מקעקעים מומלצים (צילום: By IvanRiver, shutterstock)
מקעקעים מומלצים (צילום: By IvanRiver, shutterstock)

מקעקעים מובילים: יצירתיות ואומנות ללא גבולות

נא להכיר: קייסי גרצ'וב, אמנית קעקועים ובעלת מכון KC Tattoo בכפר סבא, המופיעה כבר למעלה מעשור בכל דירוג של מקעקעים מובילים. "לא כל קעקוע מתאים לכל אחד", היא אומרת, "ולכן כדאי לדעת מי אמן הקעקועים שברשותו נפקיד את גופנו לשעות רבות של עבודת ציור"

פורסם בתאריך: 11.3.20 15:59

KC Tattoo – מכון קעקועים ופירסינג בכפר סבא

הקעקועים כיום הם דרך חיים ואופנה שמתגברת מיום ליום – ובמיוחד בשנים האחרונות, כאשר לאמני הקעקועים יש אמירה מאוד חזקה באומנות שלהם. קייסי גרצ'וב, אמנית קעקועים ובעלת KC Tattoo, מכון קעקועים ופירסינג בכפר סבא, אומרת ש"יש כיום מגוון רחב של סוגי קעקועים ומבחר אינסופי של אפשרויות. לכל אמן קעקועים יש ידע נרחב בסגנון שונה וחשוב לדעת מה הסגנון המועדף עליכם, כדי שהתוצאה תהיה יפה ומרשימה"

עם זאת, היא מבקשת להדגיש כי "מלבד העובדה שחשוב להגיע למכון קעקועים מקצועי, כדאי לדעת מי אמן הקעקועים שברשותו נפקיד את גופנו לשעות רבות של עבודת ציור".

KC Tattoo: קריאטיביות שאין לה סוף (צילום: קייסי גרצ'וב)

KC Tattoo: קריאטיביות שאין לה סוף (צילום: קייסי גרצ'וב)

מאחורי אומנות הקעקועים עומדת תורה שלמה שכוללת הקפדה על כללים, קריאטיביות שאין לה סוף, וכמובן – הקשבה לרצונות ולציפיות של הלקוחות. כבר קרוב ל-11 שנים שקייסי עוסקת באומנות הקעקועים, ולדבריה הסגנונות בתחום הם רבים ומגוונים – החל מקעקועים אוריינטליים וקעקועים בנקודות (dotwork tattoo), דרך קעקועים יפניים וקעקועי רישום, ועד לקעקועי אולד סקול וניו סקול.

"כבר על פי שמם", היא מציינת, "ניתן להבין מהו סגנון קעקועי ניו סקול ואולד סקול. כך, למשל, אולד סקול כולל שימוש במספר מועט של גוונים, והוא נעשה בקווי מתאר עבים ומודגשים ללא הצללות. מצד שני, בקעקועים בסגנון ניו סקול נעשה שימוש בסוריאליזם, בגוונים זרחניים ובוהקים ובקווי מתאר מודגשים. עם השנים וההתפתחות בתחום, האפשרויות הופכות לבלתי מוגבלות ואין סוף ליצירה ולאומנות שניתן לבטא באמצעות קעקועים".

KC Tattoo: אפשרויות בלתי מוגבלות (צילום: קייסי גרצ'וב)

KC Tattoo: אפשרויות בלתי מוגבלות (צילום: קייסי גרצ'וב)

ייחודיות בסגנון ובשפה אומנותית

קייסי גרצ'וב בעלת רקע עשיר ונרחב בתחומי אומנות שונים. בטרם התמקדה באומנות הקעקועים, היא למדה אמנות ויזואלית במרכז האקדמי ויצ"ו חיפה ואמנות רב-תחומית בשנקר. לפני כ-6 שנים פתחה גרצ'וב את KC Tattoo, מכון לקעקועים ופירסינג בכפר סבא, ובהמשך הצטרפו אליה עוד שלושה אמני קעקועים – כל אחד מהם ייחודי בסגנון ובשפה אומנותית משלו.

כך, יונתן הוא אמן קעקועים בסגנון ריאליסטי בשחור לבן, טל איישה מתמקדת בקעקועים אוריינטליים וקעקועי נקודות, רפאל מתמקד בניו טראדיטיונל, בקעקועי קומיקס ואנימה; ואילו קייסי עוסקת בעיקר בדארק ריאליזם וב'בלאק וורק' – קעקועים שמכסים את כל הגוף.

מה כדאי לדעת לפני שמתמסרים לעבודת אמן הקעקועים?

"כדאי לדעת שלא כל קעקוע מתאים לכל אחד. לעיתים קעקוע ייראה מושלם ויפה על מבנה גוף מסוים, ועל גוף אחר הוא פחות יתאים. חשוב לבוא עם רעיון ולדעת מה הסגנון שאנחנו מעוניינים בו. כשמגיעים לאמני קעקועים, הם דואגים לבצע הדמיה במחשב וגם על חלק הגוף שאותו נרצה לעטר בקעקוע אמיתי. על חלק הגוף נדביק מדבקה המדמה את הקעקוע האמיתי, כך שהלקוח יוכל לראות ולהבין מה תהיה התוצאה הסופית. בשלב הזה, במידה שהוא מעוניין, נבצע שינויים בהתאם לכך שהקעקוע יהיה לשביעות רצונו".

KC Tattoo: ניסיון, מקצועיות ויצירתיות (צילום: קייסי גרצ'וב)

KC Tattoo: ניסיון, מקצועיות ויצירתיות (צילום: קייסי גרצ'וב)

במכון הקעקועים של קייסי גרצ'וב מקפידים על התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות בכל הקשור לניקיון וסטריליזציה. הציוד והמכשור עומדים בתקנים ישראלים ובינלאומיים, והעובדה שתחת קורת גג אחת נמצאים ארבעה אמני קעקועים מנוסים, מקצועיים ויצירתיים במיוחד, תבטיח לכם תוצאות שהן לא פחות ממושלמות.

Killer Cat Tattoo – מכון קעקועים ופירסינג בכפר סבא

כתובת: טשרניחובסקי 16, כפר סבא.

טלפון: 054-4514298

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם

שעות פעילות: ימי ראשון- חמישי – 10:30-19:00 | יום שישי – 10:00-15:00


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר