עפרה בל עיריית הרצליהצילום: פרטי
עפרה בל עיריית הרצליה צילום: פרטי

עפרה בל מצטרפת לפדלון: "אני ממשיכה להיות הסמן החילוני במועצת העיר"

בל, סגנית ראש העיר, ייסדה את הסניף המקומי של יש עתיד בהרצליה. ראש רשימת "יש עתיד" למועצת העיר יריב פישר: "עפרה בל אינה חלק ממשפחת יש עתיד לאחר שזנחה את דרכה"

פורסם בתאריך: 21.8.18 15:40

עפרה בל, סגנית ראש העירייה, מחזיקת תיקי הספורט וקשרי החוץ ומייסדת סניף יש עתיד בהרצליה והיו"ר לשעבר, מצטרפת השבוע לסיעת חזון וניסיון של ראש העירייה משה פדלון. בישיבת מועצת העיר הרצליה היום בערב אמורה בל להכריז על תמיכתה בפדלון והצטרפות לסיעתו. לבל יש ניסיון של 20 שנות עשייה במועצה ובעירייה. "עבדתי תחת שני ראשי ערים, גרמן ופדלון", אומרת בל, "ועכשיו זה הזמן לתת את תמיכתי לאדם המתאים ביותר לנהל את הרצליה, משה פדלון".

עוד הוסיפה בל: "הקמתי את סניף 'יש עתיד' בהרצליה והייתי יושבת הראש. אני מאמינה ביאיר לפיד ובמה שהוא מייצג בזירה הארצית, ובזירה המקומית אין לי ספק שהמועמד הראוי והמתאים הוא ראש העירייה פדלון. כשהתמודדתי בבחירות הקודמות, המטרה שלי הייתה שמירה על הסטטוס קוו ועל ציביון העיר. אני ממשיכה להיות הסמן החילוני במועצת העיר, מתוך רצון לשמור על הרצליה כעיר בה אוכלוסיות מכבדות אחת את השנייה. בקדנציה האחרונה הצלחנו לעשות את זה נהדר יחד עם הנהגת העיר. קואליציה, שיושבים בה מצד אחד נציגים של 'יש עתיד' ו'מר"צ' ומצד שני נציגי של 'ש"ס' ו'הבית היהודי', היא דבר מורכב אך כשיש מבוגר אחראי כמו ראש העירייה פדלון, שיודע לתמרן בין כולם, מה שקרה פה בחמש השנים האחרונות הוכיח שאפשר וצריך לשמור על הסטטוס קוו בעיר".

בל מספרת על התנהלותה בקדנציה הנוכחית: "כאחראית על קשרי החוץ, אספר שבשלוש השנים האחרונות הרצליה הפכה למבוקשת מאוד בקרב ערים בעולם שמבקשות לבוא וללמוד מאיתנו. הדירוג הכלכלי המצוין של העיר, AAA, ההפיכה של הרצליה לעיר חכמה, הפיתוח של תחומי התיירות והתעשייה, הטיפול בילדים בעלי צרכים מיוחדים, המרכז הבינתחומי שהפך לשם דבר בעולם. כל אלו גורמים לעלייה לרגל לעיר הרצליה של ראשי ערים שמבקשים לחקות את הצלחתנו".

כסגנית האמונה על תחום הספורט אומרת בל: "הגדלנו את ההשקעה בספורט העממי, פתחנו את מרכז הספורט 'אפולוניה', כעת מתכננים אולם ספורט לקהל של 5,000 איש וקומפלקס ספורט בסמוך לאפולוניה עם בריכת שחייה, אולם ספורט ואולם להתעמלות אומנותית ואקרובטיקה, שדרגנו את מגרשי הספורט לילדים וקיבלנו את פרס העיר הטובה ביותר בספורט בישראל".

בל, תושבת מערב העיר, מתכוונת בקדנציה הקרובה לפתוח לשכה במערב העיר, כדי לתת מענה נגיש יותר לתושבי האיזור בחלק מהשבוע.

מלבד התפקידים שבהם החזיקה במסגרות עירוניות שונות כגון יו"ר איזור התעשייה, יו"ר עמותת בני הרצליה, סגנית ראש העירייה ועוד תפקידי מפתח בהנהלת העירייה, בל היתה שותפה בקרן הון הסיכון "אסטרה" ושגרירה כלכלית של ישראל, מינוי של משרד התמ״ת ומשרד החוץ שהוביל שמעון פרס. היא היתה במשך 14 שנים יד ימינה של יעל גרמן, מתקופתה כראשת העירייה ועד לכהונתה כשרת הבריאות.

מ"יש עתיד" הרצליה, בראשות חבר המועצה ויו"ר האופוזיציה, יריב פישר, נמסר בתגובה: "גברת בל אינה חלק ממשפחת יש עתיד, מאחר שזנחה את דרכה ועקרונותיה של יש עתיד. יש עתיד יוצגה בפועל על ידי יריב פישר, שנלחם כל הקדנציה כדי להשאיר את העיר פתוחה. דרש להמשיך את הבג"צ על התחבורה הציבורית בשבת, חבר לנציגי הרצליה חופשית, כדי למנוע הדתה בבתי הספר, הצביע נגד העברות כספים ללא הצדקה לחרדים, והיה האופוזיציה הפעילה ביותר במועצה. אין זה מפתיע שעופרה בל הצטרפה רשמית לפדלון, למעשה מהרגע הראשון היא פעלה איתו ובניגוד לעקרונות יש עתיד. לבוא ולהציג את עצמה כאילו היא חלק מ"יש עתיד", וכאילו היא הצביעה עבור החילוניים?".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לאה ח.

    עופרה, תמשיכי ללעוס מסטיקים ולאכול תפוחים במהלך ישיבות המועצה, רק בזה את טובה

  2. משה

    התגובה של יריב מטופשת . אכפת לה איזה משפחה היא" יש עתיד ".?? היא סגנית ראש העיר נהנהת לה מכל מנעמי השליטה . אנשים כמותה, כמו פדלון ף ומאיה כץ מה שמעניין אותם זה לא השליחות ולא החזון אלא העשייה למען אינטרסים כלכלים ומנעמי הכבוד של השלטון . זה שהרצליה הופכת לאתר בנייה גדול ובעייתי מאוד וגם פחות חופשיה זה לא מעניין אותם

  3. רונן

    כחילוני אני סומך רק על יש עתיד במועצה! יריב פישר כוכב בשמי הפוליטיקה המקומית האפרורית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר