בתי ספר. צילומים עזרא לוי, ניר קידר

אלו הם המנהלים החדשים בבתי הספר בהרצליה

מי תנהל את בית הספר החדש יצחק נבון, מי ינהל את תיכון חדש, מי תיכנס לנעליה של לימור ברקת בבית הספר יגאל אלון ומי תנהל את חטיבת הביניים רעות. הרשימה המלאה

פורסם בתאריך: 27.8.18 15:35

ביום ראשון הבא תיפתח שנת הלימודים תשע"ט, ובבתי הספר בהרצליה יחלו את עבודתן, ארבע מנהלות חדשות ומנהל אחד חדש.

בית הספר יסודי יצחק נבון: בית הספר ייפתח השנה לראשונה ותנהל אותו שירלי רוזמן, בעלת ניסיון בינלאומי של 15 שנים בתחום הייעוץ וההדרכה בעולם ההייטק. לפני מספר שנים החליטה רוזמן לפנות לתחום החינוך, היא לימדה אזרחות ומדעי החברה בתיכון, ופילוסופיה בבית ספר יסודי והיא בוגרת תוכנית מנדל למנהיגות חינוכית.

שירלי רוזמן מנהלת בית ספר נבון

שירלי רוזמן

בית הספר היסודי ממ"ד רמב"ם: אורית צדוק תחליף את נסיה יוספי שכיהנה כמנהלת במשך תשע שנים ומונתה לתפקיד מפקחת על הגננות בחינוך ממלכתי דתי. צדוק עבדה בכפר נוער לילדים בסיכון במשך שלוש שנים, במשך עשר נשנים האחרונות היא שימשה כמחנכת בכיתות י"א-י"ב וכרכזת חברתית באולפנת רעות בפתח תקוה.

"מרגש להתחיל את השנה וזכיתי להכיר צוות מקצועי, חם ומכיל", אומרת צדוק, "אני מאמינה שהאווירה המשפחתית והיחס האישי שנותנים לכל ילד וילד תוביל כל ילד להתקדמות אישית מהמקום בו הוא נמצא. בנוסף הלמידה היומיומית תהיה מתוך שמחה וחדוות יצירה וזה מה שיוביל בסופו של דבר ללמידה משמעותית ומפתחת מיומנויות של המאה ה-21. אנחנו הולכים לקיים למידה משמעותית בבית הספר שבה הילדים פעילים ויוזמים והעיקרון שמנחה את העבודה הבית הספרית זה העין הטובה – לראות את החוזקות וגדולתו של הילד, ומתוך ראייה זו להצמיח אותו מעלה מעלה"

אורית צדוק

בית הספר היסודי יגאל אלון:  מורן אבני תחליף את לימור ברקת שכיהנה כמנהלת במשך שלוש שנים ועברה לנהל בית ספר בעיר אחרת. במשך תשע שנים אבני ניהלה את בית הספר היסודי תל"י אלמוג במעלה אדומים והיא בעלת ותק של 25 שנים בהוראה.

"עזבתי את מעלה אדומים מתוך בחירה אישית שלי כדי לצאת מאיזור הנוחות ולהגשים את עצמי מחדש גם במישור המקצועי וגם האישי", מספר אבני. "בחרתי בעיר הרצליה שנראית לי עיר מדהימה ומפנקת. גיליתי שיש פה אנשים חמים ומערכת חינוך שעוטפת ומקצועית וקיבלתי את אחד מבתי הספר היסודיים הגדולים בעיר. יש פה איכות גבוהה של אנשים ואני בטוחה שנמשיך להרקיע שחקים עם היכולות ועם הבסיס האיתן שיש כאן גם בתחום הערכי-חברתי וגם בתחומי פיתוח החשיבה והדעת. אני מאחלת לכולנו שנהיה שמחים בכל מה שאנחנו עושים ובריאות".

מורן אבני מנהלת בית ספר אלון

מורן אבני

חטיבת הביניים רעות: סמדר נחמיאס תחליף את סוני קראוס שכיהנה כמנהלת במשך 12 שנים ופרשה לגמלאות. נחמיאס, מתגוררת בפתח תקוה, נשואה ואם לשלושה ילדים. היא מתחילה את שנתה ה-13 בניהול, כאשר שבע מהן ברמת גן וחמש בחטיבת ביניים בפתח תקווה.

סמדר נחמיאס

סמדר נחמיאס

תיכון חדש: יוני (יהונתן) אורון יחליף את נחמה שלו שכיהנה כמנהלת במשך חמש שנים ופרשה לגמלאות. אורון, תושב נחלים, נשוי ואב לשלושה, ניהל את תיכון ברנקו וייס חדרה לנוער בסיכון במשך ארבע שנים ואת בית הספר היסודי אמיר בפתח תקווה בשלוש השנים האחרונות. לפני כן ניהל תיכון בעיר לוד. הוא השתחרר לפני 12 שנים לאחר שירות צבאי בן 17 שנים בחטיבת גבעתי, בתפקידו האחרון שירת כמפקד יחידת עוקץ. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובמדעי המדינה ותואר שני במינהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב.

"ערב פתיחת שנת הלימודים, אני שמח, מתרגש ומודה על הזכות שנפלה בחלקי להצטרף למובילי התיכון החדש בעיר ומודה לנחמה שלו המנהלת היוצאת על תהליך העברת אחריות מקצועי ומסור", אומר אורון. "עד כה הספקתי לפגוש ולהכיר את הנהלת ביה"ס, חלק מהמורים ונציגים מהנהגת ההורים ואכן נראה שלא לחינם המוטו של ביה"ס הפועל במודל של להיות איתך הוא: 'להצטיין ולהרגיש מצוין'. "המלה אור היא ראשי תיבות של אמונה ורצון ולאורה מוביל צוות ביה"ס המקצועי והמסור את התלמידים לצמיחה ולהצלחה תוך דרישות גבוהות; ליווי ותמיכה אישית. אני מאמין כי מיצוי אישי מיטבי של נקודות החוזק שבכל אחד ואחת, תוך הקשבה, כבוד ומתן מקום לייחודיות של הסובבים אותם, מהווים בסיס לקיומה של חברה מאפשרת ובריאה. בתקופה הקרובה אלמד את ביה"ס ואת העיר לעומקם ויחד עם הצוות לתרום ולקדם את התלמידים ואת ביה"ס ליעדים הבאים".

 

יונתן אורון מנהל תיכון חדש

יונתן אורון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תנחומי למנהלת אלון הנכנסת.
    הרצליה היא עיר מדהימה, ההתערבות של התושבים בכל מה שקורה היא חריגה בכל קנה מידה.
    כל דבר יש מה לאמר ולשפוך.
    החמיצות בעיר הזאת היא מדהימה,
    ואחזור לבתי הספר וניהולם.
    ההורים יתנו למנהלת הנכנסת אולי חודש ימים של חסד, ובצער רב, הורים שהצליחו לגרום למנהלת לעזוב הם ימררו את חיי של המנהלת הנכנסת.
    ולא חשובים הישגי בית הספר, כל שטות, כל אירוע של ריב בין ילדים, ינופח ויקבל ממדים בלתי נתפסים.
    קבוצות הוואטסאפ והפייסבוק, מכתבים לראש העיר,כתבות בעיתונות והפגנות ועצרות מחאה ביום שישי מול בית ראש העיר.
    אלו האנשים החמים וההורים שאליהם המנהלת מגיעה.
    התחושה היא שמנהלות בתי הספר בעיקר ביסודיים, ובעיקר החדשות נשלחות לקרב מול ההורים, שלא יתנו לה מנוח.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה מנהלים דתיים לבתי ספר חילוניים.
    איזה אפליה דוחה.
    האם חילוני יכול לנהל בית ספר דתי?
    לא . אז גם הפוך זה לא עובד!
    בושה של ראש עיר שהרס את העיר עם עוד ועוד ועוד דתיים בכל מקום. בא להקיא

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תדע כל מנהלת שההורים מסתכלים עליה ב-7 עיניים, שאם לא כן – בית הספר מועד לפורענות והפקרות. אנחנו אלה שנמצאים בשטח וסופגים תגובות. לא נפקיר את ילדינו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר