פי החשד, קיימו הארבעה יחסי מין עם המתלוננת ללא הסכמתה וביצעו בה מעשי סדום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר