סניף רמי לוי בשכונה ברחוב סוקולוב בהרצליה

בית המשפט: רמי לוי יכול לחזור לפעילות מלאה, בתנאים. התושבים: "אנחנו המומים מההחלטה"

בית המשפט נתן תוקף לסיכום בין העירייה לבין בעלי רמי לוי, והצו המינהלי לסגירת הסניף בסוקולוב הוקפא

פורסם בתאריך: 23.7.19 18:33

שופט בית משפט השלום בתל אביב יחזקאל הראל החליט אתמול כי סניף רמי לוי בשכונה, ברחוב סוקולוב 56 פינת אחד העם, יכול לחזור לפעילות מלאה, בכפוף לתנאים שהוצגו בפניו ושהסכימו עליהם באי כוחם של קופיקס גרופ ב"מ ועיריית הרצליה.

באי כוחם של שני הצדדים הגיעו להסכמה כי הסניף יפעל בכפוף לתנאים הבאים: פריקה או טעינה תעשה אך ורק בתחום החנייה המוקצה לכך על פי תמרור ובהתאם לשעות הקבועות בו; פריקת הסחורה תעשה באופן רציף מהמשאית לתוך העסק, כך שלא תהיה חניית ביניים על המדרכה; ולא תותר העמדת משאיות הממתינות לחנייה בתחום הפריקה והטעינה ברחובות הסמוכים לעסק. כמו כן, במקרה של הפרה של אחד מהתנאים הנ"ל, יחזור לעמוד בתוקף הצו המנהלי. תקופת יתרת הצו של 21 יום מההחלטה, תעמוד בתוקף עד להחלטה אחרת, אך לא יותר מ-21 יום.

עוד צוין בהסכם כי "ככל שתימסר הודעה בדבר הפרת אחד התנאים הנ"ל, כאמור, שמורה למבקשת הזכות לפנות בבקשה דחופה לביהמ"ש לדיון בבקשה לביטול המשך תקופת הצו והמשיבה לא תתנגד לקביעת דיון דחוף על פי בקשה זו. המבקשת תפעל באופן מיידי לשם קיום תנאים אלה. ניתנת למבקשת תקופת הסתגלות על מנת לקיים את התחייבויותיה וזאת עד ליום 31.7.19. במהלך תקופה זו תקיים המשיבה אכיפה מוגברת באופן שכולל ביקורים תכופים מאוד במקום, על מנת לקנוס כל מי שאינו רשאי לעמוד במקום המיועד לפריקה וטעינה, בהתאם להוראות החוק".

נזכיר כי ביום שני שעבר חתם ראש העירייה משה פדלון על צו סגירה מינהלי ל-30 יום למרכול ומאז נותר המרכול סגור. מדוברות העירייה נמסר אז כי הצו הוצא בעקבות מטרדים שונים שגורמת העבודה בסניף, ובין השאר הוצאת סחורה מחוץ לחנות, מפגעי לכלוך וחסימת מעברים על ידי משאיות הפורקות סחורה. באותו יום שני בשעות הבוקר, נזכיר, ניצלו אם ובתה בת השלוש מפגיעה כשארגזים עמוסים בירקות נפלו לכיוונן כשצעדו ברחוב ליד המרכול. לאחר הוצאת הצו וסגירת הסניף ללקוחות נפתח בשבוע שעבר פתח בחזית המרכול ובו הוצבה דלת זכוכית, בנוסף לדלת שמשמשת להכנסת הסחורות.

"אני ממש מאוכזבת", אומרת מירב נוה שמתגוררת בבניין מעל הסופר של רמי לוי ושנפלו עליה ועל בתה ארגזים של פירות וירקות בשבוע שעבר, "אם הייתי נפצעת או נהרגת, כבר לא היה רמי לוי אצלי בבניין. אני לא אחכה שיקרה אסון ולא אסבול רק כי הוא חזק ויש לו סוללת עורכי דין. יש חוק ואנחנו לא מתכוונים לוותר!".

"אנחנו המומים מההחלטה", אומרים מנציגות הוועד של הבניין ברחוב אחד העם 21 בהרצליה הסמוך לסופר, "בעקבות המכתב ששלחנו בשבוע שעבר עם מתן צו הסגירה התקשרו הבטיחו לנו גורמים מהעירייה כי הם פועלים ברמה המשפטית לסגירת הסופר. זה אבסורד שחצי שנה הם מלקטים ראיות לדבריהם וכבר חצי שנה העסק פועל ללא רישיון, ותיכף בית המשפט יוצא לפגרה עד ספטמבר. אלמלא הארגזים שנפלו גם צו סגירה מנהלי לא היה ניתן. יש כאן מפגעים ומטרדים לציבור בכמה רבדים".

תגובת רמי לוי לא התקבלה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דיירת סוקולוב

    מעניין מי אלה הדיירים הממורמרים?! אני גרה בדיוק מול הסופר והסופר הזה זה הדבר הכי טוב ונוח שיש באזור. תפסיקו להתבכיין! צריך לעשות הסדרה, במידה ואכן הסופר יכבדו זאת, לא צריכה להיות בעיה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בכיינים
    רוצים נוחות וקרוב אבל ליד השכנים לא לידנו
    צביעות לשמה

  3. אבי מהגליל

    אלה אותם ממורמרים שקשה להם שחזרתי מצליח,קשה להם שאייל גולן מצליח,קשה להם שאני לוי מצליח,בכל יכול בלב עיר יש פריקה וטעינה, ארגזים בחוץ לא מורידים את רמת החיים,התנגדות להם מבטאת התנשאות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר