פקק בכניסה לאיזור התעשייה בהרצליה. צילום ניר קידר
פקק בכניסה לאיזור התעשייה בהרצליה. צילום ניר קידר

בשורה לנהגים: גל ירוק לאורך שדרות שבעת הכוכבים החל מהשבוע הבא

הגל הירוק יפעל בשני הכיוונים, בכל הצמתים שלאורך דרך שבעת הכוכבים, כולל צומת הסירה, ועד לצומת הרחובות אבא אבן וישעיהו ליבוביץ שבאזור התעשייה

פורסם בתאריך: 22.11.18 15:36

החל מיום ראשון הבא (25.11), בשעה 10:00, יחל לפעול גל ירוק בדרך שבעת הכוכבים בהרצליה. כך מסרה העירייה. הגל הירוק יפעל בשני הכיוונים, בכל הצמתים שלאורך דרך שבעת הכוכבים, כולל צומת הסירה, ועד לפינת הרחובות שדרות אבא אבן וישעיהו ליבוביץ' שבאזור התעשייה.

"הגל הירוק החדש מותאם לזמני עומס התנועה בבוקר ואחרי הצהריים לכיוון מערב ומזרח", מסרה העירייה, "זהו מהלך נוסף שנועד להגביר את זרימת התנועה ולהפחית פקקים באזור. עם זאת ייתכנו בעיות בשלבים הראשונים והציבור מתבקש לגלות הבנה".

ראש העירייה משה פדלון אמר: "לזרימת התנועה בציר שבעת הכוכבים יש השפעה על עומסי התנועה בעיר כולה. אני מקווה שהמהלך יביא להקלה על העומסים בשעות השיא ויאפשר תנועה קלה וזורמת בין עברי העיר". מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא: "בעתיד הקרוב נראה שינויים נוספים. במקביל, אנו שוקדים על פיתוח אופציות של היסעים המוניים ופיתוח שבילי אופניים על מנת להפחית את התנועה בכלי רכב פרטיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד

    שבילי אופנעים זה רק מתכון בטוח לעוד פקקים על חשבון בעלי הרכב , ודריסת הולכי רגל איפה שאין שביל על המדרכה !! ככה זה גם קרה כמו בתל אביב . לא צריך שבילי אופנים פה זה לא אמסטרדם

  2. דניאל

    מאיה כץ הכושלת לא הצליחה בתפקידה כראש מערך התחבורה ורצתה להיות ראש העיר. תקעה אותנו בפקקים לעוד הרבה זמן

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר