השירותים הסתומים בתחנת הרכבת. צילום באדיבות התושבים
השירותים הסתומים בתחנת הרכבת. צילום באדיבות התושבים

למה השירותים בתחנת הרכבת בהרצליה סגורים כבר שלושה שבועות?

מחוץ לתחנה הוצבו שירותים כימיים, אבל התושבים מתלוננים שאין להם איפה לשטוף ידיים. רכבת ישראל: "השירותים נסגרו בשל ביצוע עבודות שדרוג להארכת הרציפים בתחנת הרצליה, הכוללים גם עבודת צנרת"

פורסם בתאריך: 6.5.19 16:55

מאת מיטל ליאור-גוטמן

תושבים בהרצליה מתלוננים מזה כשלושה שבועות כי שירותי הגברים והנשים בתחנת הרכבת בעיר סתומים ואינם תקינים, ולכן הם סגורים. מחוץ לתחנה הוצבו שירותים כימיים, אבל לטענת התושבים אין היכן לשטוף ידיים.

"יוצא לי להיות בתחנת הרכבת בהרצליה על בסיס יומיומי", אומר אחד הנוסעים ברכבת, "אני לא יודע מה הסיבה שלוקח כל כך הרבה זמן לפתוח את הסתימה, לפחות לפי השלט שעל שירותי הנשים והגברים כתוב שהם סגורים בשל סתימה. יש בחוץ כמה תאים של שירותים כימיים שאני אישית נמנע מלהיכנס אליהם, אבל לא ייתכן שתחנה די גדולה שמגיעים אליה גם תושבי הרצליה, וגם אנשים שעובדים בהרצליה פיתוח או בכלל בעיר, ייאלצו להשתמש בשירותים כימיים במשך זמן כה ממושך. מה גם שבתאים האלה אין כיור כך שמי שרוצה לשטוף ידיים לא יכול לעשות זאת. אני לא מכיר איזשהו בית עסק כלשהו שהציב שירותים כימיים במשך שלושה שבועות כי השירותים סתומים. יום-יומיים-שבוע זה עוד בסדר, אבל שלושה שבועות? גם עובדי התחנה סובלים מזה. אני מצפה מגוף כמו רכבת ישראל לכבד את הנוסעים ולספק להם שירותים ראויים".

מרכבת ישראל נמסר בתגובה לפניית צומת השרון: "בשל ביצוע עבודות שדרוג להארכת הרציפים בתחנת הרצליה, הכוללים בין היתר עבודה על צנרת המים, נסגרו שירותי התחנה באופן זמני. לרשות הנוסעים הועמדו תאי שירותים כימיים סמוך לתחנה. בעקבות פנייתכם, יוחלפו בימים הקרובים התאים הזמניים לכאלה המכילים כיור לשטיפת ידיים. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית, ומודים לנוסעינו על הסבלנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר