משה פדלון והתינוק שננעל ברכב. צילום: הרצליה העיר שלי
משה פדלון והתינוק שננעל ברכב. צילום: הרצליה העיר שלי

התינוק ננעל ברכב, ראש העירייה נחלץ לעזרה: "מצופה מאיתנו לעשות את הדברים האלה"

משה פדלון נחלץ לעזרתה של תושבת שנעלה בטעות את התינוק ברכב והזעיק את הפחח שמעון דהן מהרחוב הסמוך שפתח את הדלת

פורסם בתאריך: 4.2.20 12:13

ראש עיריית הרצליה משה פדלון הבחין הבוקר, בשעה 10:40, בזמן סיור באגף הרווחה בתינוק שנעול ברכב חונה ברחוב בן גוריון 18. האמא המבוהלת שתינוקה ננעל בשגגה ברכב, לא שיערה שהראשון שיגיע לעזרה יהיה ראש העירייה שעבר במקרה באיזור. הוא הזמין מיד למקום את הפחח שמעון דהן מהרחוב הסמוך שסייע בפתיחת הדלת. לתינוק ולאם שלום. על המקרה דווח לראשונה בעמוד הפייסבוק הרצליה העיר שלי.

פדלון לצומת השרון: "ערכתי סיור באגף הרווחה, במשרדים, ופתאום שמענו זעקות שבר של אישה שהתינוק ננעל ברכב. הבנתי שיש מקרה חירום ומיד רצתי למטה וניגשתי אליה. האישה היתה בהיסטריה נוראית והיה מאוד קשה להרגיע אותה. החשש שלי היה שמישהו ישבור את החלון והילד ייפצע מכך. המזל היה שמאה מטר מהמקום יש פחח בשם שמעון דהן, פניתי אליו והוא הגיע מיד למקום עם הציוד המתאים ותוך שתי דקות הוא פרץ את הרכב וחילצנו את התינוק בריא ושלם. בהיותי איש רפואה וחובש מנוסה בדקתי את התינוק, את האישונים והתגובות שלו וכל המדדים היו תקינים ומסרתי את הילד לאם. מצופה מאתנו לעשות את הדברים האלה. הגיעה גם עובדת סוציאלית למקום שהרגיעה את האם. עזבנו את המקום כשהכל נרגע. מזל שגם מזג האוויר היה אתנו והתינוק שהה רק מספר דקות ברכב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נתיב הללי

    יותר מזל משכל. מצטער אבל זה המצב. יש בינינו יותר מדי הורים שאננים שחושבים ש"לי זה לא יקרה" אז זה כן יכול לקרות ותתפלאו באיזו קלות. אנחנו התקנו ברכב מערכת שנקראת הכפתור, המערכת מתריעה אם חלילה נשכח ילד ברכב. לצערי שומעים על יותר ויותר מקרים כאלה ואנחנו עדיין לא בקיץ..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר