מתווכים בראש העין. (Shutterstock) צילום: kan_chana
מתווכים בראש העין. (Shutterstock) צילום: kan_chana

מתווכים בראש העין: הכירו את משרד התיווך אפיקי נדל"ן

מחפשים למכור או לקנות נכס? יצאנו לראיין את משרד הנדל"ן המוביל בראש העין - אפיקי נדל"ן, שמענו מה חשוב לדעת לגבי הנדל"ן בראש העין, וקיבלנו גם כמה טיפים חשובים

פורסם בתאריך: 6.12.19 11:55

משרד תיווך הנדל"ן "אפיקי נדל"ן'"בראש העין הוא אחד המשרדים המובילים והמוערכים בעיר. המשרד בבעלותו ובניהולו של יוסי חיים, בעל ניסיון עשיר רב שנים בניהול נכסים, שיווק פרויקטים וייעוץ נדל"ן, שהוא אף מגשר מוסמך המתמחה בגישור נדל"ן ופועל בעבודה משותפת עם דגנית ידיד אל, מגשרת ויועצת נדל"ן בעלת ניסיון רב בתחום השיווק, מכירות ונדל"ן, שניהם יחד מספקים מגוון רחב של בתים, מגרשים ודירות לקניה, מכירה והשכרה בראש העין והסביבה. המומחיות של יוסי ודגנית מתבטאת באיתור הנכסים הפוטנציאליים הטובים ביותר עבור הלקוחות בהתאמה אישית.

משרד אפיקי נדל"ן קיים מזה 16 שנה בראש העין, מנוהל באווירת בוטיק, ומציב דגש על מתן שירות איכותי ואישי, בלתי אמצעי ובגובה העיניים ללקוחותיו."אנחנו מאמינים כי הקשבה ואמון הם בסיס לכל. ראשית חשוב לנסות ולהבין מה הם הצרכים האמיתיים של הלקוח, בין אם הוא מוכר או קונה נכס. לעזור לו לעשות את השינוי הגדול, לענות על כל הספקות שעולות לו בדרך, ללוות אותו בתהליך שהוא רגשי לחלוטין. רכישת בית, זו אחת העסקאות הכי חשובות שבדרך כלל עושים בחיים. זה תהליך לא פשוט שלעיתים מעלה אצל הלקוחות חששות, לא לכולם יש את הידע והאינפורמציה המלאים והדבר מוביל לעיתים לחוסר בטחון והתפקיד שלנו הוא להעניק ללקוח את מלוא הביטחון, מידע אמין ומהימן על מנת לתפור ללקוח את העסקה הנכונה והמתאימה לו ביותר", אומרת דגנית.

"המפתח להצלחה שלנו הוא גישה מעשית לניהול, היכרות רבת שנים עם השוק המקומי, קשרים עם גורמי מפתח בעולם הנדל"ן ואסטרטגיות חכמות ומתקדמות, להבטחת העסקאות הטובות והמשתלמות ביותר ללקוחותינו". אומר יוסי חיים "הגישה המתקדמת מאפשרת לנו לטפל בכל פרט ופרט בעסקה, תוך תשומת לב קפדנית לצרכי ורצונות הלקוחות, מה שהופך את העסקה לחוויית מגורים טובה יותר.

"אנו מחזיקים במאגר נכסים בלעדי של מגרשים, בתים, דירות חדשות ודירות יד שניה, אותם אנו משווקים". יוסי מציין.

מהם תחומי ההתמחות של המשרד?

דגנית ויוסי. - אפיקי נדל"ן. צילום: יוסי סודרי

דגנית ויוסי. – אפיקי נדל"ן. צילום: יוסי סודרי

"אנו וותיקים ומנוסים מאוד, ומתמחים בייעוץ וליווי ללקוח ועזרה בתהליך המורכב של מכירת או רכישת בית, כולל בעסקאות מתמשכות ונכסים מיוחדים להשכרה, בתים פרטיים, וקוטג'ים מיוחדים. אנו עושים עבודה רבה בשיווק ומכירת הנכסים עבור הלקוחות שלנו, ומספקים להם שירותי תיווך מהתחלה ועד הסוף על כל הדרוש בהן, עד לרמה של חיבור הלקוח לאנשי מקצוע מובילים בתחומם: עורכי דין לתחום הנדל"ן, שמאים, אדריכלים, וכן הלאה".

"מרבית הלקוחות מגיעים אלינו דרך המלצות של לקוחות מרוצים, לקוחות חוזרים, מכרים וחברים, בזכות המוניטין שרכשנו בראש העין, העבודה המקצועית וההשקעה המוחלטת בכל אחד מהלקוחות. את העסקה אנו תופרים מהתחלה ועד הסוף כאמור, כולל קבלת סיוע מבנק למשכנתאות בעת הצורך. הטיפול הטוב ביותר, הוא זה שמוביל לתוצאות מצוינות".

מה חשוב לדעת על שוק הנדל"ן בראש העין?

"שוק הנדל"ן בראש העין מתפתח בקצב מסחרר. כיום נבנית עיר חדשה לצד ראש העין – 'פסגות אפק, שמהווה חלק מהעיר ראש העין עצמה. באזור זה יש עתודות קרקע ל 15,000 יחידות דיור, ועד היום התאכלסו כ- 4500 משפחות. בעיר החדשה, מתוכננים אזורי תעסוקה ומסחר בהיקפים גדולים לטובת התושבים.

"ראש העין צפויה להכפיל את מספר התושבים שלה עם אוכלוסיה חדשה המגיעה מכל אזור המרכז. עבור זוגות צעירים, זו אחת הערים הטובות והמומלצות למגורים בשל היתרונות הרבים שהיא מספקת.

"בענף הנדל"ן, שהוא מאוד דינמי בעיר מתפתחת כמו שלנו שעוברת הרבה שינויים ותמורות, אפיקי נדל"ן התאימה את עצמה לשינויים ושומרת על יציבות, מוניטין ושם טוב. יש לנו מאות עסקאות מוצלחות ולקוחות מרוצים. אנחנו מחברים אנשים לנכסים, נכסים לאנשים ויודעים ברגישות, תמיד עם חיוך ובסובלנות רבה, למצוא את הדרך לחבר בין שני צדדים – שלכל אחד יש חששות ורצונות שונים, למצוא את המחבר ביניהם ולהוביל לעסקה מוצלחת בהתאמה אישית ולשביעות רצון מלאה של שני הצדדים".

אילו יתרונות?

"ראשית המחירים המצוינים. כיום ניתן לרכוש בפסגות אפק, דירה חדשה בת ארבעה חדרים עם מחסן וחניה במחיר של בין 1,750,000 – 1,700,000 ₪ בלבד. העיר בהתפתחות, ולכן צפויה עליית מחירים ניכרת לאחר תום הבניה וזה זמן מצוין לקנות דירות למגורים או להשקעה.

"בנוסף, ראש העין היא עיר קהילתית, יחסית למטרופולין יש לה חיי קהילה עשירים ומפותחים. בראש העין יש את תנועות נוער מהגדולות בארץ יחסית למספר התושבים, והחינוך בעיר הוא מהטובים והאיכותיים שיש. העיר גובלת בשטחים פתוחים, מספקת קרבה לטבע ושפע של גינות ופארקים, כשבעוד שנה צפוי להיפתח לציבור פארק 'מגדל צדק' – פארק עצום, ארצי, עירוני ומחוזי כאחד, המשתרע על שטח של כ – 1700 דונם, ויכלול שפע של פעילויות בטבע, ספורט אתגרי, קמפינג, מסלולי הליכה ואופניים, מתקני כושר, שעשועים ועשרות אטרקציות מיוחדות ומהנות.

"העיר מושכת אליה, בין היתר, לא מעט משפרי דיור שרוכשים בעיקר בשכונת פסגות אפק בתנאים טובים. רבים מהם רוכשים דירות מיוחדות ופנטהאוזים, כאשר ההיצע הרחב והמגוון לצד המחירים המצוינים, הופך את העיר לאחד המקומות הטובים והאטרקטיביים ביותר להשקעה באזור המרכז".

משרד תיווך אפיקי נדל"ן
כתובת המשרד: שד’ שלמה המלך 2, ראש העין
טלפון: 03-9383388
קישור לאתר

דגנית ידיאל. צילום: יוסי סודרי.

דגנית ידיד אל. צילום: יוסי סודרי.

יוסי חיים. צילום: יוסי סודרי

יוסי חיים. צילום: יוסי סודרי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר