צומת הרחובות סוקולוב-אחד העם בהרצליה. צילום באדיבות התושבים
צומת הרחובות סוקולוב-אחד העם בהרצליה. צילום באדיבות התושבים

משאיות, פקקים וצפירות: צפו בבוקר שגרתי של השכנים של רמי לוי

סרטון שצילמו דיירים המתגוררים סמוך לסניף "רמי לוי בשכונה" במרכז הרצליה מתעד את השגרה המרגיזה. גורם בסניף: "על עשרת התושבים שהתלוננו יש 200 ששמחים על כך שאנחנו קרובים אליהם"

פורסם בתאריך: 18.6.20 16:27

תושבים המתגוררים בסמוך לצומת הרחובות סוקולוב-אחד העם בהרצליה מתלוננים על עומסים כבדים ורעש צפירות נהגים שנגרם לטענתם בגלל סניף המרכול רמי לוי בשכונה. לדבריהם מדי בוקר משאיות רבות של החברה, ומשאיות של ספקים הפורקים סחורה, חוסמות את הרחובות אחד העם וסירקין ויוצרות פקקים גדולים, מה שמוביל לרעשי צופרים במשך שעות רבות. בנוסף, טוענים התושבים, משאיות חוסמות כניסות לחניוני בתים. בסרטון שצילם השבוע אחד מתושבי האזור נראות בבירור ארבע משאיות שעומדות בשלושה כיוונים של הצומת, כשמאחוריהן משתרך פקק וצפירות צורמות וממושכות נשמעות ברקע.

נזכיר כי זו אינה הפעם הראשונה שתושבים מתלוננים על פעילות הסניף. ביולי שנה שעברה התלוננה תושבת על כך שכשהלכה על המדרכה בסמוך למרכול יחד עם בתה בת השלוש וחצי ניצלו מפגיעה כשארגזי ירקות נפלו עליהן ממשאית שפרקה סחורה.  שבוע לאחר המקרה פנו דיירי הבניין ברחוב אחד העם 21, שבקומת הקרקע שלו פועל הסניף, לראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ודרשו שלא לתת למקום רישיון עסק בשל פעילות ללא רישיון וללא אישור שימוש חורג בנכס תוך סיכון התושבים. בין הטענות היו שלמרכול אין חדר אשפה והם משתמשים בחדר האשפה של התושבים, המשאיות חוסמות את הציר ומשבשות את זרימת התנועה, ומשאיות עולות על המדרכה תוך סיכון הולכי רגל. פדלון אף חתם על צו סגירה מינהלי למקום, שהוסר לאחר הסכם בין העירייה למרכול שאושר בבית המשפט. בחודש דצמבר, לפני כחצי שנה, התלוננו דיירי הבניין באחד העם 21 על מטרדי ריח בעקבות הצבת מיכלים להפרדת שומן בחניון הנטוש של הבניין, לטענת הדיירים על ידי רמי לוי, שהכחישו כל קשר להצבת המיכלים המדוברים.

גורם בסניף אמר לצומת השרון: "אנחנו עושים הכל על פי חוק, זה לא אזור מגורים נטו. יש הרבה קמעונאים ברחוב וחנויות בכל מיני גדלים שמקבלים סחורה".

אז למה התושבים מתלוננים דווקא נגדכם?

"התושבים מתנכלים דווקא לנו כי הלוגו שלנו מעניין. אנחנו לא עושים שום דבר שסותר את מה שהעירייה מבקשת".

אבל יש לכם אחריות כשאתם פועלים בתוך שכונת מגורים.

"אנחנו סופר שעובד ונמצא במקום מרכזי, אם לא היינו שם אתה חושב שקמעוני מזון אחרים לא היו פותחים פה? על עשרת התושבים שהתלוננו יש 200 ששמחים על כך שאנחנו קרובים אליהם".

מרמי לוי נמסר: "אין תגובה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צ

    אתם גרים במרכז העיר למה ציפתם יאללה תנו גז מי לא טוב לו שיעבור בית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר