עבודות אלומניום בהרצליה (Shutterstock) צילום:Andrey_Popov
עבודות אלומניום בהרצליה (Shutterstock) צילום:Andrey_Popov

עבודות אלומיניום בהרצליה: הכירו את אומנות האלומיניום

נמצאים בשיא השיפוץ? בין אם אתם צריכים התקנה או ייצור של חלון בלגי, דלת מעוצבת או מערכת תריסים חשמלית, כדאי שתכירו את "אומנות האלומניום" - המעניקים את כל שירותי האלומניום תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 27.11.19 15:53

ב"אומנות האלומיניום" בהרצליה מבוצעות כלל עבודות האלומיניום, ייצור, הרכבה והתקנה תוך מומחיות רב שנים, מקצועיות וגימור ללא דופי. קו מוצרי האלומיניום מכסה באופן נרחב, ממערכת תריסי גלילה חשמליים, חלונות ודלתות אלומיניום, חלונות כיס, חלונות הזזה, דרך חלונות פתיחה, חלונות תרמיים, חלונות פנורמיים, חלונות קיפ, התקנת חלונות, חלונות בלגיים, תריסים מכל הסוגים ועוד, ועד למחלקה ייעודית לשיפוצים בבית הלקוח, ברמה הגבוהה ביותר.

תריסי הזזה בהתאמה אישית: כל יחידה בנויה בהתאמה אישית כך שתתאים לגודל הפתיחה, לתפעול ולהעדפות העיצוביות של הלקוחות. מסגרת התריס מיוצרת באופן כזה שתוכל להחליק בקלות לפתח הקיים כחבילה שלמה. על מנת להשיג את מרב החיסכון במקום, ניתן לבחור בתריסים הנפתחים ונסגרים בגלילה מעלה ומטה ומאוחסנים בסליל הדוק מעל הפתח, לשימוש אפקטיבי יותר בחלל הפנימי.

מקלחונים, חלונות ודלתות, מגיעים במגוון עיצובים וסגנונות שונים. באומנות האלומיניום מייצרים ומתקינים את המוצר על פי בקשותיו הייחודיות של הלקוח, המיקום הייעודי להתקנה, הגודל והצורה המתאימה בדיוק עבורו. צוות הייצור וההתקנה ישמחו להכין ולהתקין עבורכם מגוון סוגים של דלתות, מקלחונים, חלונות ותריסים ולהבטיח שכל מוצר יתאים בדיוק לחלל הבית ולעיצובו. מבוצעות התקנות של כלל המוצרים בבית או בעסק הלקוח.

המוצרים האיכותיים והעבודה המקצועית באומנות האלומיניום, מבטיחים חיים ארוכים למוצרים ותחזוקה מופחתת ומייצרים הפחתת עלויות אחזקה באופן ניכר ללקוחות.
החברה השקיעה רבות בשנים האחרונות בקוו ייצור מתקדם לייצור והרכבה על פי התקנים המחמירים ביותר להבטחת איכות ושלמות המוצרים והעבודה. עם עובדים מקצועיים ובעלי ניסיון רב שנים בתחום העובדים לצד שאול, וכן קבלני משנה הנבחרים בקפידה בהתאם לצרכים המשתנים, החברה מבטיחה כי כל לקוח יזכה לפתרונות מתקדמים, מקצועיים והאיכותיים ביותר שישנם.

שאול נחום, בעלי "אומנות האלומיניום", עוסק בתחום האלומיניום מזה 23 שנים. בצעירותו עבד בתחום ומתוך אהבתו לכך בחר בו כמקצוע לחיים. הוא אומר: "האיכות מתמדת של המוצרים שלנו, הביצוע והשירות האישי והמוקפד, הם הנכסים הגדולים ביותר של העסק ומה שעוזר לשמור על המוניטין שלנו ועמידה בתחרות.

"אנו מציבים תמיד את הלקוח במרכז ולפני הכל. זהו הקו המנחה והמוטו המוביל את תפעול החברה. יש לנו ציוד מתקדם להבטחת האיכות, ספקים מובילים המספקים לנו את החומרים הטובים ובזמן, וצוות מנוסה, מקצועי ומיומן היטב, המאפשר לנו להגיב במהירות לכל בקשה ולהבטיח שכל מוצר יושלם במועד, כך אנו מספרים את שירות הלקוחות הטוב ביותר".

אומנות האלומיניום
כתובת: ויצמן 1, הרצליה
טלפון: 050-7401400

קישור לעמוד פייסבוק


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר