קבלת הפנים של תושבי הרצליה למיה ואיתי רגב, צילום דוברות העירייה
קבלת הפנים של תושבי הרצליה למיה ואיתי רגב, צילום דוברות העירייה

מרגש: צפו במיה ואיתי רגב חוזרים הביתה להרצליה ובקבלת הפנים של התושבים

הם בבית: תושבים רבים קיבלו הערב את פניהם של מיה ואיתי רגב שהגיעו לבית המשפחה בהרצליה. פדלון: "תושבי העיר מחבקים אותם בהמון אהבה, אנו מייחלים לשובו במהרה של עומר שם טוב, תושב העיר, ושחרורם של כל החטופים"

פורסם בתאריך: 4.12.23 19:12

הם בבית: האחים מיה ואיתי רגב חזרו הערב לבית המשפחה בהרצליה, לאחר ששוחררו מבית החולים. שני האחרים נחטפו על מחבלי החמאס המתועבים לעזה מהמסיבה ברעים בשבת השחורה של ה-7.10. הם שוחררו במסגרת מתווה הפעימות, איתי שב לישראל ארבעה ימים לאחר אחותו מיה, שאושפזה בבית החולים סורוקה שם נותחה. העיר הרצליה קיבלה אותם בהתרגשות רבה.

צפו בקבלת הפנים של תושבי העיר ברחוב בן גוריון:

תושבים רבים חיכו להם הערב בצידי הדרך  עם דגלי ישראל ושלטי ברכה כדי להביע את אהבתם לשני האחים ואת שמחתם על שובם הביתה. לצד זאת יש דאגה גדולה לחטופים ולחטופות הרבים שעדיין בשבי החמאס ורצון עצום לראות את כולם כאן. בשבי החמאס נמצא עדיין גם עומר שם טוב שנחטף מאותה מסיבה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "העיר הרצליה שמחה ונרגשת על חזרתם של מיה ואיתי הביתה. תושבי העיר מחבקים אותם בהמון אהבה ואנו בעירייה נעשה הכל על מנת לעזור ולסייע להם בכל מה שיזדקקו. אנו מייחלים לשובו במהרה של עומר שם טוב, תושב העיר, ושחרורם של כל החטופים לארץ. לא ננוח עד שכולם יחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים".

צפו בתושבים הרבים מחכים למיה ולאיתי:

מוקדם יותר קראה העירייה לתושבים לקבל את פני מיה ואיתי ופרסמה: "בואו נקבל אותם יחד בהתרגשות ובשמחה עם דגלי ישראל. נעמוד בצידי הדרך, במסלול נסיעתם הביתה – ברחוב בן גוריון מצומת כדורי ועד צומת רבי עקיבא. מתרגשים לראות אותם בחזרה בבית, ומייחלים לשובו במהרה של עומר שם טוב, תושב העיר".

 

 

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר