צילום אילוסטרציה אי.אס.אי.פי
צילום אילוסטרציה אי.אס.אי.פי

משעמם? קבלו את אליפות הרצליה בגיימינג, תחרות לגו שכונתית ומשימת הקליפ המשותף

מיזמים שונים שארגנו תושבים ברחבי הרצליה ינסו להפיג לכם את השעמום בימים המוזרים אלה. הדרישות: מחשבה מקורית ויצירתיות

פורסם בתאריך: 24.3.20 13:07

נמצאים בבית ומשעמם לכם? מצאנו לכם מספר פעילויות שתוכלו להשתתף בהן ולהפיג את השעמום.

אליפות הרצליה בגיימינג ב-FIFA20 וב-FORTNITE תתקיים בימי שלישי ושישי בתאריכים 27.3, 31.3, 3.4 ו-7.4 החל מהשעה 16:00. זהו טורניר עירוני המיועד לתושבי הרצליה בלבד במימון העירייה ובהפקת "נומ אי-ספורט" והגמר יועבר בשידור חי ביוטיוב. לזוכים יחולקו אוזניות רייזר kraken ושלט אקסבוקס blue sports. ההרשמה לאליפות פתוחה חינם עד יום חמישי, 26.3, לכל מי שמעוניין ויש לו משתמש online בסוני. להרשמה הקליקו כאן.

יוזמה קהילתית נוספת שצברה תאוצה היא הכנת קליפ ליפ-סינק (lip sync) שכונתי של נווה עמל. כל מי שמשתתף יקבל שורה מתוך השיר, יצלם את עצמו בזמנו הפנוי בסלולרי הפרטי (בבית, בחצר, עם בני משפחה, עם חיות מחמד ומה לא) וכל החומרים יערכו לקליפ שיופץ ברבים בתקווה להפכו לוויראלי. אין כל דרישה להפגין יכולת שירה כלשהי, אלא שומעים את השיר המקורי, רואים את המשתתפים ועושים עם השפתיים בלבד. אתם כן נדרשים להפגין יצירתיות, מקוריות, חוש הומור ושמחת חיים. השיר הנבחר הוא "נח" של מתי כספי המספר את סיפורו של נח, בני משפחתו ושלל החיות שעלו לתיבה. "סיפורו מזכיר קצת את הסיפור שלנו, גם הם שהו בסוג של הסגר בעת משבר עולמי ורק חיכו לרגע שזה ייגמר והם יוכלו לחזור לשגרת חייהם", אמרו המארגנים. תיבת מייל ייעודית נפתחה לצורך המיזם בכתובת: [email protected].

אם חשקתם בפעילות עבור כל המשפחה תוכלו להשתתף בתחרות לגו בין משפחות שכונת נווה עמל. לכל משפחה יש שבוע, עד יום שישי הקרוב (27.3) בשעה 14:00, להכין תוצר מלגו שיהיה יפה, מקורי ומיוחד. עד שישי בצהריים תשלחו את התמונה לקבוצת הוואטסאפ שנפתחה למטרה הזו בלבד והשופטים שייבחרו יכריזו על הזוכה במוצ"ש בשעה 20:00. מי שרוצה להשתתף בתחרות הלגו יכול להתעדכן בקבוצת הפייסבוק של השכונה.

ויש גם פעילות עבור ילדי הגנים בני השלוש והארבע. עיריית הרצליה מציעה שיעורי שחמט מקוון החל מהצעד הראשון באפליקציית זום. השיעורים יתקיימו כל יום בין השעות 11:00 ל-11:40. ניתן להיכנס ולהתחיל לשחק בקישור כאן.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילות איתי צור אמר: "אני רוצה להודות לרכזי הקהילה ולמנהלי המתנ"סים בהרצליה על העבודה שהם עושים גם בימים טרופים אלה של קורונה. כל הכבוד להם!".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר