קניון שבעת הכוכבים. צילום: שבתאי טל
קניון שבעת הכוכבים. צילום: שבתאי טל

אין סוף פעילויות באפס שקלים: "נפגשים קבוע כל שבוע" בקניון שבעת הכוכבים

רוצים לנתק את הילדים מהמסכים? להעשיר אותם בתכנים חווייתיים? קניון שבעת הכוכבים מציע לוח פעילויות שוטפות ומגוונות לכל המשפחה, הכוללות גם חוגי העשרה באפס שקלים בכל יום בשבוע - את זה אסור לכם לפספס

פורסם בתאריך: 8.12.19 16:08

חווית הקנייה כבר מזמן אינה החוויה היחידה שמעניקים הקניונים. התחומים החינוכיים והתרבותיים, התברגו בשנה האחרונה בצמרת סדר העדיפויות של מרכזי הקניות אשר שמים עליהם את הפוקוס העיקרי. אחת הדוגמאות הבולטות למגמה זו, היא קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, אשר לקח את הנושא מספר צעדים קדימה והציב לו למטרה לספק חוויה מעשירה ורב תחומית לכל המשפחה, כמטרת העל שלו. הקניון לא מסתפק במופעים מוזיקליים ובהפעלת מתחמים פעילים אחת לתקופה בלבד, אלא מספק לוח פעילויות שוטפות ומגוונות לכל המשפחה, הכוללות גם חוגי העשרה ללא תשלום בכל יום מימות השבוע, הן בשעות הבוקר והן בשעות אחר הצהריים.

בואו ננתק את הילדים מהמסכים, נוציא אותם החוצה, נעשיר אותם בתכנים ונשקיע בזמן האיכות שלהם עם סבא וסבתא ועם ההורים. נשמע מצוין לא?

כסף, זמן, עייפות, עומס וכן הלאה, הם חלק מהמכשולים הקטנים-גדולים שמונעים מאיתנו לעשות זאת. כך, ללא צורך בהשקעה ניכרת מצד ההורים/הסבים, קניון שבעת הכוכבים מספק מענה ייחודי קרוב לבית, באופן קבוע וחינם, ומלכד סביבו את תושבי האזור כולו לצבירת חוויות מעשירות, הרבה מעבר לקניות.

הדגש המרכזי המנחה את הנהלת הקניון בבחירת הפעילויות והחוגים, הוא בהקניית מיומנויות ייחודיות לילדים והרחבת "סל הכלים" העומד לרשותם, בהתאם לכישורים ולתחביבים השונים של כל ילד וילד.

ליצירתיים שביניהם, מציע הקניון את סדנאות האומנות השונות. בסדנאות הללו הילדים יכירו את חומרי היצירה השונים, יקשטו, ידביקו ויצבעו.

סביבונים לחנוכה, כובעים, מטריות וכובעי גרב לחורף, הם רק דוגמאות מעטות למה שהילדים יצרו בסדנאות עד כה. לאלו המתחברים יותר לאומנות הפיסול, מיועדת סדנת הפלסטלינה: בכל מפגש הילדים יצרו דמות מוכרת אחרת מפלסטלינה תוך הנחיות מפורטות ועזרה בכל שלב. המשתתפים בסדנה יצאו עם תוצרים מרשימים ויפתחו את מיומנות הפיסול במהירות.

צילום: טל שבתאי

צילום: שבתאי טל

נגרים מתחילים? החוג הזה הוא בדיוק בשבילכם! אחת לשבוע הילדים יפגשו לסדנת עץ בה הם יצרו חפצים שימושיים שונים: מדפים, טנק צעצוע, לוח איקס עיגול, מעמד לתמונות ועוד. הם ישתמשו במברג, פטיש ומסמרים (תוך הקפדה יתרה על בטיחות כמובן) כאשר תוקם נגרייה קטנה ממש בתוך הקניון.

אחרי שהילדים ציירו, פיסלו ועשו עבודת נגרות , הגיע הזמן להתפנק עם משהו לאכול. בסדנת הבישול, הילדים ילמדו לבשל ולאפות ולאחר מכן יוכלו ליהנות יחד מהמאכל הטעים. הילדים ילמדו להכין סוגים רבים של מאכלים: החל מפשטידות , סלטים, מאפים ועד לשקשוקה מיוחדת. כל ילד יקבל בסוף כל סדנה את המתכון וייהנה מהאוכל שהכין.

מלבד החוגים הרבים, הילדים יוכלו ליהנות אחת לשבוע גם מהצגות ומופעים מוזיקליים לכל המשפחה, מלווים בשירים, ריקודים ומסרים חשובים.

אם אתם הורים לתינוקות, אל דאגה! הקניון מציע מגוון רחב של פעילויות המותאמות במיוחד לתינוקות עד גיל שנתיים. מתחם 'פיצקל'ה', הוא אחד המתחמים הוותיקים בתחום הסדנאות להורים ותינוקות, בו ניתן לקבל מענה ותמיכה בכל הקשור להורות לתינוקות. המתחם נמצא בקומת הקרקע (ליד שילב), ובו יכולים התינוקות והוריהם לבלות במהלך השבוע בסדנאות מלמדות ומעשירות ללא עלות. הסדנאות שמות דגש על פיתוח עולמו החווייתי של הפעוט, עידוד וטיפוח כישוריו הרגשיים, התפישתיים, היצירתיים והמוטוריים, וכן מסייעות בהעשרת ושיפור הקשר ההורי עם הילד. הסדנאות מועברות על ידי מנחות מקצועיות ועתירות ניסיון בתחומי התנועה והמוזיקה המתמחות בחתך הגילאים הנ"ל.

למידע נוסף על מגוון הפעילויות והסדנאות, כדאי לעקוב אחר עמוד הפייסבוק של הקניון

צילום: טל שבתאי

צילום: שבתאי טל

פירוט הסדנאות:

בכל יום ראשון בשעה 17:30 מתקיימת סדנת נגרות, מתאימה לגילאי 5-10. בליווי מבוגר.

בכל יום שני בשעה 17:30 מתקיימים מופעים והצגות איכותיים לילדים ולכל המשפחה.

בכל יום שלישי בשעות 17:00 ו-18:00 מתקיימת סדנת "סטאר שף" לילדים, מתאימה לגילאי 3-10 .

בכל יום רביעי בשעה 17:30 מתקיימת סדנת אומנות שימושית, מתאימה לגילאים 3-10 .

בכל יום חמישי בשעה 17:30, הילדים לומדים את סודות היצירה והפיסול בפלסטלינה. הם יוצרים בכל שבוע דמויות ופסלים, בהתאם למועדים ותאריכים בשנה . מיועד לגילאי 3-10

הסדנאות במתחם פיצקלה:

יום ב'- סדנת "התפתחות בתנועה" בהנחיית גלי – בשעות: 10:15, 11:00
סדנת "דואט עם תינוקות" בהנחיית איריס זינגר – בשעות : 16:45, 17:30

יום ג'- סדנת "בקצב פעוט" בהנחיית איריס זינגר – בשעות : 10:15, 11:00

יום ד'- סדנת "תנועה, מגע ומוזיקה" בהנחיית אלונה שאשא – בשעה: 11:30.
סדנת לגדול בתנועה בהנחיית גלי – בשעות: 16:45, 17:30

הכניסה לכל הפעילויות היא ללא תשלום!

קניון שבעת הכוכבים, שיחגוג השנה יום הולדת 20, נמנה עם עשרת הקניונים המובילים בישראל ונחשב לאחד הקניונים המצליחים והרווחיים ביותר. הקניון פועל שבעה ימים בשבוע ומשתרע על שטח של 25 אלף מ"ר עם תמהיל של 150 חנויות ובתי עסק. הקניון ממוקם על הציר המרכזי המחבר בין מרכז הרצליה ובין אזור התעשייה וההייטק בעיר, הרצליה פיתוח וחוף הים.

כתובת: שד' שבעת הכוכבים 8 הרצליה
קישור לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר