משט הרצוג משנים קודמות. צילום: החברה לפיתוח תיירות הרצליה
משט הרצוג משנים קודמות. צילום: החברה לפיתוח תיירות הרצליה

בשישי: משט הרצוג יוצא לדרך. בוז'י הרצוג: "אבא היה פריק של שייט מפרשיות"

ביום שישי יתקיים מול חופי הרצליה המשט על שם חיים הרצוג, נשיא המדינה השישי, תושב העיר ויקירה. ותהיה גם תחרות ימית עם פרסים

פורסם בתאריך: 28.11.18 08:11

ביום שישי יתקיים משט הרצוג המסורתי בסימן 100 שנים להולדתו של נשיא המדינה השישי חיים הרצוג ז"ל, תושב העיר הרצליה ויקיר העיר, שהיה שייט וחובב ים מושבע. החברה לפיתוח התיירות בהרצליה תקיים את משט הרצוג המסורתי בפעם התשיעית במרינה בהרצליה בהשתתפות בני משפחת הרצוג.

"אבא אהב את הים כל חייו מאז ילדותו באירלנד המוקפת בים סוער", אמר לצומת השרון בנו, יצחק בוז'י הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית וראש מפלגת המחנה הציוני לשעבר, "הוא אהב את הגלים המאתגרים, היה פריק של שייט מפרשיות וכל גל אצלו נשא מזכרת. כנשיא הקפיד לתת גיבוי לענף השייט והטיילת הנפלאה והמשט המרגש בהרצליה עירו הם הנצחות חשובות ומרגשות מאוד". הרצוג ציין כי לצערו ישהה בחו"ל ביום המשט, במסע בין הקהילות היהודיות.

חיים הרצוג ורעייתו אורה

ביום המשט, בשעה 10:30, תהיה התכנסות והרשמה סופית ברחבת בית מנהלת המרינה. בשעה 11:00 יתקיים תדריך למשט וזינוק תחרות Match Racing. המשט יוזנק בשעה 12:00 בצהריים וייקחו בו חלק עשרות רבות של שייטים חובבים, לצד שייטים מקצועיים, עוגני מרינה הרצליה, חניכי המרכז לחינוך ימי הרצליה, מועדוני השייט הפועלים במרינה, קיאקים ועוד. המשט יחצה את חופי ימה של הרצליה עד לאתר אפולוניה בצפון.

במסגרת משט הרצוג תתקיים תחרות איסוף מצופים על פי חלוקה: תחרות איסוף מצופים בין מפרשיות ותחרות איסוף מצופים בין מנועיות. המקום הראשון יורכב מציון משוקלל: 30 אחוז אווירה, קישוט הכלי שייט ו-70 אחוז כמות המצופים הגבוהה. הוראות והסבר סופי יינתנו בתדרוך ביום המשט. הפרס של הזוכה במקום הראשון במפרשית הוא תדלוק חד-פעמי למפרשית עד 2,000 שקל והפרס לזוכה במקום הראשון במנועית הוא אספנה חינם. הקהל מוזמן להגיע ולצפות במשט לאורך חופי הרצליה. בתום המשט, בשעה 13:30, יתקיים הטקס המסורתי במעמד בני משפחת הרצוג ובהשתתפות אישים נוספים, יחולקו פרסים ותתקיים ארוחת צהריים חגיגית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר