הדמיית הפרויקט: סלע בינוי
הדמיית הפרויקט: סלע בינוי

התקבל היתר בנייה לפרויקט חדש בגליל ים. 80 אחוז מהדירות מיועדות לזכאי משרד השיכון

חברת סלע איסתא נדל”ן ישראלי אמורה להקים במסגרת הפרויקט שמונה בנייני מגורים בני תשע קומות. היתר הבנייה מאפשר להתחיל בבנייתם של שני הבניינים הראשונים בפרויקט

פורסם בתאריך: 22.4.19 15:45

חברת הנדל"ן סלע איסתא נדל”ן ישראלי – חברה משותפת לחברות סלע בינוי מקבוצת אמנון מסילות ואיסתא נכסים מקבוצת איסתא תיירות, הודיעה אתמול (א') על קבלת היתר בניה לשלב א' בפרויקט הדרים בשכונת גליל ים הרצליה. במסגרת הפרויקט אמורים לקום שמונה בנייני מגורים בני תשע קומות. היתר הבנייה מאפשר להתחיל בבנייתם של שני הבניינים הראשונים בפרויקט.
הפרויקט כולל 260 דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. 208 מתוכן הוקצו למכירה לזכאי משרד השיכון במסגרת תכנית מחיר למשתכן והיתר, 52 דירות, משווקות בשוק החופשי. 192 מדירות כבר נמכרו לזכאים בהליך השיווק הראשוני של הפרויקט.
לדברי החברה, מחירי הדירות לזכאי מחיר למשתכן משקפים הנחה של כ-35 אחוזים ממחיר השוק: מחיר התחלתי לדירת שלושה חדרים עומד על כ-1.3 מיליון שקלים, מחיר דירת ארבעה חדרים עומד על כ-1.7 מיליון שקלים והמחיר הממוצע של דירות חמישה חדרים ודירות גן עומד על כ-2.1 מיליון שקלים. בהודעת החברה נמסר כי בשוק החופשי המחירים נאמדים בכ-2.6 מיליון שקלים לדירות ארבעה חדרים ובכשלושה מיליון שקלים לדירות חמישה חדרים.
עם קבלת היתר הבנייה מתחילה החברה בעבודות הבנייה. הצפי לאכלוס הפרויקט הוא בתחילת שנת 2022. היתר בניה לשאר בנייני הפרויקט צפוי להתקבל במהלך החודשים הקרובים ואכלוס הבניינים הללו צפוי גם הוא במהלך שנת 2022.
את הפרויקט תכנן משרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים ומשרד BE אדריכלים. את עיצוב הפנים של הפרויקט תכננה האדריכלית רמה דותן.
יוסי פיירמרק, מנהל מחלקת מחיר למשתכן של חברת סלע בינוי: "אנו שמחים על קבלת היתר הבניה שמאפשר לנו להתחיל ולבנות את הפרויקט בהתאם ללוח הזמנים שקבענו. הדבר מאפשר לנו לספק דירות באיכות גבוהה לזוגות צעירים ולמשדרגי דיור באחת השכונות האיכותיות והמבוקשות באזור גוש דן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה פתאום תושבי הרצליה צריכים לממן הנחות כאלה לזכאי כחלון שברובם במצב כלכלי טוב בינהם חברת כנסת מהחלון שמשתכרת 40
    אלף בחודש במיוחד דירות 5 חדרים לזוגות צעירים שהם למעשה משקיעי דירות מוסוים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר