יאמה. צילום: אלי ראול
יאמה. צילום: אלי ראול

השבוע בהרצליה: סרטים, מסיבות ומסע לאוורסט

קונספט חדש ב"דולי פרטון", סרט על זוג שהולך נגד הזרם, והרצאה על עיוור שלא נותן לדבר לעצור אותו. השבוע בעיר

פורסם בתאריך: 20.8.17 10:07

# פותח את המדור השחקן עודד פז שידוע בתור אחד שאוהב את בית הקפה שלו ליד הבית…א-ממה? אם עד עכשיו הוא נהג לשבת קבוע במי קאסה שבגליל ים, הרי שלאחרונה, מאז שעבר להתגורר בהרצליה פיתוח, התעורר בו החשש כי הוא יישאר ללא קפה הבית שלו. איך אנחנו יודעים את זה? פז תייג את עצמו ברשתות החברתיות כשהוא מבלה בסניף החדש של מי קאסה שנפתח לאחרונה בהרצליה, ממש בתיאום קוסמי עם מעבר הדירה שלו לעיר. הוא גם העלה תמונה עם הבעלים של המקום. לייק.

# בימי שלישי מוזמנים גימלאי הרצליה ליהנות מסרט איכותי בסינמטק ב-10 שקלים לכרטיס, והשבוע יוקרן הסרט האמריקאי "לאבינג", המתאר את סיפורם האמיתי של ריצ'רד ומילדרד לאבינג, אישה שחורה וגבר לבן שהתחתנו בשנות השישים במדינת וירג'יניה שבארצות הברית. בני הזוג נאלצים להילחם בממסד, בחברה השמרנית ובדעות הקדומות למען הזכות לחיות כמשפחה, באמצעות כלי הנשק היחיד העומד לרשותם: אהבתם והאמונה בעתיד משותף.

במאי: ג'ף ניקולס, שחקנים: ג'ואל אדגרטון, רות נגה, ויל דלטון. 123 דקות.

# "בית קינן" מתכבד להזמינכם להרצאה "דרוש: רץ עם נשמה" – לאולימפיאדה והר האוורסט כנגד כל הסיכויים". גיא בן דור ואביו עופר התנדבו ללוות את בזה, עיוור מלידה, שחלם לרוץ וחיפש מישהו לרוץ איתו. המסע הבלתי אפשרי הפך להתמודדות מלאת השראה בדרך להגשמת החלום: לייצג את ישראל במרתון האולימפי באולימפיאדת בייג'ין ולהגיע אל הר האוורסט. בעקבות המסע פורץ הגבולות, הקים גיא את 180 מעלות – ארגון פורץ דרך לשילוב, קידום והעצמת אנשים עם מוגבלויות בחברה באמצעות פעילות ספורטיבית בשילוב מתנדבים מלווים – פרויקט אשר זכה להערכתו המיוחדת של נשיא המדינה לשעבר, מר שמעון פרס, אשר הזמין את הקבוצות בהדרכתו של גיא למפגש מיוחד בבית הנשיא.

גיא בן דור יעביר את ההרצאה ביום רביעי, 23.08.2017 בשעה 20:00 בחצר "בית קינן", רחוב נתן אלתרמן 51, הרצליה.

# ביום חמישי תתקיים בסינמטק הרצליה פעילות "גרין סקרין" חווייתית להורים ולילדים המבוססת על התנסות במסך ירוק המשמש ליצירת פעלולים מיוחדים לסרטים. את הפעילות יעביר עודד בדג'יו, אמן פעלולים מיוחדים. לאחר מכן תהיה הקרנת הסרט הישראלי "אבוללה".

# תכירו את   FestiDolly!הקונספט החדש והחלום הקסום של בר הדולי פרטון בהרצליה, שייקח אתכם פעם בשבועיים, בימי שלישי, לפסטיבלים הגדולים בתבל. עם סגירת המדור יחגגו במקום את ה- DollyLand, מסיבה בהשראת הפסטיבל הצבעוני בעולם, וב־29 באוגוסט, החל מהשעה 20:30 בערב ועד אחרון החוגגים, יחגגו במקום מסיבה ברזילאית מטורפת.

אסף נוף מהדולי פרטון, מה בתכנון במסיבה של סוף אוגוסט?

"פיות, סוכריות ענקיות, רקדניות ברזילאיות, קשת בענן, דגלי מדינות מכל רחבי הגלובוס וצבעים אינסוף יעטרו את הפסטיבל שלנו. יהיו גם שני דיג'יי שינגנו מוזיקה ברזילאית ומתופף. אנחנו הולכים על זה עד הסוף".

# אנחנו רק מזכירים לכם שביאמה בר בהרצליה חוגגים מסיבת שבת מגניבה עם רדת השקיעה. מה בתפריט? בריזה מהים, מוזיקה טובה והרבה אלכוהול בחסות קורונה. חוץ מזה, מיה שפן, אלמוג מגידש, שגב זיקרי ועומר בנטוב חוגגים ביום הזה יום הולדת, מה שמבטיח אנשים יפים ואווירה טובה. שבת, 19/8, החל מהשעה 17:00. כניסה חינם.

# תתכוננו: בשבוע הבא ייערכו שתי מסיבות שוות במיוחד לשני מקומות וותיקים ושווים עוד יותר. האינגה בר של יובל ודודו צוויג חוגג 18 שנות קיום במוצ"ש הבא (26.8), החל מהשעה 19:00. מה שאומר שבלייני עבר בני 40-30, שממש מתגעגעים לפאן ולאווירה של המקום, נדרשים להתייצב. כמו כן, במייקס פלייס חוגגים 25 שנות קיום ובמשך כל החודש מחכים לכם מבצעי אלכוהול מפנקים במיוחד, הופעות שוות וגם הפתעות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר