אוטובוסים של מטרופולין. צילום עזרא לוי
אוטובוסים של מטרופולין. צילום עזרא לוי

תלונה: בגלל העבודות נהגי האוטובוס מסרבים להיכנס לשכונה

"אני צריכה ללכת בחום ובשמש יותר מקילומטר עד לבית שלי", אומרת תושבת שכונת נוף ים. מטרופולין: "מדובר בטעויות אנוש של נהגים לאור השינויים התכופים"

פורסם בתאריך: 29.7.19 08:39

אחת מתושבות שכונת נוף ים מתלוננת שמזה חודשיים, מאז החלו עבודות התשתית ברחוב שער הים בשכונה, כמה נהגים של קווי האוטובוס 13 ו-29 לא נכנסים לשכונה ולא עוצרים בתחנות החלופיות שהוקמו ברחוב וינגייט בעקבות העבודות.

לדבריה, לא פעם מורידים הנהגים את הנוסעים בתחנה בכיכר דה שליט או בשדרות קק"ל. כשפנתה למטרופולין נאמר לה לדבריה כי ניתנה הוראה לנהגים לעצור בתחנות ברחוב וינגייט, החל מ-2 ביולי.

"הבעיה היא בנסיעה מאיזור התעשייה בהרצליה לנוף ים", מספרת ירדן, "אני צריכה לרדת בתחנה גולדה מאיר/הברוש על רחוב וינגייט והנהגים לא פעם לא עוברים שם ומורידים אותי בכיכר דה שליט או בשדרות קק"ל. משם אני צריכה ללכת בחום ובשמש יותר מכקילומטר עד לבית שלי. פנייתי לעירייה והם הפנו אותי למטרופולין וממטרופולין אמרו שמ-2.7 הנהגים קיבלו הוראה להיכנס לשכונה. לצערי, זה לא קורה".

היא מספרת כי לפני כחודש היא רצתה לעלות בקו 13 באיזור התעשייה בהרצליה והנהג אמר לה שהוא לא נוסע לנוף ים והחל ביניהם ויכוח. "עמדתי בתחנה של משכית/יוחנן הסנדלר ליד העבודה שלי והנהג של קו 13 לא רצה לעצור", היא מספרת, "ירדתי לכביש וממש הכרחתי אותו לעצור ואז הוא שאל לאן אני רוצה ואמרתי שלנוף ים והוא אמר שהוא לא נוסע לשם כי סגור שם. התפתח בינינו ויכוח וביקשתי לרדת בתחנה של 29, שתי תחנות מהתחנה שעליתי בה. כשירדתי הוא קילל אותי".

עוד הוסיפה: "הבנתי שיש שאטלים של העירייה, אבל הם לא רלוונטיים עבורי כי הם מסתיימים ב-13:00. פניתי לעירייה מספר פעמים בעניין האוטובוסים שלא נכנסים לשכונה והם לא חזרו אלי".

ממטרופולין נמסר בתגובה: "קיומן של עבודות תשתית, שנקבעו על ידי הרשות המקומית, מאלצות אותנו לבצע שינויים במסלולי הקווים חדשות לבקרים. אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמת לנוסעים, ככל הנראה בגלל טעויות אנוש של נהגים לאור השינויים התכופים, ומקווים כי במהרה תסתיימנה העבודות והקווים יחזרו למסלולם. בהתייחס לתלונה אודות יחסו של הנהג, הנוסעת פנתה לחברה וטופלה על ידי נציגת פניות ציבור, ואף פוצתה לשביעות רצונה. אין באירוע אחד כדי להעיד על טיב השירות שהחברה מספקת במסגרת 150,000 נסיעות חודשיות שהיא מבצעת".

תגובת העירייה: "התלונה הועברה לבחינת הגורמים המקצועיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רוז

    גם אני התלוננתי לגבי קו 90 שבגלל העבודות ברח' וינגייט דרומה, הקו הזה מסיים את הסיבוב בכיכר שאחרי רח' הנשיא ואז אנו צריכים להמשיך ברגל במיוחד האנשים שגרים בבית שירנה (אוכלוסיה מבוגרת) ובכיכר טיראן, אנו צריכים להמשיך רגלי בחום ובשמש הקופחת. כתבתי להם והצעתי שימשיכו עוד טיפה, יפנו ברח' וינגייט עד לכיכר טירן ומשם יעשו פרסה אבל שום דבר לא נעשה – אולי אתם יכולים לעשות משהו בנדון…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר